17 август 2016 яңалыклары

  • 17 август 2016 - 21:34
    МӘРХӘМӘТЛЕК ӘФЛИСУН ТӨСЕНДӘ
    Аксенов паркында бүген бәйрәм узды. Татарстанның чибәр кызлары һәм бик күп мәрхәмәтле кешеләр катнашты анда. Алар бәйрәмгә үзләре күңелле ял итәр өчен генә түгел, Рената Батретдиновага ярдәм итәр өчен...
    64
    0
    0
  • 17 август 2016 - 15:51
    “ӘФЛИСУН ТӨСЕНДӘГЕ ТАҖ”
    Бүген кич белән нишләргә икәнен әле хәл итмәгән булсаң, сине Аксёнов скверына чакырабыз. Монда вакытыңны кызыклы итеп үткәрә һәм Рената Батретдинованы дәвалауга үз өлешеңне дә кертә алырсың. Аксенов...
    45
    0
    0
  • 17 август 2016 - 15:34
    НИЧЕК КИНОРЕЖИССЕР БУЛЫРГА?
    «Ялкын» тик утырырга яратмый. Татарстан буйлап сәяхәт итә. Үзен тәрбияли һәм үстерә. Үзен генә түгел, сезне дә, әлбәттә. Танылган кинорежиссёр Илдар Ягъфәров белән очрашуыбыз да нәкъ менә шул максатны...
    69
    0
    0
  • 17 август 2016 - 13:11
    ГАРРИ ПОТТЕР ТУРЫНДАГЫ ЯҢА ТАРИХНЫ “ЯЛКЫН”НАН УКЫ!
    “Гарри Поттер” турындагы яңа әсәр татарчага тәрҗемә ителә. Аның беренче өлешен “Ялкын”ның сентябрь саныннан укый алачаксың! 'Harry Potter and the Cursed Child' - “Гарри Поттер һәм ләгънәтләнгән бала”...
    40
    0
    0
  • 17 август 2016 - 12:54
    КЫСКАЛЫКТА ОСТАЛЫК!
    18 августтан, ягъни иртәгәдән, «Мир» кинотеатрында «Future shorts. Summertime sadness» кыска метражлы фильм (короткометражный фильм) программасы башланачак. Биредә оригиналлар телендә тасмалар тәкъдим...
    89
    0
    0
  • 17 август 2016 - 07:56
    БАШНЫ КЕМГӘ ТАПШЫРЫРГА?!
    «Эшем кешесе» сәхифәсендә кунакта ике бик кызыклы кеше – Лилия Вәлиуллина һәм Илназ Кадыйров. Нәрсәсе белән кызыклы соң алар? Нәрсә берләштерә үзләрен? Ә менә нәрсә – икесе дә, университет тәмамлап, ю...
    76
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 гыйнвар 2020 - 13:07
    ҮГИ ӘНИ Чит авылга килен булып төшкәч, ут күршем дә, киңәшчем, таянычым да Әминә апа булды. Җор күңелле, шатланып, җырлап кына йөри торган апа иде ул. Өч улының өзелеп яраткан әнисе, Ядъкәр абыйның тугрылыклы хатыны иде.
    5285
    2
    83
  • 7 гыйнвар 2020 - 22:36
    ӨЧ ТУГАН − Кызым, йонны алай тарткалама, сузгалама, ярыймы? Менә болай көйләп кенә, аермый гына яз.  Алай өзгәләп бетергәч, ничек  аны җепкә оештырырга, ничек  эрләргә була? Оекбашсыз каласың бит! Нәни куллары белән йон язып утырган Лилия, әнисе күрсәткәнчә эшләргә тырышса да, онытылып китеп уйный башлый.
    4743
    3
    70
  • 13 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГОМЕРЛЕ КОЕ “Авылыбызның бер чишмәсе миңа аеруча якын, – дип сөйләп китте, ике ел элек кенә бакча күршебез булып киткән Наилә апа. Дөресрәге, авылдан бераз читтәрәк ул, урман юлы буенда. Ата-бабаларның чишмәне “Гомерле кое” дип атаулары юктан гына булмагандыр – авылыбызның озын гомерле кешеләре байтак. Гадәттә коены – кое диләр, чишмәне – чишмә. Нишләп “Гомерле чишмә” түгел?
    4327
    2
    48

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    541
    0
    0