23 сентябрь 2019 яңалыклары

  • 23 сентябрь 2019 - 15:38
    ӘНИ БҮЛӘГЕ
    Рамис, беренче класска укырга кереп, хәрефләрнең шактый өлешен үзләштергәч тә, шәһәрдә яшәп яткан әнисенә хат язды: “Кәдирлэ әни исәнме мин сине бик сагиндым син кайчан кайтасиң миңа сәпит апкайт ямэ дәү әни сәләм әйтә синен очен бик каигыла миңа курткы алырга акча салсын ди син әлэ дә тугызынчы транвай өртәсенмэ азамат кем белян уйнай мин бэренче кыласста уким дау әни миңа мәктәп фурмасы алды мин ботен хәлефне белям меңга хатле саный белям әнием мин сине бик котам...”
    897
    0
    8
  • 23 сентябрь 2019 - 15:32
    ЖВАЧКА: "БҮГЕН МИНЕМ ТУГАН КӨН!"
    Бүген без көненә берәр пачка чәйни торган ЖВАЧКАның туган көне. Аңа ничә яшь дип уйлыйсыз? Ничек уйлап тапканнар? Хәзер беләбез!
    442
    0
    0
  • 23 сентябрь 2019 - 15:09
    ТЯМАЕВКА КИЛЕН ТАБЫЛДЫ!
    Татарстан Республикасының атказанган артисты Фирдүс Тямаевның Башкортстандагы Югары Яркәй авылындагы концертында кечкенә кыз бала сәхнәгә чыгып тамашачыларны шаккаттырды.
    213
    0
    1
  • 23 сентябрь 2019 - 14:49
    БАШ ЭШЛӘМИ! НИШЛӘРГӘ?
    Башны эшләтер өчен 12 гади ысул! Студентлар һәм укучылар өчен менә дигән чаралар!
    151
    0
    0
  • 23 сентябрь 2019 - 12:45
    ТАТАРСТАНДА КЫШ НИНДИ БУЛАЧАК?
    Татарстанның гидрометеорология үзәге быелгы кышның нинди булачагы турында үз фаразын әйтте. Синоптикларга ышансак, ул башка еллардан әллә ни аерылып тормаячак.
    201
    0
    0
  • 23 сентябрь 2019 - 11:37
    ПОЛИГЛОТ ДМИТРИЙ ПЕТРОВ ТАТАР ТЕЛЕН ӨЙРӘТӘ!
    30га якын тел белүче дөньякүләм билгеле полиглот Дмитрий Петров татар телен өйрәнү буенча үзенең авторлык методикасын тәкъдим итте. 
    145
    2
    1
  • 23 сентябрь 2019 - 10:33
    ФИЗИКА УКЫТУЧЫСЫ УЛЫМНЫ КИМСЕТӘ!
    Физика укытучысы улыма каныга. Ул – гуманитарий. Инглиз теле, әдәбият кебек дәресләрне бик яратып укый, сыйныфташларыннан күпкә алда бара. Ә математика, физика кебек төгәл фәннәргә артык сәләте юк, тик үзе артта калмаска тырыша. Укытучы шуны күрми микәнни?! Әзрәк канатландырып җибәрсә, баланың күңеле дә булыр, теләге дә артыр иде. Яшьтәшләре алдында шәхесен кимсетүче сүзләр дә ычкындыргалый. Монысы  бөтенләй башыма сыймый. Педагог бит ул! Нишләргә? Баламны ничек якларга? Аңа бу ситуациядә үзен ничек тотарга?
    582
    0
    0
  • 23 сентябрь 2019 - 09:59
    ЧЫН ИР-АТЛАРНЫ НИЧЕК ТӘРБИЯЛИЛӘР?
    Чын егет нишли белергә тиеш? Туп тибәргә? Турникта күтәрелергә? Шахмат уйнарга? Бәлки, барысы да бергәдер? "Батырлык көне"ндә шуңа өстәп артист булырга өйрәттеләр! Катнашучылар уңышлары, көн программасы һәм кызыклы мизгелләре - 9 кыска фактта.
    113
    0
    0
  • 23 сентябрь 2019 - 09:25
    СӘЛАМӘТЛЕК САКЛАУ МИНИСТРЛЫГЫ ДАРУЛАРНЫ БУШЛАЙ БИРЕРГӘ ТӘКЪДИМ ИТӘ
    Сәламәтлек саклау Министрлыгы авыруларга табиб язган даруларны бушлай яки арзан бәядән бирү буенча тәкъдим әзерли. Дарулар белән тәэмин итү системасы 2022нче елдан гамәлгә керергә мөмкин.
    105
    0
    1
Шәп укыла
  • 3 гыйнвар 2020 - 13:07
    ҮГИ ӘНИ Чит авылга килен булып төшкәч, ут күршем дә, киңәшчем, таянычым да Әминә апа булды. Җор күңелле, шатланып, җырлап кына йөри торган апа иде ул. Өч улының өзелеп яраткан әнисе, Ядъкәр абыйның тугрылыклы хатыны иде.
    4481
    2
    64
  • 7 гыйнвар 2020 - 22:36
    ӨЧ ТУГАН − Кызым, йонны алай тарткалама, сузгалама, ярыймы? Менә болай көйләп кенә, аермый гына яз.  Алай өзгәләп бетергәч, ничек  аны җепкә оештырырга, ничек  эрләргә була? Оекбашсыз каласың бит! Нәни куллары белән йон язып утырган Лилия, әнисе күрсәткәнчә эшләргә тырышса да, онытылып китеп уйный башлый.
    4180
    3
    60
  • 13 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГОМЕРЛЕ КОЕ “Авылыбызның бер чишмәсе миңа аеруча якын, – дип сөйләп китте, ике ел элек кенә бакча күршебез булып киткән Наилә апа. Дөресрәге, авылдан бераз читтәрәк ул, урман юлы буенда. Ата-бабаларның чишмәне “Гомерле кое” дип атаулары юктан гына булмагандыр – авылыбызның озын гомерле кешеләре байтак. Гадәттә коены – кое диләр, чишмәне – чишмә. Нишләп “Гомерле чишмә” түгел?
    3930
    2
    44

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    443
    0
    0