6 май 2020 яңалыклары

  • 6 май 2020 - 16:36
    ИЗОЛЯЦИЯНЕҢ 4 ФАЙДАСЫ
    Бу үзизоляция режимының бернинди файдасы да юктыр кебек. Әмма уңай яклар бар нәрсәдә дә була. Күрә белергә генә кирәк. Бүген без изоляциянең балаларга биргән 4 файдасы турында сөйләшербез.
    727
    0
    0
  • 6 май 2020 - 14:13
    ТӘРӘЗӘДӘ – ЯНӘ КОЯШ?
    Бер шәһәрдә яшәсәләр дә, әнисе янына әллә ни еш бара алмый Нурия.  Эш, гаилә, балалар... Хатын-кызның мәшәкате бихисап шул. Аннары, тиз генә хәл белешеп алу өчен телефон да җитә, гел очрашып-сөйләшеп тору мәҗбүриме? 
    1470
    0
    9
  • 6 май 2020 - 14:05
    11НЧЕЛӘР ӨЧЕН ОНЛАЙН ЧЫГАРЫЛЫШ КИЧӘСЕ: КАЙДА? КАЙЧАН?
    YouTube быел чыгарылыш кичәләреннән мәхрүм калучылар өчен аны онлайн уздырачак. Кайчан һәм ничек узачак ул? Кемнәр чыгыш ясар дип көтелә?
    579
    0
    0
  • 6 май 2020 - 14:03
    БДИ ИЮЛЬ-АВГУСТ АЙЛАРЫНА КҮЧӘРГӘ МӨМКИН?
    БДИ (ЕГЭ)ны июль яки август аена күчерергә мөмкиннәр. Югары уку йортлары студентлары өчен дә яңалык бар. Болар турында тулырак әлеге язмада.
    634
    0
    0
  • 6 май 2020 - 10:46
    БЫЕЛ КӨЛЛИЯТЛӘРГӘ НИЧЕК КАБУЛ ИТӘЧӘКЛӘР?
    Быел көллият һәм техникумнарга кабул итү кампаниясе дә бераз үзгәреш кичерәчәк. Бу әлеге дә баягы эпидемиологик ситуациягә бәйле.
    574
    0
    0
  • 6 май 2020 - 10:25
    БЫЕЛ ТДИның БӨТЕНЛӘЙ ҮТКӘРЕЛМӘВЕ ИХТИМАЛ?
    Быелгы 9нчы сыйныф чыгарылышлары башкалардан күпкә аерылып торыр, мөгаен. Чөнки аларга аттестатны чирекләр яки модульләр ахырындагы йомгаклау билгеләре буенча тапшырырга мөмкиннәр. Ә ТДИның бөтенләй үткәрелмәве ихтимал. Моның турында Россиянең мәгариф министры Сергей Кравцов хәбәр иткән.
    546
    0
    0
  • 6 май 2020 - 10:22
    КФУның ИКЕ ЯҢА КОРПУСЫ ТӨЗЕЛӘЧӘК
    Казан федераль университеты өчен тагын ике яңа корпус төзеләчәк. Моның турында вуз ректоры Илшат Гафуров хәбәр иткән.
    512
    0
    0
  • 6 май 2020 - 10:17
    ОНЛАЙН-ТАБИБ, ПСИХОЛОГ, КУРЬЕР: ПАНДЕМИЯДӘН СОҢ НИНДИ ПРОФЕССИЯЛӘРГӘ ИХТЫЯҖ АРТАЧАК?
    Белгечләр коронавирус пандемиясеннән соң популяр булачак профессияләр исемлеген атаган. Алар фикеренчә, кризиска каршы консультантларга ихтыяҗ аеруча артачак. Чөнки бу белгечләр предприятиеләрне кризис халәтеннән чыгарырга ярдәм итәргә тиеш.
    540
    0
    0
Шәп укыла
Иҗат
АШКЫН, КЕШЕМ! СИНЕ ҖИРДӘ ЕЛЛАР КӨТӘ, ЮЛЛАР КӨТӘ!
601
0
0
Иҗат
КӨТЕЛМӘГӘН БОРЫЛЫШ
1302
0
0
Иҗат
КЫЯР БЕЛӘН ПОМИДОР ТУРЫНДА ХИКӘЯТ
1847
0
3