30 август 2019 яңалыклары

  • 30 август 2019 - 22:45
    TAT CULT FEST 2019 (ФОТО)
    Күпме көткән, инде ничә ай буе татарстанлыларның теленнән төшмәгән Tat Cult Fest узып та китте. Заманча татар мәдәнияте фестиваленнән иң матур мизгелләрне безнең фоторепортаждан карагыз!
    535
    0
    4
  • 30 август 2019 - 21:00
    МӘМИ АВЫЗЛАРГА ЯРДӘМ
    Борын-борын заманда син дә, мин дә тумаганда, егетләр кыюрак, кызлар оялчанрак булган. Ә хәзер ничек? Егет заты башта танышыр өчен бер ел көч җыя, соңынан вкда дуслык тәкъдим итә. Әле монысына – рәхмәт. Алайса бит кайберләре үзең килеп эндәшкәнне көтә. Кызлар, дөнья безнең өскә калып бара. Мәми авызларга булышырга кирәк. Үзебезнең дәрәҗәне төшермичә, сиздертми генә беренче адым ясарга өйрәник, булмаса?!
    353
    0
    0
  • 30 август 2019 - 19:00
    СИН МИНЕ КҮРӘСЕҢМЕ?
    «Бер тапкыр күрү йөз тапкыр ишетүдән артык». Мондый сүзләрнең хаклыгына үзеңнең дә кат-кат инанганың бардыр. Алай гына да түгел, кемнедер нәрсәгәдер ышандырасың килгәндә: «Үз күзләрем белән күрдем», - дип ант та итәсеңдер әле...
    456
    0
    0
  • 30 август 2019 - 10:31
    1 СЕНТЯБРЬ СИДРОМЫННАН НИЧЕК КОТЫЛЫРГА?
    Психологлар, уку елы башланыр алдыннан, олыларның да, балаларның да эмоциональ проблемалар кичерә, дип саный. Әти-әниләр үзләренең мәктәптәге тискәре тәҗрибәсе буенча хөкем йөртсә, балалар исә үзләренең ни көткәнлеген белмәүдән борчыла.
    336
    0
    0
  • 30 август 2019 - 10:27
    АВЫЛДА БЕР КӨН
    Том белән Алан, "Волга" машинасының арткы утыргычына кереп утырганда, кайда барып эләгәселәрен белмиләр иде әле. Икесенең дә аягында җиңелчә кроссовкалар, өсләрендә - юка футболка. Кыскасы, егетләр беренче сынауны (авылDRESS-CODын) үтмәделәр.
    504
    0
    0
Шәп укыла
  • 30 август 2020 - 17:15
    ҮЛЕМНӘН КӨЧЛЕРӘК – Ну-ну-ну! Марш, агай, үз урыныңа! Үз тавышын үзе танымады кыз. Тик тегенең тамчы да исе китмәде, атлап барган шәпкә ике кулын сузып, күрешергә килгән кыяфәт чыгарды. Тагын ике секундтан ул аны шул пычрак куллары белән эләктереп үк алачак... – Үзең китәсеңме, әллә булышыргамы сиңа, абзый кеше? Зөмәрә аңышмый калды: кайчан, каян килеп чыкты бу зифа буйлы егет, ни ара аларның уртасына кереп басты? Сәрхуш ирнең йөзе әче әйбер капкандай җыерылып килде; селтәнергә дип күтәргән кулы белән башын кашып алды да, ава-түнә үз почмагына таба китте.
    2729
    0
    16
  • 6 сентябрь 2020 - 13:31
    МӘХӘББӘТ ТОЗАГЫ "Тавык төшенә тары керә” ди халык. Финанс-экономика институты студенты Рәсим төшендә үзен банк директоры итеп күреп ятканда гына ишек шакыдылар. “Их, нечкә билле чибәркәй – сәркатиб кабинетка килеп кергәч кенә уяттылар”, – дип сөйләнә-сөйләнә ишек ачырга юнәлде. Ә ишек артында… Әле генә төшендә күргән сәркатиб кыз басып тора иде.
    1105
    0
    3
  • 13 сентябрь 2020 - 13:56
    КАЛАЙЧЫ КӘЛҮК Җиңел сөякле бабай, аягына эрҗинкә галушларын киеп алды да болдыр баскычыннан җәһәт кенә ишегалды чирәменә төште. Тагын бер кинәнеп арлы-бирле йөренгәләде. Алгысый иде аның күңеле, очына иде. Менә нидер эшлисе генә килеп тора бит. Ниндидер бер гайре табигый эш. Әмма дә ләкин файдалы эш булсын иде ул. Тиктомалдан чуарланып йөрергә яшь-җилкенчәк түгел лә ул! Хәкимәсе: «Вәт маладис, картым! Вәт булдыргансың, атасы!» – дип әйтерлек булсын. Мактаганны ярата ул. 
    928
    0
    6

Блоглар