24 август 2016 яңалыклары

  • 24 август 2016 - 20:49
    РӘСЕМЛЕ КЕШЕ
    Хәзер күп кенә яшьләр тәннәренә татуировка төшертә, ә күпмесе кызыгып йөри. Тик моның организм өчен ни кадәр зарарлы икәнен аңлап бетермәүчеләр шактый. Тәненә рәсем ясату хыялы белән янучыларга хна яр...
    124
    0
    0
  • 24 август 2016 - 17:46
    FREE HUGS – ДӨНЬЯНЫ КОЧАКЛАП ҖЫЛЫТ!
    Әгәр бу шәһәрдә үзеңне бөтенләй башка рольдә сынап карарга теләсәң, Free Hugs флэшмобында катнашып кара! Бу - синең кешеләрне, дөньяны җылытуга керткән зур өлешең дә булыр. Моның өчен нибары яхшы кәе...
    57
    0
    0
  • 24 август 2016 - 16:03
    600 “АТ”ЛЫ МАШИНАЛАР ЯРЫШЫ
    Күз алдыңа китер: 600 ат барысы бер “зат”ка әйләнә һәм йөгерә башлый... Нинди көч булыр иде бу! Нинди тизлек! 600 ат тизлеген үзендә берләштергән “зат”лар бу дөньяда чыннан да бар. Бу – ралли-кросста...
    61
    0
    0
  • 24 август 2016 - 15:24
    КАЙЧАН ҺӘМ НИЧЕК 112 НОМЕРЫНА ШАЛТЫРАТЫРГА?
    Дуслар, әгәр сезнең белән ашыгыч ярдәм кирәк булган очрак туса, шунда ук 112 номерына шалтыратыгыз! Кеше гомеренә, табигатькә яки берәүнең малы-мөлкенә куркыныч яный калса, ике дә уйламагыз, ярдәм сор...
    46
    0
    0
  • 24 август 2016 - 12:40
    МИЛЛИОНЕР УКУЧЫ
    Алар – туа, ә галимнәр баш вата тора: кем соң алар? Үзләре акыллы, үзләре күзлексез, физик яктан көчле дә, җитмәсә. Күз алдына Шварценеггерның терминатор булып йөргән чагы күз алдына килә. Димәк, хәзе...
    54
    0
    0
  • 24 август 2016 - 08:08
    АЛХИМИК ТӘРҖЕМӘЧЕЛӘР БӘЙРӘМЕ!
    Бүген күренекле тәрҗемәче дустыбызның туган көне! Альбина апа Әпсәләмова, “Ялкын”чылар сезне котлый! Альбина Булат кызы Әпсәләмова туган көн Альбина Булат кызы Әпсәләмова — рус телендә иҗат итүче...
    50
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 гыйнвар 2020 - 13:07
    ҮГИ ӘНИ Чит авылга килен булып төшкәч, ут күршем дә, киңәшчем, таянычым да Әминә апа булды. Җор күңелле, шатланып, җырлап кына йөри торган апа иде ул. Өч улының өзелеп яраткан әнисе, Ядъкәр абыйның тугрылыклы хатыны иде.
    5281
    2
    83
  • 7 гыйнвар 2020 - 22:36
    ӨЧ ТУГАН − Кызым, йонны алай тарткалама, сузгалама, ярыймы? Менә болай көйләп кенә, аермый гына яз.  Алай өзгәләп бетергәч, ничек  аны җепкә оештырырга, ничек  эрләргә була? Оекбашсыз каласың бит! Нәни куллары белән йон язып утырган Лилия, әнисе күрсәткәнчә эшләргә тырышса да, онытылып китеп уйный башлый.
    4739
    3
    70
  • 13 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГОМЕРЛЕ КОЕ “Авылыбызның бер чишмәсе миңа аеруча якын, – дип сөйләп китте, ике ел элек кенә бакча күршебез булып киткән Наилә апа. Дөресрәге, авылдан бераз читтәрәк ул, урман юлы буенда. Ата-бабаларның чишмәне “Гомерле кое” дип атаулары юктан гына булмагандыр – авылыбызның озын гомерле кешеләре байтак. Гадәттә коены – кое диләр, чишмәне – чишмә. Нишләп “Гомерле чишмә” түгел?
    4324
    2
    48

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    540
    0
    0