19 август 2019 яңалыклары

  • 19 август 2019 - 20:54
    ШӘҺӘР КӨНЕНЕҢ ХЕДЛАЙНЕРЛАРЫ - FEDUK ҺӘМ ЛЭЙНА!
    30нчы августта Казан шәһәренең 1014 еллыгы билгеләп үтеләчәк. "Казан" гаилә үзәге янында узачак концерт программасының хедлайнерлары арасында Feduk, Лэйна, "Pompeya" һәм "Рондо" төркемнәре бар.
    230
    0
    0
  • 19 август 2019 - 20:44
    НИ ӨЧЕН СПОРТСМЕННАР МЕДАЛЬЛӘРЕН ТЕШЛИ?
    Спорт чараларының иң якты һәм эмоцияләргә бай моменты – ул, әлбәттә, бүләкләү тантанасы. Җиңүчеләрне төрле яктан журналистлар, фотографлар уратып алганда, алар, традиция буенча, нигәдер медальләрне тешли башлыйлар. Кем беренчеләрдә булып үзенең җиңгән бүләген тешләгәнен әйтергә авыр, ләкин әлеге билгене ике сәбәп белән аңлатып була:
    161
    0
    0
  • 19 август 2019 - 20:33
    «ЕГЕТЕМ ЭЧӘ...»
    «Мин – диндәге кыз, яулык бәйлим, намаз укыйм. Ә аралаша торган егетем ислам кануннары буенча яшәми. Тәмәке тарта, әле беркөнне эчкәнен дә белеп алдым. Хәзер нишләргә дә белмим. Аның белән арамны өзәсем килми. Киңәш бирсәгез иде».
    371
    0
    0
  • 19 август 2019 - 18:21
    АРАЛАШКАН ВАКЫТТА ҮЗЕҢНЕ ЫШАНЫЧЛЫ ТОТАР ӨЧЕН НИШЛӘРГӘ?
    Күп кешегә башкалар белән аралашканда үз-үзен ышанычлы тоту, кыюлыгын саклау кыен. Сөйләгән вакытта үзеңне ышанычлы тотар өчен нишләргә? Бездән берничә киңәш:
    258
    0
    0
  • 19 август 2019 - 18:16
    "ТАТМЕДИА" ТЕЛЕВИЗОРЫ ӘТНӘГӘ КИТТЕ!
    Бүген “ТАТМЕДИА” матбугат агентлыгында газет-журналларга иң актив язылучылар арасында призлар уйнатылды. Иң кыйммәтле бүләк – телевизорга Әтнәдән Рафаэль Мөхәммәтҗанов лаек булды.
    237
    0
    0
  • 19 август 2019 - 18:07
    САМОЛЁТ ЭКИПАЖЫ ӘГЪЗАСЫ БУЛУ – ЧЫНБАРЛЫК!
    Кемнең генә һаваны иңлисе, самолёт штурвалы артына утырасы килми икән? Мондый теләк һәр яшүсмердә буладыр ул.
    211
    0
    0
  • 19 август 2019 - 17:58
    БДИда 100 БАЛЛ ҖЫЮ УҢЫШКА КИТЕРӘМЕ?
    Чыннан да, бүген 100 балл алсаң, уквырга керү турында әллә ни кайгырып та тормасаң була. БДИ балларының иң югарысы шуның кадәр “очко” белән исәпләнә. Димәк, чыннан да, вузның ишекләрен ышаныч белән ачып керер өчен – беренче җиңү өчен – 100 балл таләп ителә булып чыга.
    206
    0
    0
  • 19 август 2019 - 15:28
    КАЗАНЛЫЛАР ТУРЫНДА 4 ЯЛГАН ФАКТ
    Татарстанга, аеруча Казанга килгәндә, туристлар (өстәвенә әле алар Казан белән начар таныш булсалар), Казан, татарлар турында үзләренең әкияти күзаллаулар коллекциясен туплап киләләр. Шуларның 4се белән танышыйк. 
    228
    0
    0
  • 19 август 2019 - 15:06
    КУБАРЫЛУ
    Мин бу вакыйганы хикәя итеп тәкъдим итәргә бик озак кыенсынып йөрдем. Менә бүген тәвәккәлләдем. Чөнки мин бүген барысына да әзер идем. Шатлыкка да, хәсрәткә дә. Бүген мин көчле!
    405
    0
    1
  • 19 август 2019 - 15:06
    КУКУРУЗ БАСУЫНДАГЫ МОГҖИЗА
    Бүген интернет челтәре очучы Дамир Йосыповка рәхмәт сүзләре белән шыплап тулган. Бу аңлашыла да: бүген ул 226 пассажир һәм 7 экипаж әгъзасы утырган самолетны кукуруз басуына утыртып, күпме кешенең гомерен саклап калды. 
    367
    0
    0
Шәп укыла
  • 22 май 2020 - 14:23
    ВАСЫЯТЬ Бер авыл балалары, араларында бер яшь кенә аерма булган Мәдинә белән Дания, бәләкәйдән җитәкләшеп, бергә уйнап үстеләр. Барлы-юклы уенчыклары белән бүлештеләр. Өч тәрәзәле, бәләкәй генә, җиде җанны сыйдырган кысан өйдә үскән Дания күп вакытын Мәдинәләрнең иркен, якты өендә үткәрә иде. Мәдинәнең әнисе дә, бу ике кызның саф дуслыгына сөенеп, Данияне үз кызыдай якын күрде.      
    2778
    1
    32
  • 12 май 2020 - 15:16
    ҖАНЫҢНЫ БИРСӘҢ ДӘ... Илназы Ходайдан сорап кына алган баласы булды Тәслимәнең.  Ире Хариска чыккач та сигез ел буена балага уза алмады ул. И ул чакта күргәннәре!.. Кайларда гына бармады, кемнәргә генә күренмәде. Багучылар, фал ачучылар, дәвалаучылар калмады. Врачлар турыдан-туры өметеңне өз дигәннәр иде инде.
    2292
    0
    18
  • 15 май 2020 - 14:45
    ЮЛ Яңгыр ява. Ишеп тә, биткә бәреп тә түгел — сибәләп... Салкын пар кебек, тавышсыз-тынсыз гына, әмма үзәкләргә үтәрлек итеп... Бигрәк тә олы юл чатында басып торганда, болай да еларга тулышкан җаныңа дым булып сеңә бу яңгыр...
    1810
    0
    15

Блоглар