20 июнь 2019 яңалыклары

  • 20 июнь 2019 - 16:29
    САК БУЛ: ТЫЧКАН БИЗГӘГЕ
    Еш башыннан бирле Татарстанда тычкан бизгәген 109 кеше эләктергән. Узган ел бу сан 105 булган. Белгечләр әйтүенчә, әлеге авыруны эләктерү очраклары май һәм июнь айларында ешая икән. Тычкан бизгәге эл...
    156
    0
    0
  • 20 июнь 2019 - 15:44
    Балалар пособиясе балага өч яшь тулганчы түләнәчәк
    Яшь ярымнан алып өч яшькә кадәр балалары булган гаиләләргә яшәү минимумы күләмендә пособие түләнәчәк. Бу хакта Владимир Путин туры элемтә вакытында белдерде. Киләчәктә бала караучы әниләргә пос...
    101
    0
    0
  • 20 июнь 2019 - 14:19
    Диктантны – биш минут эчендә!
    Яр Чаллы шәһәре 2нче гимназиясенең 11нче сыйныф укучысы Булат Заһретдинов “Җиңү диктанты”н иң дөрес язучы булган. Ул Россия буенча барлык җиңүчеләр унлыгына кергән. Укучы биремнәрне эшләгәндә бер хата...
    114
    0
    0
  • 20 июнь 2019 - 14:16
    «АКЫЛЛЫ ШӘҺӘР»НЕ УКУЧЫЛАР ЯСЫЙ
    «Акыллы шәһәр» нинди була? Әлеге сорауга җавап төрле булырга мөмкин. Тик мондый шәһәр төзү өчен, андагы юл йөрү хәрәкәте турында уйлау кирәк. Чөнки калада юл иминлеген тәэмин итү проблемасы – төп мәсь...
    157
    0
    0
  • 20 июнь 2019 - 13:45
    Алиса Тулынина
    #WorldSkills #WorldSkillsKazan #WorldSkills2019 #WorldSkillsРТТМ
    84
    0
    0
  • 20 июнь 2019 - 09:24
    «МОТОР»ЫҢ СҮНМӘСЕН!
    «Эмоциональ яну» («Эмоциональное выгорание») турында ишеткәнең бармы? Бу халәтне күпләрнең кичергәне дә булгандыр. Аеруча яз һәм көз көннәрендә сизелә ул халәт. Проблемаларның күплегенә кул селтәп, ба...
    130
    0
    0
  • 20 июнь 2019 - 08:03
    ҖЫЛЫ СҮЗ ҖАН ЭРЕТӘ
    «Афәрин!», «Булдырасың!», «Син шундый акыллы!» – бу сүзләрне кем генә ишетергә теләми икән. Якын кешеләр тарафыннан әйтелсә, син үзеңне бер башка югары тоя башлыйсың. Әмма, ни кызганыч, соңгы вакытта...
    118
    0
    0
  • 20 июнь 2019 - 06:29
    Яңа зоопаркка билет бәясе билгеле
    Инде хәбәр иткәнебезчә, тиздән Казан зоопаркының яңа өлеше рәсми рәвештә ачылачак. Зоопаркка билетлар ничә сум булачак соң? Казан зоопаркы директоры Фәнис Нурмөхәммәтов сүзләренчә, яңа өлешкә билет...
    98
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 февраль 2020 - 09:47
    КОШЛАР КЫШЫН ДА САЙРЫЙ Гөлбәһия ахшам намазыннан соң озак юанмыйча, урын-ястыкларын актара башлады. Бүген иртәдән бирле, кунак киләсе бар кебек, авырайтып торды. Көннең кисәк кенә үзгәрүенең халәткә тәэсиреме?! Шулай дип уйлап та бетермәде, ишек кыңгыравы чыңлады. Ул мендәрен кочаклаган килеш тынып калды.
    2909
    3
    32
  • 14 февраль 2020 - 15:10
    ХӘЕРЛЕ БУЛСЫН СӘФӘР Ярата Рушан шәһәрдән читтәге заказларны. Монда юллар да ярыйсы гына. Шәһәр урамнарындагы кебек чокырлы-чакырлы урыннар аз. Якынлашу белән һәр чатта кызыл күзләрен кабызып көтеп торган светофорлар да юк. Аны-моны уйламыйча, саклыкның ни икәнен дә белмичә юлга атылып чыккан җәяүлеләр дә күренми.
    2684
    1
    18
  • 5 февраль 2020 - 16:42
    МИЛӘШ АЧЫСЫ Ашыкмый шул Сәвия әби: өйдә көтеп утырган кешесе, умырып эшләрдәй эше юк. Ялларда балалары килгәч, җыештырып, ашарына әзерләп китәләр. Балалары күпме генә үзләренә чакырсалар да, алар янына китеп яшисе килми аның.
    1785
    2
    33

Блоглар
  • 19 февраль 2020 - 10:46
    2020 ЕЛДА ЯЗ-ҖӘЙ ТРЕНДЛАРЫ!
    Сәлам! Мин – Галия, стилист. «Ялкын»да үз шәхси рубрикамны ачып җибәрәм һәм бирегә мода белән кызыксынган, һәрвакыт зәвыклы, матур булырга омтылучы үсмерләр һәм яшьләрне чакырам.
    Галия Сафина
    50
    0
    0