23 сентябрь 2019 яңалыклары

  • 23 сентябрь 2019 - 15:38
    ӘНИ БҮЛӘГЕ
    Рамис, беренче класска укырга кереп, хәрефләрнең шактый өлешен үзләштергәч тә, шәһәрдә яшәп яткан әнисенә хат язды: “Кәдирлэ әни исәнме мин сине бик сагиндым син кайчан кайтасиң миңа сәпит апкайт ямэ дәү әни сәләм әйтә синен очен бик каигыла миңа курткы алырга акча салсын ди син әлэ дә тугызынчы транвай өртәсенмэ азамат кем белян уйнай мин бэренче кыласста уким дау әни миңа мәктәп фурмасы алды мин ботен хәлефне белям меңга хатле саный белям әнием мин сине бик котам...”
    1067
    0
    8
  • 23 сентябрь 2019 - 15:32
    ЖВАЧКА: "БҮГЕН МИНЕМ ТУГАН КӨН!"
    Бүген без көненә берәр пачка чәйни торган ЖВАЧКАның туган көне. Аңа ничә яшь дип уйлыйсыз? Ничек уйлап тапканнар? Хәзер беләбез!
    634
    0
    0
  • 23 сентябрь 2019 - 15:09
    ТЯМАЕВКА КИЛЕН ТАБЫЛДЫ!
    Татарстан Республикасының атказанган артисты Фирдүс Тямаевның Башкортстандагы Югары Яркәй авылындагы концертында кечкенә кыз бала сәхнәгә чыгып тамашачыларны шаккаттырды.
    355
    0
    1
  • 23 сентябрь 2019 - 14:49
    БАШ ЭШЛӘМИ! НИШЛӘРГӘ?
    Башны эшләтер өчен 12 гади ысул! Студентлар һәм укучылар өчен менә дигән чаралар!
    305
    0
    0
  • 23 сентябрь 2019 - 12:45
    ТАТАРСТАНДА КЫШ НИНДИ БУЛАЧАК?
    Татарстанның гидрометеорология үзәге быелгы кышның нинди булачагы турында үз фаразын әйтте. Синоптикларга ышансак, ул башка еллардан әллә ни аерылып тормаячак.
    329
    0
    0
  • 23 сентябрь 2019 - 11:37
    ПОЛИГЛОТ ДМИТРИЙ ПЕТРОВ ТАТАР ТЕЛЕН ӨЙРӘТӘ!
    30га якын тел белүче дөньякүләм билгеле полиглот Дмитрий Петров татар телен өйрәнү буенча үзенең авторлык методикасын тәкъдим итте. 
    291
    2
    1
  • 23 сентябрь 2019 - 10:33
    ФИЗИКА УКЫТУЧЫСЫ УЛЫМНЫ КИМСЕТӘ!
    Физика укытучысы улыма каныга. Ул – гуманитарий. Инглиз теле, әдәбият кебек дәресләрне бик яратып укый, сыйныфташларыннан күпкә алда бара. Ә математика, физика кебек төгәл фәннәргә артык сәләте юк, тик үзе артта калмаска тырыша. Укытучы шуны күрми микәнни?! Әзрәк канатландырып җибәрсә, баланың күңеле дә булыр, теләге дә артыр иде. Яшьтәшләре алдында шәхесен кимсетүче сүзләр дә ычкындыргалый. Монысы  бөтенләй башыма сыймый. Педагог бит ул! Нишләргә? Баламны ничек якларга? Аңа бу ситуациядә үзен ничек тотарга?
    810
    0
    0
  • 23 сентябрь 2019 - 09:59
    ЧЫН ИР-АТЛАРНЫ НИЧЕК ТӘРБИЯЛИЛӘР?
    Чын егет нишли белергә тиеш? Туп тибәргә? Турникта күтәрелергә? Шахмат уйнарга? Бәлки, барысы да бергәдер? "Батырлык көне"ндә шуңа өстәп артист булырга өйрәттеләр! Катнашучылар уңышлары, көн программасы һәм кызыклы мизгелләре - 9 кыска фактта.
    254
    0
    0
  • 23 сентябрь 2019 - 09:25
    СӘЛАМӘТЛЕК САКЛАУ МИНИСТРЛЫГЫ ДАРУЛАРНЫ БУШЛАЙ БИРЕРГӘ ТӘКЪДИМ ИТӘ
    Сәламәтлек саклау Министрлыгы авыруларга табиб язган даруларны бушлай яки арзан бәядән бирү буенча тәкъдим әзерли. Дарулар белән тәэмин итү системасы 2022нче елдан гамәлгә керергә мөмкин.
    231
    0
    1
Шәп укыла
  • 30 июль 2020 - 14:54
    КОЕ Кечерәк вакытында ерак әбисе аңа кое турында бер кызганыч хәл турында сөйләгән иде. Әбисе алардан җиде чакрым ераклыктагы авылда яши. Ерак әби исеме дә шуннан алынган. Имеш, кечкенә ятимә кызны үги әнисе кояш баегач коега суга җибәрә. Кайтмыйча озак тора кыз. Үги әни үз кызын кочаклап йоклап китә. Иртән таң суы алырга коега килгән апайлар су өстендә нәни баланың үле гәүдәсенә тап булалар. Шуннан соң бу коедан беркем дә су алмый. Үткән-киткән аннан әлләнинди ят авазлар килгәнен дә ишеткәләгән.
    1759
    0
    13
  • 15 июль 2020 - 17:52
    ГАДИЛЕКНЕҢ ГАЕБЕ БАРМЫ? Айдар Лилияне танымады. Әмма аның сылулыгымы, серле матурлыгымы ирне үзенә әсир итте. Карашында да аңлатып бетергесез нур, яктылык бар төсле. Шул ук вакытта башкалардан әллә ни аерылмый да кебек. Бары тик якын туганың, кадерле кешең кебек кенә нигәдер. Могҗиза диярсең.
    1380
    0
    8
  • 6 август 2020 - 09:16
    ҖИР АСТЫНДАГЫ ЯЗМЫШЛАР — Әнкәй юк инде... Күптән юк. Мин бит детдом баласы. Әткәйне соң гына эзләп таптым. Эзләмәс тә, тапмас та идем. Әнкәй өчен үч аласым килде. Ул бит әнкәйне тереләй кабергә керткән, аңа көн күрсәтмәгән... Кыйналып, изелеп яшәгән-яшәгән дә, бердәнбер көнне газизен, биш яшьлек малаен калдырып, бакый дөньяга күчеп киткән. Мин эзләп тапканда әткәй бик бетеренгән иде. Үлем чигенә җиткән иде. Ә минем, укуны бетереп, аякка ныклап баскан чагым. Акыл керә башлаган чак... Ә бит мин, детдомда чакта, аны табып дөмектерергә антлар эчкән идем. Бармагымны кисеп агызган җылы канымны кабып сүз бирдем. Хәнҗәр әзерләдем.
    1060
    0
    5

Блоглар