2 сентябрь 2019 яңалыклары

  • 2 сентябрь 2019 - 17:28
    БАТЫРЛАР ӘЗЕРЛИ ТОРГАН САРАЙ!
    Татарстан гербындагы ак барс безнең борынгы бабаларыбызда уңдырышлылык алласы һәм балаларны яклаучы булып саналган. Казан шәһәрендә күп еллар дәвамында гаять уңышлы эшчәнлек алып баручы «Ак Барс» көрәш сарае исеме дә юкка сайланмагандыр.
    289
    0
    0
  • 2 сентябрь 2019 - 16:27
    ТАВЫШТАН АСМР КОТКАРА
    Син көне буе тавыш дәрьясы эчендә яшисең. Һәм еш кына моны сизми дә башлыйсың. Төнлә ишегалдында кемнеңдер машина сигнализациясе кычкыра башлый. Чүпне алып китәргә дип чүп ташучы машина йөри. Иртән...
    187
    0
    0
  • 2 сентябрь 2019 - 15:56
    «ТАБИБ БУЛАСЫМ КИЛМИ...»
    «Быел 10нчы сыйныфны тәмамладым. Киләсе уку елында БДИ көтә. Инде бүгеннән үк кайсы фәннәрдән имтихан бирәсен уйларга, сайларга кирәк. Мин кечкенәдән театр дип янам-көям. Укырга да шушы юнәлеш буенча керәсем килә. Әмма әти-әнием минем артист булуыма каршы, аларның мине табиб итеп күрәселәре килә. Нишләргә? Киңәш бирсәгез иде».
    278
    0
    1
  • 2 сентябрь 2019 - 15:28
    КӨЗ: ИНСТРУКЦИЯ
    Әлеге 30 эшне эшләп өлгермәсәң көзең КӨЗ булмый ди. Ышансаң ышан, ышанмасаң юк, ә без эшләрбез ахры. Шаярабыз, әлбәттә. Көзең көз булыр, тик син көткәнчә рәхәт һәм күңелле булмаска мөмкин. Шуңа күрә...
    220
    0
    1
  • 2 сентябрь 2019 - 15:25
    ВОЛОНТЕРЛЫК ТӘҖРИБӘСЕ – РЕЗЮМЕДА
    Волонтерлык эшчәнлеген яңа баскычка күтәрергә җыеналар. Хәзер гадәти ирекле булышчы булып эшләү тәҗрибәсен, эшкә алганда да истә тотачаклар.
    145
    0
    0
  • 2 сентябрь 2019 - 15:08
    РЕЙТИНГКА – ЮК: ТАТАРСТАН МӘКТӘПЛӘРЕНЕҢ МАХСУС ИСЕМЛЕГЕ ТӨЗЕЛМӘЯЧӘК
    Безнең һәр сферада иң яхшыларны билгеләү гадәте бар. Тик быел бу тенденция мәгариф өлкәсенә кагылмаячак.
    146
    0
    0
  • 2 сентябрь 2019 - 14:57
    СУКЫР ЯЗМЫШ
    Электричкада кеше күп түгел. Көпә-көндез ник бушка куалардыр бу кадәр тимер өемен?! Әллә шул кеше юклыккамы – тавыш-тынсыз гына, шыңшып кына йөри ул бүген.
    2243
    0
    19
  • 2 сентябрь 2019 - 14:10
    ЯҢА УКУ ЕЛЫ: БЕЗНЕ НИНДИ ҮЗГӘРЕШЛӘР КӨТӘ?
    “31 нче август кичендә урамга чыгып бассаң, миллионлаган укучыларның елау тавышларын ишетергә мөмкин...” Белем көне алдыннан социаль челтәрләр шундый эчтәлектәге анекдотлар белән шыплап тулса да, күпләр өчен 1 нче сентябрь -  күңелле бәйрәм. Шулай булмаса, мәктәп ишегаллары балаларның шаяру, көлү тавышларыннан шау-гөр килеп торыр идеме икән?
    226
    0
    1
  • 2 сентябрь 2019 - 13:46
    РӨСТӘМ МИҢНЕХАНОВ НЕФТЬЧЕЛӘРНЕ БАРАБАНДА УЙНАП КОТЛАГАН
    Татарстан Президенты Рөстәм Миңнеханов 31нче август көнне Әлмәттә нефтьчеләр көне уңаеннан оештырылган бәйрәмдә катнашкан. 
    121
    0
    0
  • 2 сентябрь 2019 - 11:52
    "КАРУСЕЛЬ" ТЕЛЕКАНАЛЫ ТАТАРСТАН САБЫЙЛАРЫН СӨЕНДЕРДЕ!
    «Спокойной ночи,малыши!» тапшыруындагы Хрюша һәм Степашканы белмәүчеләр гомумән юктыр. Ә менә фиксик, мимимишка, Компот һәм Карамельканың кем булуын белү өчен ким дигәндә 2-3 яшьлек бала әнисе булу кирәк.
