30 август 2019 яңалыклары

  • 30 август 2019 - 22:45
    TAT CULT FEST 2019 (ФОТО)
    Күпме көткән, инде ничә ай буе татарстанлыларның теленнән төшмәгән Tat Cult Fest узып та китте. Заманча татар мәдәнияте фестиваленнән иң матур мизгелләрне безнең фоторепортаждан карагыз!
    503
    0
    4
  • 30 август 2019 - 21:00
    МӘМИ АВЫЗЛАРГА ЯРДӘМ
    Борын-борын заманда син дә, мин дә тумаганда, егетләр кыюрак, кызлар оялчанрак булган. Ә хәзер ничек? Егет заты башта танышыр өчен бер ел көч җыя, соңынан вкда дуслык тәкъдим итә. Әле монысына – рәхмәт. Алайса бит кайберләре үзең килеп эндәшкәнне көтә. Кызлар, дөнья безнең өскә калып бара. Мәми авызларга булышырга кирәк. Үзебезнең дәрәҗәне төшермичә, сиздертми генә беренче адым ясарга өйрәник, булмаса?!
    315
    0
    0
  • 30 август 2019 - 19:00
    СИН МИНЕ КҮРӘСЕҢМЕ?
    «Бер тапкыр күрү йөз тапкыр ишетүдән артык». Мондый сүзләрнең хаклыгына үзеңнең дә кат-кат инанганың бардыр. Алай гына да түгел, кемнедер нәрсәгәдер ышандырасың килгәндә: «Үз күзләрем белән күрдем», - дип ант та итәсеңдер әле...
    388
    0
    0
  • 30 август 2019 - 10:31
    1 СЕНТЯБРЬ СИДРОМЫННАН НИЧЕК КОТЫЛЫРГА?
    Психологлар, уку елы башланыр алдыннан, олыларның да, балаларның да эмоциональ проблемалар кичерә, дип саный. Әти-әниләр үзләренең мәктәптәге тискәре тәҗрибәсе буенча хөкем йөртсә, балалар исә үзләренең ни көткәнлеген белмәүдән борчыла.
    301
    0
    0
  • 30 август 2019 - 10:27
    АВЫЛДА БЕР КӨН
    Том белән Алан, "Волга" машинасының арткы утыргычына кереп утырганда, кайда барып эләгәселәрен белмиләр иде әле. Икесенең дә аягында җиңелчә кроссовкалар, өсләрендә - юка футболка. Кыскасы, егетләр беренче сынауны (авылDRESS-CODын) үтмәделәр.
    452
    0
    0
Шәп укыла
  • 30 июль 2020 - 14:54
    КОЕ Кечерәк вакытында ерак әбисе аңа кое турында бер кызганыч хәл турында сөйләгән иде. Әбисе алардан җиде чакрым ераклыктагы авылда яши. Ерак әби исеме дә шуннан алынган. Имеш, кечкенә ятимә кызны үги әнисе кояш баегач коега суга җибәрә. Кайтмыйча озак тора кыз. Үги әни үз кызын кочаклап йоклап китә. Иртән таң суы алырга коега килгән апайлар су өстендә нәни баланың үле гәүдәсенә тап булалар. Шуннан соң бу коедан беркем дә су алмый. Үткән-киткән аннан әлләнинди ят авазлар килгәнен дә ишеткәләгән.
    1794
    0
    13
  • 6 август 2020 - 09:16
    ҖИР АСТЫНДАГЫ ЯЗМЫШЛАР — Әнкәй юк инде... Күптән юк. Мин бит детдом баласы. Әткәйне соң гына эзләп таптым. Эзләмәс тә, тапмас та идем. Әнкәй өчен үч аласым килде. Ул бит әнкәйне тереләй кабергә керткән, аңа көн күрсәтмәгән... Кыйналып, изелеп яшәгән-яшәгән дә, бердәнбер көнне газизен, биш яшьлек малаен калдырып, бакый дөньяга күчеп киткән. Мин эзләп тапканда әткәй бик бетеренгән иде. Үлем чигенә җиткән иде. Ә минем, укуны бетереп, аякка ныклап баскан чагым. Акыл керә башлаган чак... Ә бит мин, детдомда чакта, аны табып дөмектерергә антлар эчкән идем. Бармагымны кисеп агызган җылы канымны кабып сүз бирдем. Хәнҗәр әзерләдем.
    1131
    0
    5
  • 19 июль 2020 - 02:17
    ТӨССЕЗ ДӨНЬЯ Шулай үз дөньяма чумып, автобус тукталышына җиткәндә, бер егеткә килеп төртелдем. Колагымдагы наушниклар җиргә төшеп киттеләр. Аларны алырга үрелгәндә, егетнең агач шикелле басып торуын күреп: – Күзең күрмиме әллә? – дип сукрандым. Эчемнән шушы сүзләр өчен үз-үземне сүксәм дә, уйларымнан нәүмизләнеп, кәефем кырылган чак иде. – Күрмим, – диде егет тыныч кына.
    1053
    0
    10

Блоглар