30 август 2019 яңалыклары

  • 30 август 2019 - 22:45
    TAT CULT FEST 2019 (ФОТО)
    Күпме көткән, инде ничә ай буе татарстанлыларның теленнән төшмәгән Tat Cult Fest узып та китте. Заманча татар мәдәнияте фестиваленнән иң матур мизгелләрне безнең фоторепортаждан карагыз!
    381
    0
    4
  • 30 август 2019 - 21:00
    МӘМИ АВЫЗЛАРГА ЯРДӘМ
    Борын-борын заманда син дә, мин дә тумаганда, егетләр кыюрак, кызлар оялчанрак булган. Ә хәзер ничек? Егет заты башта танышыр өчен бер ел көч җыя, соңынан вкда дуслык тәкъдим итә. Әле монысына – рәхмәт. Алайса бит кайберләре үзең килеп эндәшкәнне көтә. Кызлар, дөнья безнең өскә калып бара. Мәми авызларга булышырга кирәк. Үзебезнең дәрәҗәне төшермичә, сиздертми генә беренче адым ясарга өйрәник, булмаса?!
    173
    0
    0
  • 30 август 2019 - 19:00
    СИН МИНЕ КҮРӘСЕҢМЕ?
    «Бер тапкыр күрү йөз тапкыр ишетүдән артык». Мондый сүзләрнең хаклыгына үзеңнең дә кат-кат инанганың бардыр. Алай гына да түгел, кемнедер нәрсәгәдер ышандырасың килгәндә: «Үз күзләрем белән күрдем», - дип ант та итәсеңдер әле...
    168
    0
    0
  • 30 август 2019 - 10:31
    1 СЕНТЯБРЬ СИДРОМЫННАН НИЧЕК КОТЫЛЫРГА?
    Психологлар, уку елы башланыр алдыннан, олыларның да, балаларның да эмоциональ проблемалар кичерә, дип саный. Әти-әниләр үзләренең мәктәптәге тискәре тәҗрибәсе буенча хөкем йөртсә, балалар исә үзләренең ни көткәнлеген белмәүдән борчыла.
    185
    0
    0
  • 30 август 2019 - 10:27
    АВЫЛДА БЕР КӨН
    Том белән Алан, "Волга" машинасының арткы утыргычына кереп утырганда, кайда барып эләгәселәрен белмиләр иде әле. Икесенең дә аягында җиңелчә кроссовкалар, өсләрендә - юка футболка. Кыскасы, егетләр беренче сынауны (авылDRESS-CODын) үтмәделәр.
    243
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 февраль 2020 - 09:47
    КОШЛАР КЫШЫН ДА САЙРЫЙ Гөлбәһия ахшам намазыннан соң озак юанмыйча, урын-ястыкларын актара башлады. Бүген иртәдән бирле, кунак киләсе бар кебек, авырайтып торды. Көннең кисәк кенә үзгәрүенең халәткә тәэсиреме?! Шулай дип уйлап та бетермәде, ишек кыңгыравы чыңлады. Ул мендәрен кочаклаган килеш тынып калды.
    2666
    3
    29
  • 22 гыйнвар 2020 - 10:17
    ИКЕ УЛЫМ Фидаилның хәле чыннан да бик кызганыч иде. Кырык ике яшендәге сөлектәй ир эчәгенә ясаткан операциядән соң беткән, ябыккан иде. Өч ай буена урында ятып как сөяккә калган иде. Ракка каршы табиблар да көчсез шул. Алар бу явыз чирне дәвалый алмый, бары тик булдыра алганча, авыруның санлы гына елларын, айларын озайтырга тырыша.
    2186
    2
    29
  • 5 февраль 2020 - 16:42
    МИЛӘШ АЧЫСЫ Ашыкмый шул Сәвия әби: өйдә көтеп утырган кешесе, умырып эшләрдәй эше юк. Ялларда балалары килгәч, җыештырып, ашарына әзерләп китәләр. Балалары күпме генә үзләренә чакырсалар да, алар янына китеп яшисе килми аның.
    1673
    2
    31

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    710
    0
    0