20 июнь 2019 яңалыклары

  • 20 июнь 2019 - 16:29
    САК БУЛ: ТЫЧКАН БИЗГӘГЕ
    Еш башыннан бирле Татарстанда тычкан бизгәген 109 кеше эләктергән. Узган ел бу сан 105 булган. Белгечләр әйтүенчә, әлеге авыруны эләктерү очраклары май һәм июнь айларында ешая икән. Тычкан бизгәге эл...
    50
    0
    0
  • 20 июнь 2019 - 15:44
    Балалар пособиясе балага өч яшь тулганчы түләнәчәк
    Яшь ярымнан алып өч яшькә кадәр балалары булган гаиләләргә яшәү минимумы күләмендә пособие түләнәчәк. Бу хакта Владимир Путин туры элемтә вакытында белдерде. Киләчәктә бала караучы әниләргә пос...
    38
    0
    0
  • 20 июнь 2019 - 14:19
    Диктантны – биш минут эчендә!
    Яр Чаллы шәһәре 2нче гимназиясенең 11нче сыйныф укучысы Булат Заһретдинов “Җиңү диктанты”н иң дөрес язучы булган. Ул Россия буенча барлык җиңүчеләр унлыгына кергән. Укучы биремнәрне эшләгәндә бер хата...
    36
    0
    0
  • 20 июнь 2019 - 14:16
    «АКЫЛЛЫ ШӘҺӘР»НЕ УКУЧЫЛАР ЯСЫЙ
    «Акыллы шәһәр» нинди була? Әлеге сорауга җавап төрле булырга мөмкин. Тик мондый шәһәр төзү өчен, андагы юл йөрү хәрәкәте турында уйлау кирәк. Чөнки калада юл иминлеген тәэмин итү проблемасы – төп мәсь...
    50
    0
    0
  • 20 июнь 2019 - 13:45
    Алиса Тулынина
    #WorldSkills #WorldSkillsKazan #WorldSkills2019 #WorldSkillsРТТМ
    30
    0
    0
  • 20 июнь 2019 - 09:24
    «МОТОР»ЫҢ СҮНМӘСЕН!
    «Эмоциональ яну» («Эмоциональное выгорание») турында ишеткәнең бармы? Бу халәтне күпләрнең кичергәне дә булгандыр. Аеруча яз һәм көз көннәрендә сизелә ул халәт. Проблемаларның күплегенә кул селтәп, ба...
    37
    0
    0
  • 20 июнь 2019 - 08:03
    ҖЫЛЫ СҮЗ ҖАН ЭРЕТӘ
    «Афәрин!», «Булдырасың!», «Син шундый акыллы!» – бу сүзләрне кем генә ишетергә теләми икән. Якын кешеләр тарафыннан әйтелсә, син үзеңне бер башка югары тоя башлыйсың. Әмма, ни кызганыч, соңгы вакытта...
    35
    0
    0
  • 20 июнь 2019 - 06:29
    Яңа зоопаркка билет бәясе билгеле
    Инде хәбәр иткәнебезчә, тиздән Казан зоопаркының яңа өлеше рәсми рәвештә ачылачак. Зоопаркка билетлар ничә сум булачак соң? Казан зоопаркы директоры Фәнис Нурмөхәммәтов сүзләренчә, яңа өлешкә билет...
    34
    0
    0
Шәп укыла
  • 21 сентябрь 2019 - 20:55
    НИГЕЗ ЙОРТ Сания карчыкның бәгыренә төшкән сагыш иксез-чиксез иде. Бу сагышны бер генә үлчәмгә салып та, бер генә бизмәнгә куеп та булмыйдыр. Ул аны гүя утырган эскәмиясенә мәңгелеккә беркетеп куйган да үзе башка җаннар эзләп китеп барган. Шуңа күрәдерме, Саниянең күңеленә авыр булса да, аның җаны тыныч иде...