    138
    0
    1
  • 2 сентябрь 2019 - 11:43
    ТАТАРСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ МӘГАРИФ ҺӘМ ФӘН МИНИСТРЫ РАФИС БОРҺАНОВ БЕЛЕМ КӨНЕ БЕЛӘН КОТЛЫЙ!
    Без барыбыз да 1нче сентябрьне –бөтенхалык Белем көнен зур дулкынлану хисе белән көтәбез һәм бәйрәм итәбез. Ул төрле буын кешеләре өчен дә бик кадерле бәйрәм, чөнки һәрберебез үзенең мәктәп бусагасын тәүге мәртәбә атлап кергәнен хәтерли.
    119
    0
    0
  • 2 сентябрь 2019 - 10:39
    ЧАЛЛЫДА «КАМАЗ» СТИЛЕНДӘ МӘКТӘП АЧАЛАР
    Чаллыда бүген "Камаз"ның 50 еллыгына багышлап төзелгән 42нче номерлы мәктәпнең тантаналы ачылышы булачак. 65нче комплекстагы белем бирү оешмасы быел 1200 укучыны кабул итәчәк.
    107
    0
    0
  • 2 сентябрь 2019 - 10:14
    МӘКТӘПКӘ ӘЗЕРЛЕК: ӘТИ-ӘНИЛӘР НӘРСӘГӘ АКЧА КЫЗГАНА?
    Быел Россиядә әти-әниләр балалар киеменә чыгымнарны киметеп, китаплар алуга акчаны күбрәк тота башлаганнар. Бу турында ТАСС хәбәр итә.
    104
    0
    0
  • 2 сентябрь 2019 - 09:28
    ӘЛМӘТТӘ ШҮРӘЛЕНЕ УРЛАГАННАР?!
    Әлмәттә билгесез кешеләр велосипедка утырган Габдулла Тукай һәйкәленең бер өлеше булган Шүрәлене урлаганнар. Бу турыда шәһәрнең социаль челтәрдәге бер төркеме хәбәр итә. 
    175
    0
    0
  • 2 сентябрь 2019 - 09:09
    АВЫЛ ЯШЬЛӘРЕ КАЙДА АКЧА "БӘРӘ"?
    Яшүсмерләргә ялларда эшләргә мөмкин булган урыннар турындагы язма җәй башында сайтыбызда чыккан иде, әмма, ни кызганыч, анда авыл яшьләренең  төп эш урыннары турында бер кәлимә сүз дә юк. Без исә бөтен кешегә дә таныш булган комбайнёр ярдәмчесе, йә булмаса көтүче һөнәре турында сөйләргә җыенмыйбыз, һич юк. Тел төбебез ындыр табагы, амбар эшчеләре...
    194
    0
    4
Шәп укыла
  • 3 февраль 2020 - 09:47
    КОШЛАР КЫШЫН ДА САЙРЫЙ Гөлбәһия ахшам намазыннан соң озак юанмыйча, урын-ястыкларын актара башлады. Бүген иртәдән бирле, кунак киләсе бар кебек, авырайтып торды. Көннең кисәк кенә үзгәрүенең халәткә тәэсиреме?! Шулай дип уйлап та бетермәде, ишек кыңгыравы чыңлады. Ул мендәрен кочаклаган килеш тынып калды.
    2909
    3
    32
  • 14 февраль 2020 - 15:10
    ХӘЕРЛЕ БУЛСЫН СӘФӘР Ярата Рушан шәһәрдән читтәге заказларны. Монда юллар да ярыйсы гына. Шәһәр урамнарындагы кебек чокырлы-чакырлы урыннар аз. Якынлашу белән һәр чатта кызыл күзләрен кабызып көтеп торган светофорлар да юк. Аны-моны уйламыйча, саклыкның ни икәнен дә белмичә юлга атылып чыккан җәяүлеләр дә күренми.
    2683
    1
    18
  • 5 февраль 2020 - 16:42
    МИЛӘШ АЧЫСЫ Ашыкмый шул Сәвия әби: өйдә көтеп утырган кешесе, умырып эшләрдәй эше юк. Ялларда балалары килгәч, җыештырып, ашарына әзерләп китәләр. Балалары күпме генә үзләренә чакырсалар да, алар янына китеп яшисе килми аның.
    1785
    2
    33

Блоглар
  • 19 февраль 2020 - 10:46
    2020 ЕЛДА ЯЗ-ҖӘЙ ТРЕНДЛАРЫ!
    Сәлам! Мин – Галия, стилист. «Ялкын»да үз шәхси рубрикамны ачып җибәрәм һәм бирегә мода белән кызыксынган, һәрвакыт зәвыклы, матур булырга омтылучы үсмерләр һәм яшьләрне чакырам.
    Галия Сафина
    50
    0
    0