10 сентябрь 2019 яңалыклары

  • 10 сентябрь 2019 - 16:48
    ҮЧ ХӘТЕРЕ
    Мансур быел мунчасын яңартырга булды. Ун ел аз вакыт түгел. Әнә — мунча бурасының аскы ниргәләре тәмам череп, көпшәкләнеп беткән. Түбәсеннән дә үтә. Миче бозылган, идәне тузган, ләүкәсе кыйшайган...
    1458
    0
    2
  • 10 сентябрь 2019 - 15:56
    МАЛЫЙ ТЕАТР КАЗАНДА: КҮРМИ КАЛМА!
    Алар журналистлар белән очрашуга да “Әссәләмәгаләйкүм!”, дип керә, Казанга мәдхия укый һәм Камал театры белән дус булу белән бик горурлана. Бу – Мәскәүнең Малый театр артистлары. Бүгеннән, ягъни 10 сентябрьдән, Казанда бу театрның гастрольләре башлана.
    153
    0
    0
  • 10 сентябрь 2019 - 15:48
    2020нче ЕЛДА БДИ, ТДИ: КАЙЧАН ҺӘМ НИЧЕК УЗАЧАК?
    2020 елда БДИ (ЕГЭ) һәм ТДИ (ОГЭ) 3 этаптан торачак: вакытыннан алда тапшырыла торган (досрочный), төп (основной) һәм өстәмә (дополнительный).
    244
    0
    0
  • 10 сентябрь 2019 - 15:08
    "АЛМАЛЫ БОЛЫТЛАР" РЕЦЕПТЫ
    Алмаларыгыз бетмәгәндер бит әле дуслар, ягез, бу искиткеч тәмле татлы ризыкны пешереп карагыз әле!
    267
    0
    1
  • 10 сентябрь 2019 - 13:56
    КУКУРУЗ БАСУЫНДА МОГҖИЗА ЯСАГАН ДАМИР ЙОСЫПОВ "ВЕЧЕРНИЙ УРГАНТ"та КУНАКТА
    Август уртасында, көтелмәгән хәл килеп чыгу сәбәпле, самолетны кукуруз басуына төшергән Урал Авиалинияләре пилоты Дамир Йосыпов "Вечерний Ургант" тапшыруында катнашкан. 
    158
    0
    1
  • 10 сентябрь 2019 - 11:32
    МИЛЛИОН ДИЗЛАЙК: ТИМАТИ ҺӘМ ГУФНЫ ОЯТКА КАЛДЫРГАН КЛИП
    Тимати һәм Гуфның сайлаулар алдыннан чыгарылган "Моя Москва" җырына клип Россия ютубы өчен рекорд – 1 миллион дизлайк җыйган. 
    163
    0
    0
  • 10 сентябрь 2019 - 11:26
    ТРАНСПОРТ БӘЯСЕ ТАГЫН АРТА...
    Казанда җәмәгать транспортында йөрү өчен түләү бәясе янәдән артырга тора. Ул 31 сумга кадәр җитәргә мөмкин.  Бу турыда «Байлык № 3» (11 һәм 43нче автобуслар) җәмгыятен гамәлгә куючы Руслан Йосыпов хәбәр итә.
    164
    0
    0
  • 10 сентябрь 2019 - 11:02
    КӨНДӘШЛӘР
    Бокс буенча республика чемпионатында беренчелекне яулап кайткан көне иде. Мәктәпкә шатлык канатларында очып барды, чөнки бер атна эчендә Миләүшәсен үлеп сагынды. Гел шулай, кая да булса ярышларга китсә, ул аны бер гасырга аерылышкандай юксына башлый. Ә бергә чакта никтер гел «чәнчешеп» кенә торалар. Миләүшә артык чибәр шул, бераз масаеп та киткәли. Бәлкем Азаматның кытыгын китерер өчен шулай кыйланадыр, кызларны аңламассың.