    2374
    1
    48
  • 22 сентябрь 2019 - 14:14
    ВӘСИЛӘ Күпләр өчен мәктәпнең ямен алып китте Вәсилә апалары. Шул китүеннән башка килә алмады Вәсилә яраткан мәктәбенә. Авыр чир утыз ике яшьлек чибәр хатынны, аяктан яздырып, урынга беркетте. Көннән көнгә сүнә барды Вәсилә, корый барды. Хастаханәдә дә аңардан тиз баш тарттылар. Үзенә берни әйтмәсәләр дә, табиблар Вәсиләнең ире Ниязны ачыктан-ачык кисәттеләр: “Без ярдәм итәрлек түгел...” Бианасы Кәримә карчык киленен им-томлап та карады. Тик Вәсиләне аягыннан еккан авыр чир китәргә килмәгән иде шул. Айлар буе ятты да ятты урында Вәсилә. Берни аңламаган биш яшьлек кызы Ләйлә белән аңардан да кечерәк улы Фәрит кенә: “Әни, тор инде. Кайчан мәктәпкә барасың?”, - дип җанын кыйдылар.
    1808
    1
    23
  • 26 сентябрь 2019 - 15:08
    ПЕРӘ Вәсил бүген дә иртә таңнан, әнисе урыныннан кузгалып кыштыр-мыштыр йөри башлауга ук, йокысыннан торып утырды. Әнә ул инде кичтән үк әзерләп куелган утыннарны мичкә тутырып, ут үрләтеп җибәргән, сыерны савып кереп, сөтен дә сөзеп куйган. Менә хәзер самавырга чиләктән су салыр, торбасына яңа өлгергән кузлы күмерләрне өстәп җибәрер. Мичтә дөрләгән ялкынга, самавыр торбасы «тәрәзәчек»ләреннән күз кыскан кузларга карап утырырга ярата ул. Улының иртәләрен әнә шулай онытылып, утларны күзәтеп утыруын әнисе сизми диярлек. Сизеп тә игътибар итмиме? Комачауламагач, ярый, утырсын инде, ихтыяры, дияме?
    1707
    0
    12
  • 10 октябрь 2019 - 16:48
    ТУКТАЛЫШ “Тизрәк! Тизрәк!..” Кыска гына мизгелгә аңына килгән Айдар үз янында кайнашкан ак халатлы кешеләрнең кем икәнлеген дә, кая ашыкканнарын да аңламыйча, бөтен тәненә таралган кискен авыртудан тагын аңын җуйды... Тукталышта юл аша чыгарга басып торганда килеп бәрелгән машинаны ул хәтерләмәде. Изелгән аякларын бот төбеннән кисәчәкләрен белми иде әле утыз тугыз яшьлек авыл укытучысы...
    1533
    2
    22
  • 17 сентябрь 2019 - 10:59
    УКЫТУЧЫЛАР КӨНЕНӘ ШИГЫРЬЛӘР Шытым салып нәни йөрәгемә, Белем дөньясына озатучы. Һәр уңышым саен сөенүче Бары Сез ул, минем Укытучым!
    1441
    0
    0

  • 23 сентябрь 2019 - 15:32
    ЖВАЧКА: "БҮГЕН МИНЕМ ТУГАН КӨН!" Бүген без көненә берәр пачка чәйни торган ЖВАЧКАның туган көне. Аңа ничә яшь дип уйлыйсыз? Ничек уйлап тапканнар? Хәзер беләбез!
    129
    0
    0
  • 27 август 2019 - 11:02
    РОССИЯДӘ ШӘП ФИЛЬМ ТӨШЕРӘ БЕЛӘЛӘР! 27нче август – Россия кинематографиясе көне. Россиядә, Совет чорында төшерелгән фильмнарга карата шикләнеп караучылар шактый, әмма син андыйлардан булсаң, бу язманы ябып куярга ашыкма, чөнки Россия кинематографиясе “Ёлки”, “Притяжение”, “Бабушка лёгкого поведения” ише чүп-чардан гына тормый. Һәм без сиңа блогер Badcomedian фикеренчә иң яхшы 5 рус телле фильм тәкъдим итәбез!
    200
    0
    2