3 апрель 2019 яңалыклары

  • 3 апрель 2019 - 16:53
    БАЛАЛАР КИТАПЛАРЫ: УКУЧЫ БАРМЫ?
    Без – барыбыз да балачак иленнән. Ә бу могҗизалы илнең иң төп "атрибуты" – һичшиксез, китаплар! Татар балаларын китап дөньясына Габдулла Тукайның “Шүрәле”се алып керә - күбебезнең беренче балачак кита...
    133
    0
    0
  • 3 апрель 2019 - 14:50
    КӨРӘШЧЕЛӘР СӘХНӘДӘ ДӘ БЕРЕНЧЕ
    Таныш булыгыз: Россия беренчелегендә Татарстан көрәшчесен медальсез калдырган Чувашия егете – Инсаф Хәкимов! Ни гаҗәп, келәм читендә түгел, сәхнә артында якыннан таныштык үзе белән. Бар яктан да талан...
    109
    0
    0
  • 3 апрель 2019 - 12:09
    “Юнармия”челәргә БДИга балл өстиләр!
    “Юнармия” хәрәкәтендә катнашучыларга БДИ балларына тагын берничә балл кушачаклар. Аларны үзләрен яхшы яктан күрсәткән укытучыларга бирәләр. - Хәзерге вакытта безнең 20 югары уку йорты белән килешүл...
    90
    0
    0
  • 3 апрель 2019 - 11:59
    Авыл укытучысына – 1 миллион сум?
    2020 елдан Россия төбәкләрендә «Земский учитель» проекты башланып китәчәк. Хәзерге вакытта аның документлары әзерләнелә. Быел Россия Президенты Владимир Путин Федераль җыенга юлламада «Земский учит...
    83
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 гыйнвар 2020 - 13:07
    ҮГИ ӘНИ Чит авылга килен булып төшкәч, ут күршем дә, киңәшчем, таянычым да Әминә апа булды. Җор күңелле, шатланып, җырлап кына йөри торган апа иде ул. Өч улының өзелеп яраткан әнисе, Ядъкәр абыйның тугрылыклы хатыны иде.
    5251
    2
    83
  • 7 гыйнвар 2020 - 22:36
    ӨЧ ТУГАН − Кызым, йонны алай тарткалама, сузгалама, ярыймы? Менә болай көйләп кенә, аермый гына яз.  Алай өзгәләп бетергәч, ничек  аны җепкә оештырырга, ничек  эрләргә була? Оекбашсыз каласың бит! Нәни куллары белән йон язып утырган Лилия, әнисе күрсәткәнчә эшләргә тырышса да, онытылып китеп уйный башлый.
    4713
    3
    70
  • 13 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГОМЕРЛЕ КОЕ “Авылыбызның бер чишмәсе миңа аеруча якын, – дип сөйләп китте, ике ел элек кенә бакча күршебез булып киткән Наилә апа. Дөресрәге, авылдан бераз читтәрәк ул, урман юлы буенда. Ата-бабаларның чишмәне “Гомерле кое” дип атаулары юктан гына булмагандыр – авылыбызның озын гомерле кешеләре байтак. Гадәттә коены – кое диләр, чишмәне – чишмә. Нишләп “Гомерле чишмә” түгел?
    4320
    2
    48

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    538
    0
    0