22 август 2016 яңалыклары

  • 22 август 2016 - 21:52
    ШНУРЛАРНЫ АЛЫШТЫРЫРГА ЯРАМЫЙ!
    «В хоккей играют настоящие мужчины...» диләрме әле? Юк шул, кызлар да булдыра ала бу эшне! «Хоккей – егетләр уены» дигән стереотип җимерелде. Һәм мин аны кем җимергәнен дә беләм! Беренче тапкыр бозга...
    107
    0
    0
  • 22 август 2016 - 20:53
    БҮГЕН РЭЙ БРЭДБЕРИ ТУГАН!
    Шуңа бүген әдәбият турында сөйләшергә кирәк! Әдәбият сөюче һәм сөймәүче, аңа битараф яисә гомерендә дә әдәбият сүзен ишетмәгән иптәшләр! Әдәбият сәгатендә без бүген баш күтәрәбез. Үзәккә үткән әдәби а...
    47
    0
    0
  • 22 август 2016 - 12:10
    САЛАВАТ САДЫЙКОВ: МАКСАТЫМ – ХӘРБИ ЭЛИТА!
    Бүгенге көндә “сәламәтлеге җитмәү” һәм башка җитмеш җиде җитди сәбәп аркасында армия сафларында хезмәт итүдән мүхрүм булып, ә кайчак хәтта «качып» та калучылар бихисап күп. Әлбәттә, искәрмәләр бар: хә...
    54
    0
    0
  • 22 август 2016 - 08:02
    БАЙРАК КӨНЕ БИТ БҮГЕН!
    Бүген - Россия байрагы көне! Ә Мексикада янгын сүндерүчеләр көнен билгеләп үтәләр. Ә 1946 елда бүген  Нью-Мексико штаты Америка составына керә. Ә тарихка күз салсак, 1864 елда Халыкара Кызыл Хач комит...
    58
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 гыйнвар 2020 - 13:07
    ҮГИ ӘНИ Чит авылга килен булып төшкәч, ут күршем дә, киңәшчем, таянычым да Әминә апа булды. Җор күңелле, шатланып, җырлап кына йөри торган апа иде ул. Өч улының өзелеп яраткан әнисе, Ядъкәр абыйның тугрылыклы хатыны иде.
    5284
    2
    83
  • 7 гыйнвар 2020 - 22:36
    ӨЧ ТУГАН − Кызым, йонны алай тарткалама, сузгалама, ярыймы? Менә болай көйләп кенә, аермый гына яз.  Алай өзгәләп бетергәч, ничек  аны җепкә оештырырга, ничек  эрләргә була? Оекбашсыз каласың бит! Нәни куллары белән йон язып утырган Лилия, әнисе күрсәткәнчә эшләргә тырышса да, онытылып китеп уйный башлый.
    4743
    3
    70
  • 13 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГОМЕРЛЕ КОЕ “Авылыбызның бер чишмәсе миңа аеруча якын, – дип сөйләп китте, ике ел элек кенә бакча күршебез булып киткән Наилә апа. Дөресрәге, авылдан бераз читтәрәк ул, урман юлы буенда. Ата-бабаларның чишмәне “Гомерле кое” дип атаулары юктан гына булмагандыр – авылыбызның озын гомерле кешеләре байтак. Гадәттә коены – кое диләр, чишмәне – чишмә. Нишләп “Гомерле чишмә” түгел?
    4326
    2
    48

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    541
    0
    0