20 июнь 2019 яңалыклары

  • 20 июнь 2019 - 16:29
    САК БУЛ: ТЫЧКАН БИЗГӘГЕ
    Еш башыннан бирле Татарстанда тычкан бизгәген 109 кеше эләктергән. Узган ел бу сан 105 булган. Белгечләр әйтүенчә, әлеге авыруны эләктерү очраклары май һәм июнь айларында ешая икән. Тычкан бизгәге эл...
    139
    0
    0
  • 20 июнь 2019 - 15:44
    Балалар пособиясе балага өч яшь тулганчы түләнәчәк
    Яшь ярымнан алып өч яшькә кадәр балалары булган гаиләләргә яшәү минимумы күләмендә пособие түләнәчәк. Бу хакта Владимир Путин туры элемтә вакытында белдерде. Киләчәктә бала караучы әниләргә пос...
    89
    0
    0
  • 20 июнь 2019 - 14:19
    Диктантны – биш минут эчендә!
    Яр Чаллы шәһәре 2нче гимназиясенең 11нче сыйныф укучысы Булат Заһретдинов “Җиңү диктанты”н иң дөрес язучы булган. Ул Россия буенча барлык җиңүчеләр унлыгына кергән. Укучы биремнәрне эшләгәндә бер хата...
    104
    0
    0
  • 20 июнь 2019 - 14:16
    «АКЫЛЛЫ ШӘҺӘР»НЕ УКУЧЫЛАР ЯСЫЙ
    «Акыллы шәһәр» нинди була? Әлеге сорауга җавап төрле булырга мөмкин. Тик мондый шәһәр төзү өчен, андагы юл йөрү хәрәкәте турында уйлау кирәк. Чөнки калада юл иминлеген тәэмин итү проблемасы – төп мәсь...
    126
    0
    0
  • 20 июнь 2019 - 13:45
    Алиса Тулынина
    #WorldSkills #WorldSkillsKazan #WorldSkills2019 #WorldSkillsРТТМ
    75
    0
    0
  • 20 июнь 2019 - 09:24
    «МОТОР»ЫҢ СҮНМӘСЕН!
    «Эмоциональ яну» («Эмоциональное выгорание») турында ишеткәнең бармы? Бу халәтне күпләрнең кичергәне дә булгандыр. Аеруча яз һәм көз көннәрендә сизелә ул халәт. Проблемаларның күплегенә кул селтәп, ба...
    113
    0
    0
  • 20 июнь 2019 - 08:03
    ҖЫЛЫ СҮЗ ҖАН ЭРЕТӘ
    «Афәрин!», «Булдырасың!», «Син шундый акыллы!» – бу сүзләрне кем генә ишетергә теләми икән. Якын кешеләр тарафыннан әйтелсә, син үзеңне бер башка югары тоя башлыйсың. Әмма, ни кызганыч, соңгы вакытта...
    104
    0
    0
  • 20 июнь 2019 - 06:29
    Яңа зоопаркка билет бәясе билгеле
    Инде хәбәр иткәнебезчә, тиздән Казан зоопаркының яңа өлеше рәсми рәвештә ачылачак. Зоопаркка билетлар ничә сум булачак соң? Казан зоопаркы директоры Фәнис Нурмөхәммәтов сүзләренчә, яңа өлешкә билет...
    84
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 гыйнвар 2020 - 13:07
    ҮГИ ӘНИ Чит авылга килен булып төшкәч, ут күршем дә, киңәшчем, таянычым да Әминә апа булды. Җор күңелле, шатланып, җырлап кына йөри торган апа иде ул. Өч улының өзелеп яраткан әнисе, Ядъкәр абыйның тугрылыклы хатыны иде.
    5250
    2
    83
  • 7 гыйнвар 2020 - 22:36
    ӨЧ ТУГАН − Кызым, йонны алай тарткалама, сузгалама, ярыймы? Менә болай көйләп кенә, аермый гына яз.  Алай өзгәләп бетергәч, ничек  аны җепкә оештырырга, ничек  эрләргә була? Оекбашсыз каласың бит! Нәни куллары белән йон язып утырган Лилия, әнисе күрсәткәнчә эшләргә тырышса да, онытылып китеп уйный башлый.
    4713
    3
    70
  • 13 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГОМЕРЛЕ КОЕ “Авылыбызның бер чишмәсе миңа аеруча якын, – дип сөйләп китте, ике ел элек кенә бакча күршебез булып киткән Наилә апа. Дөресрәге, авылдан бераз читтәрәк ул, урман юлы буенда. Ата-бабаларның чишмәне “Гомерле кое” дип атаулары юктан гына булмагандыр – авылыбызның озын гомерле кешеләре байтак. Гадәттә коены – кое диләр, чишмәне – чишмә. Нишләп “Гомерле чишмә” түгел?
    4319
    2
    48

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    538
    0
    0