    276
    0
    1
  • 10 сентябрь 2019 - 10:48
    КҮҢЕЛ КҮЗЕ
    – Күләгә кебек арттан тагылып йөрмә дип күпме әйтергә була! Чукракмы, әллә тилеме син?- каршысында гаепле сыман башын иеп торган малайны Ләйлә ачу белән төртеп җибәрде. Көчлерәк җил өрсә, очып китәрдәй юка гәүдәсе чайкалып, арты белән җиргә барып төште. Юк, Камил кызга үпкәләмәде, ә кәмит карарга җыйналган яшьтәшләренең шаркылдап көлүеннән гарьләнде. Торып, өстендәге тузанын каккалады, сибелгән китап-дәфтәрләрен сумкасына җыйнаштырды да, берни дәшми әкрен генә китеп барды.
    1554
    0
    8
  • 10 сентябрь 2019 - 10:07
    ӘЙТЕР ИДЕМ ИСЕМЕН...
    Сайра атлы мин. Авызыңны ерма, үзең дә әллә кем түгелсеңдер әле! Шул синең кебек кабак башлы, ерык авызлы малайлар "балык консервасы" дип кушамат такты да инде мәктәптә укыганда. Тапканнар исемен! Ул әти-әниләр балаларына исем кушканда ни уйлыйлар икән?! Исем төймә кебек түгел шул, тектең дә, бер заман төшеп калыр, димә, гомерлек.
    271
    0
    1
  • 10 сентябрь 2019 - 09:41
    РОССИЯДӘ РОБОТЛАР АРКАСЫНДА 20 МЛН КЕШЕ ЭШСЕЗ КАЛАЧАК
    2030нчы елга Россиядә роботизация һәм автоматизация процессы нәтиҗәсендә 43% кеше эшсез калырга мөмкин. Бу турыда халык хуҗалыгы һәм дәүләт хезмәте Россия академиясе хәбәр итә. 
    132
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 февраль 2020 - 09:47
    КОШЛАР КЫШЫН ДА САЙРЫЙ Гөлбәһия ахшам намазыннан соң озак юанмыйча, урын-ястыкларын актара башлады. Бүген иртәдән бирле, кунак киләсе бар кебек, авырайтып торды. Көннең кисәк кенә үзгәрүенең халәткә тәэсиреме?! Шулай дип уйлап та бетермәде, ишек кыңгыравы чыңлады. Ул мендәрен кочаклаган килеш тынып калды.
    2959
    3
    33
  • 14 февраль 2020 - 15:10
    ХӘЕРЛЕ БУЛСЫН СӘФӘР Ярата Рушан шәһәрдән читтәге заказларны. Монда юллар да ярыйсы гына. Шәһәр урамнарындагы кебек чокырлы-чакырлы урыннар аз. Якынлашу белән һәр чатта кызыл күзләрен кабызып көтеп торган светофорлар да юк. Аны-моны уйламыйча, саклыкның ни икәнен дә белмичә юлга атылып чыккан җәяүлеләр дә күренми.
    2797
    1
    18
  • 5 февраль 2020 - 16:42
    МИЛӘШ АЧЫСЫ Ашыкмый шул Сәвия әби: өйдә көтеп утырган кешесе, умырып эшләрдәй эше юк. Ялларда балалары килгәч, җыештырып, ашарына әзерләп китәләр. Балалары күпме генә үзләренә чакырсалар да, алар янына китеп яшисе килми аның.
    1822
    2
    33

Блоглар
  • 19 февраль 2020 - 10:46
    2020 ЕЛДА ЯЗ-ҖӘЙ ТРЕНДЛАРЫ!
    Сәлам! Мин – Галия, стилист. «Ялкын»да үз шәхси рубрикамны ачып җибәрәм һәм бирегә мода белән кызыксынган, һәрвакыт зәвыклы, матур булырга омтылучы үсмерләр һәм яшьләрне чакырам.
    Галия Сафина
    62
    0
    0