15 май 2020 яңалыклары

  • 15 май 2020 - 22:09
    БДИ 19 ИЮНЬНӘН СОҢ?
    Рособрнадзорда БДИларны 19 июньнән соң уздырырга планлаштыруларын әйттеләр. Шул ук вакытта рус теле буенча БДИны ике көн дәвамында уздырырга телиләр. Бу мәктәп укучыларының күпләп җыелмавы өчен кирәк.
    174
    0
    0
  • 15 май 2020 - 22:03
    ТАТАРСТАНДА ҮЗИЗОЛЯЦИЯ ЧОРЫНДА НИЧӘ ПАР ГАИЛӘ КОРГАН?
    Татарстанда үзизоляция чорында да гаилә коручы парлар булган.  
    168
    0
    0
  • 15 май 2020 - 14:45
    ЮЛ
    Яңгыр ява. Ишеп тә, биткә бәреп тә түгел — сибәләп... Салкын пар кебек, тавышсыз-тынсыз гына, әмма үзәкләргә үтәрлек итеп... Бигрәк тә олы юл чатында басып торганда, болай да еларга тулышкан җаныңа дым булып сеңә бу яңгыр...
    1823
    0
    15
  • 15 май 2020 - 14:38
    ВУЗЛАРДА УКУ ӨЧЕН ТҮЛӘҮ БӘЯСЕ АРТАЧАКМЫ?
    Дистанцион белем алу вакытында вузларда уку өчен түләү мәсьәләсе – көн кадагында торганы. Көндезге уку бүлегенә укырга кереп, хәзер дистанцион рәвештә белем алучыларның күбесе үзен хәзер “заочник”, дип саный. Шуңа 2020-2021 уку елында вузларда уку өчен түләүне арттырмаска тиешләр. Мондый тәкъдим Россиянең Ректорлар союзы утырышында яңгыраган.
    151
    0
    0
  • 15 май 2020 - 14:37
    УРАЗА ҺӘМ КОРБАН ГАЕТЕ КӨННӘРЕ РАСЛАНДЫ
    Татарстан Республикасы Рөстәм Миңнеханов Ураза һәм Корбан Гаете көннәрен раслады. Алар кайчан бәйрәм ителәчәк?
    248
    0
    0
  • 15 май 2020 - 10:50
    КҮЗЛЕК – МАТУРЛЫКМЫ, ЗАРУРЛЫКМЫ?
    Дөньяда миллионлаган кеше күзлек кия. Моннан берничә еллар элек кенә гадәти сыйныфта күзлек киюче 1-2 генә укучы булса, хәзер исә киресенчә, күзлек кимәүчеләр 1-2 укучы. Моның сәбәпләрен, белгечләр тормышыбызга көннән-көн үтеп керүче төрле гаджетларны чама белән куллана белмәүдән күрәләр.
    153
    0
    0
  • 15 май 2020 - 10:35
    МИНЕМ ӘБИЕМ – СУГЫШ ЧОРЫ БАЛАСЫ
    – Әни , безнең әти кайткан. Әти кайткан. Әни, әни кара әле, ул бит безнең әти – дип, ике малай  бакча сукмагыннан  атлап килүче солдат каршына йөгерә. – – Әнием, әнием, ул минем дә әтием бит име, әтием, әтием, – дип,  бәләкәй  Диләфрүз дә, вак бәрәңгеләр тутырылган кечкенә чиләген тотып атып, абыйлары артыннан бер тапкыр да күрмәгән әтисе каршына йөгерә...
    412
    0
    1
Шәп укыла
  • 22 май 2020 - 14:23
    ВАСЫЯТЬ Бер авыл балалары, араларында бер яшь кенә аерма булган Мәдинә белән Дания, бәләкәйдән җитәкләшеп, бергә уйнап үстеләр. Барлы-юклы уенчыклары белән бүлештеләр. Өч тәрәзәле, бәләкәй генә, җиде җанны сыйдырган кысан өйдә үскән Дания күп вакытын Мәдинәләрнең иркен, якты өендә үткәрә иде. Мәдинәнең әнисе дә, бу ике кызның саф дуслыгына сөенеп, Данияне үз кызыдай якын күрде.      
    2848
    1
    32
  • 12 май 2020 - 15:16
    ҖАНЫҢНЫ БИРСӘҢ ДӘ... Илназы Ходайдан сорап кына алган баласы булды Тәслимәнең.  Ире Хариска чыккач та сигез ел буена балага уза алмады ул. И ул чакта күргәннәре!.. Кайларда гына бармады, кемнәргә генә күренмәде. Багучылар, фал ачучылар, дәвалаучылар калмады. Врачлар турыдан-туры өметеңне өз дигәннәр иде инде.
    2316
    0
    18
  • 15 май 2020 - 14:45
    ЮЛ Яңгыр ява. Ишеп тә, биткә бәреп тә түгел — сибәләп... Салкын пар кебек, тавышсыз-тынсыз гына, әмма үзәкләргә үтәрлек итеп... Бигрәк тә олы юл чатында басып торганда, болай да еларга тулышкан җаныңа дым булып сеңә бу яңгыр...
    1823
    0
    15

Блоглар