7 март 2019 яңалыклары

  • 7 март 2019 - 15:28
    РИШАТ ТӨХВӘТУЛЛИНГА 30ны ТУТЫРДЫК: кайда? кайчан? ничек?
    Башкортстанның халык артисты, талантлы җырчыбыз, моңлы сандугачыбыз Ришат Төхвәтуллинга 3 март көнне 30 яшь тулды. Гомер бәйрәмен ул Уфа (5 март), Казан (6 март) һәм Мәскәүдә (10 март) яраткан тамашач...
    16
    0
    0
  • 7 март 2019 - 13:34
    Татарстанда ЮХИДИ хезмәткәрләре кыз баланы коткарган
    Олы юлда автомобильдә барган бала аңын югалткан. Мәскәү-Уфа юлының Югары Ослан районы биләмәсенә караган урында булган гадәттән тыш хәл турында киң җәмәгатьчелеккә кызның әтисе автоинспекторларга рәхм...
    9
    0
    0
  • 7 март 2019 - 13:27
    Татарстан – IV Интеллектуаль олимпиадада җиңүчеләр арасында
    5 мартта Йошкар-Олада Идел буе федераль округындагы IV интеллектуаль олимпиаданың ябылу тантанасы узды. Аның нәтиҗәләре буенча Татарстан икенче урынны яулады. Әлеге бәйгедә 168 өлкән сыйныф укучысы...
    8
    0
    0
  • 7 март 2019 - 12:15
    БДИ-2019: якынлашкан саен куркыта!
    Язны зарыгып көттек көтүен дә бит. Тик яз якынлашкан саен БДИ тапшыру вакыты да килеп җитә шул. Хәер, БДИны хәзердән үк тә тапшырып куеп була. Ничек алай дисеңме? 2019 елда 11нче сыйныфны тәмамлауч...
    17
    0
    0
  • 7 март 2019 - 08:56
    8 МАРТ ШПАРГАЛКАСЫ: ЧЫН КҮҢЕЛДӘН - МАТУР СҮЗ!
    Күбебез, 8 март кайчандыр гадәти бер көн булгандыр, дип уйлап та карамый. Бәйрәмме – бәйрәм! Ял итәбезме – итәбез! Хатын-кызлар бәйрәме диләр... 1908 елның 8 мартында хатын-кызның ир-ат белән тигез...
    76
    0
    0
  • 7 март 2019 - 08:11
    ӘНИЕМӘ
    Күз карашларың ягымлы Һәр сүзең миңа өлге. Чын татар хатынына хас Сөйлисең үлчәп сүзне. Дөньядагы иң кадерле, Иң газиз кешем Әни. Тыйнаклыкта, тырышлыкта Мине артыннан әйди. Безгә багышланган...
    14
    0
    0
Шәп укыла
  • 6 сентябрь 2019 - 14:06
    ӘТИ ЙОРТЫ Гөлсинурга авылда атасыннан мирас булып калган йортлары турында әнисе Сәвия бүген тагын шалтыратты: - Кызым, син кайчан барып рәтләп киләсең инде андагы эшләрне? Эчендәге әйберләрен җыеп түгәргә дә, сатарга кирәк инде өйне. Күпме торыр ул? Болай хуҗасыз килеш торса, тиз черер. Урыны да әйбәт йортның. Авыл уртасында. Хакларның әле әйбәт чагы. Акчасы артык булмас, кирәк җире табылыр.
    4748
    2
    92
  • 8 сентябрь 2019 - 10:29
    ИСКЕ ЙОРТ Яңа йорт салып, анда күченгәнгә тугыз ел үтсә дә, Гайшә карчык түбәләре тишелгән, ишеге кыйшайган, күбесенчә келәт вазифасын үтәгән иске өйне сүтәргә улы Рәискә моңа хәтле һич кенә дә ризалык бирергә теләмәде. Рәис, иске йортны сүтик, дип ничә кат сүз башламасын, Гайшә әби улының игътибарын башка якка бора торды, я аңа бик тә мөһим бүтән эш табып биргәләде.
    2785
    1
    77
  • 5 сентябрь 2019 - 10:08
    ӘНИ, СУ БИР! Зур хастаханәнең реанимация бүлеге янында күн эскәмиягә сеңеп диярлек утырган, ябык гәүдәле, башына ак яулык бәйләгән, моңсу-җитди кыяфәтле карчык яныннан табиблар, шәфкать туташлары тыз-быз үтеп йөри. Инде икенче атна моннан китми диярлек утырган әби аларның барысын да өмет тулы карашы белән каршы ала һәм сагыш белән озатып кала. Шәфкать туташлары... Нинди мәгънәле бу исем! Шәфкатьле!.. Менә берәрсе янына килер дә, әйтер кебек: ”Әбекәй, кызыгыз терелде. Бүген аны өйгә алып кайтып китәрсез”, - дияр кебек.
    2405
    0
    58
  • 24 август 2019 - 18:02
    ӘНИЗӘР (ХИКӘЯ) Алар газета-журнал нәшриятында очраштылар. Әнизәр, бер кочак кәгазь күтәреп лифттан чыгып килгәндә, колагына телефонын “ябыштырган” берәү белән бәрелеште.
    1834
    0
    20
  • 2 сентябрь 2019 - 14:57
    СУКЫР ЯЗМЫШ Электричкада кеше күп түгел. Көпә-көндез ник бушка куалардыр бу кадәр тимер өемен?! Әллә шул кеше юклыккамы – тавыш-тынсыз гына, шыңшып кына йөри ул бүген.
    1541
    0
    18

  • 27 август 2019 - 11:02
    РОССИЯДӘ ШӘП ФИЛЬМ ТӨШЕРӘ БЕЛӘЛӘР! 27нче август – Россия кинематографиясе көне. Россиядә, Совет чорында төшерелгән фильмнарга карата шикләнеп караучылар шактый, әмма син андыйлардан булсаң, бу язманы ябып куярга ашыкма, чөнки Россия кинематографиясе “Ёлки”, “Притяжение”, “Бабушка лёгкого поведения” ише чүп-чардан гына тормый. Һәм без сиңа блогер Badcomedian фикеренчә иң яхшы 5 рус телле фильм тәкъдим итәбез!
    102
    0
    2
  • 15 август 2019 - 09:28
    142 ЕЛ РӘТТӘН ЯҢГЫРЫЙ ТОРГАН СҮЗ! Нәкъ 142 ел элек, 1877 елның 15 августында Томас Эдисон телефоннан сөйләшкәндә «Hello» («Алло») сүзен кулланырга тәкъдим итә.

    1876 елда Филадельфияның бөтендөнья күргәзмәсендә Александр Белл исемле...
    99
    0
    0