7 март 2019 яңалыклары

  • 7 март 2019 - 15:28
    РИШАТ ТӨХВӘТУЛЛИНГА 30ны ТУТЫРДЫК: кайда? кайчан? ничек?
    Башкортстанның халык артисты, талантлы җырчыбыз, моңлы сандугачыбыз Ришат Төхвәтуллинга 3 март көнне 30 яшь тулды. Гомер бәйрәмен ул Уфа (5 март), Казан (6 март) һәм Мәскәүдә (10 март) яраткан тамашач...
    121
    0
    0
  • 7 март 2019 - 13:34
    Татарстанда ЮХИДИ хезмәткәрләре кыз баланы коткарган
    Олы юлда автомобильдә барган бала аңын югалткан. Мәскәү-Уфа юлының Югары Ослан районы биләмәсенә караган урында булган гадәттән тыш хәл турында киң җәмәгатьчелеккә кызның әтисе автоинспекторларга рәхм...
    89
    0
    0
  • 7 март 2019 - 13:27
    Татарстан – IV Интеллектуаль олимпиадада җиңүчеләр арасында
    5 мартта Йошкар-Олада Идел буе федераль округындагы IV интеллектуаль олимпиаданың ябылу тантанасы узды. Аның нәтиҗәләре буенча Татарстан икенче урынны яулады. Әлеге бәйгедә 168 өлкән сыйныф укучысы...
    62
    0
    0
  • 7 март 2019 - 12:15
    БДИ-2019: якынлашкан саен куркыта!
    Язны зарыгып көттек көтүен дә бит. Тик яз якынлашкан саен БДИ тапшыру вакыты да килеп җитә шул. Хәер, БДИны хәзердән үк тә тапшырып куеп була. Ничек алай дисеңме? 2019 елда 11нче сыйныфны тәмамлауч...
    104
    0
    0
  • 7 март 2019 - 08:56
    8 МАРТ ШПАРГАЛКАСЫ: ЧЫН КҮҢЕЛДӘН - МАТУР СҮЗ!
    Күбебез, 8 март кайчандыр гадәти бер көн булгандыр, дип уйлап та карамый. Бәйрәмме – бәйрәм! Ял итәбезме – итәбез! Хатын-кызлар бәйрәме диләр... 1908 елның 8 мартында хатын-кызның ир-ат белән тигез...
    236
    0
    0
  • 7 март 2019 - 08:11
    ӘНИЕМӘ
    Күз карашларың ягымлы Һәр сүзең миңа өлге. Чын татар хатынына хас Сөйлисең үлчәп сүзне. Дөньядагы иң кадерле, Иң газиз кешем Әни. Тыйнаклыкта, тырышлыкта Мине артыннан әйди. Безгә багышланган...
    92
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 гыйнвар 2020 - 13:07
    ҮГИ ӘНИ Чит авылга килен булып төшкәч, ут күршем дә, киңәшчем, таянычым да Әминә апа булды. Җор күңелле, шатланып, җырлап кына йөри торган апа иде ул. Өч улының өзелеп яраткан әнисе, Ядъкәр абыйның тугрылыклы хатыны иде.
    5250
    2
    83
  • 7 гыйнвар 2020 - 22:36
    ӨЧ ТУГАН − Кызым, йонны алай тарткалама, сузгалама, ярыймы? Менә болай көйләп кенә, аермый гына яз.  Алай өзгәләп бетергәч, ничек  аны җепкә оештырырга, ничек  эрләргә була? Оекбашсыз каласың бит! Нәни куллары белән йон язып утырган Лилия, әнисе күрсәткәнчә эшләргә тырышса да, онытылып китеп уйный башлый.
    4713
    3
    70
  • 13 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГОМЕРЛЕ КОЕ “Авылыбызның бер чишмәсе миңа аеруча якын, – дип сөйләп китте, ике ел элек кенә бакча күршебез булып киткән Наилә апа. Дөресрәге, авылдан бераз читтәрәк ул, урман юлы буенда. Ата-бабаларның чишмәне “Гомерле кое” дип атаулары юктан гына булмагандыр – авылыбызның озын гомерле кешеләре байтак. Гадәттә коены – кое диләр, чишмәне – чишмә. Нишләп “Гомерле чишмә” түгел?
    4319
    2
    48

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    538
    0
    0