25 июль 2016 яңалыклары

  • 25 июль 2016 - 22:42
    КОЛ ШӘРИФКӘ БАРЫП КАЙТАБЫЗМЫ?
    Бүген, 25 июль – яңа елга кадәр 159 көн кала бара. Элек бүген шактый кызыклы вакыйгалар булып үзган... Тарихка күз төшереп алыйк әле. Мәсәлән, 1895 елда Нобель премиясе лауреатлары Пьер Кюри һәм Мария...
    46
    0
    0
  • 25 июль 2016 - 20:26
    ОЧРАШТЫРГАН ЯЗМЫШ: ХАНЫМ (АХЫРЫ)
    Әсәрнең алдагы бүлегендә: Гөлсем, туганнарын һәм Ирекне югалтканнан соң, бик авыр хәлдә калды. Ә беркөнне кире шәһәргә китеп, яңа тормыш кормакчы булды. Ләкин авруы аны калдырырга уйламаган икән. Гөлс...
    66
    0
    0
  • 25 июль 2016 - 19:23
    «АК БАРС» ХОККЕЙ КОМАНДАСЫ БЕЛӘН ОЧРАШУ
    «Ак Барс» хоккей командасы җанатарларын команданың яңа уенчылары белән танышытыру өчен махсус очрашу уздыра! Кайчан: 29 июль, 18-00 сәгатьтә Кайда: "Татнефть Арена", Чистай урамы, 42 Керү: ирекле...
    67
    0
    0
  • 25 июль 2016 - 19:04
    РЕГГЕТОН БУЕНЧА МАСТЕР-КЛАСС
    Реггетон — Панама һәм Пуэрто-Рикода регги, дэнсхолл һәм хип-хоп йогынтысында барлыкка килгән музыкаль стиль һәм бию. Кайчан: 28 июль, 18.30 сәгатьтә Кайда: Impulse бию студиясе, Щапова 47 Язылу: 8...
    60
    0
    0
  • 25 июль 2016 - 18:46
    ЙОГА ДӘРЕСЕНӘ БАРУ ВАКЫТЫ
    Йога белән шөгыльләнергә күптән хыялланып та, эшне нидән башларга белмәгән булсаң, бу мөмкинлектән файдаланып кал. Кайчан: 27 июль, 18.30 сәгатьтә  Кайда: "Према" үзәге, Островский ур., 84 Бәясе: б...
    54
    0
    0
  • 25 июль 2016 - 10:07
    ДӨНЬЯНЫҢ ИҢ ЗУР УН ШӘҺӘРЕ
    Дөньядагы иң зур шәһәрләр исемлеге даими алмашынып тора дисәк тә ялгышмабыз. Чөнки әлеге үсеш заманында эре шәһәрләр саны елдан-ел арта. Мондый дәлил шәһәрләрдә яшәүче халык саны, мәйданы арта баруы һ...
    91
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 гыйнвар 2020 - 13:07
    ҮГИ ӘНИ Чит авылга килен булып төшкәч, ут күршем дә, киңәшчем, таянычым да Әминә апа булды. Җор күңелле, шатланып, җырлап кына йөри торган апа иде ул. Өч улының өзелеп яраткан әнисе, Ядъкәр абыйның тугрылыклы хатыны иде.
    5283
    2
    83
  • 7 гыйнвар 2020 - 22:36
    ӨЧ ТУГАН − Кызым, йонны алай тарткалама, сузгалама, ярыймы? Менә болай көйләп кенә, аермый гына яз.  Алай өзгәләп бетергәч, ничек  аны җепкә оештырырга, ничек  эрләргә була? Оекбашсыз каласың бит! Нәни куллары белән йон язып утырган Лилия, әнисе күрсәткәнчә эшләргә тырышса да, онытылып китеп уйный башлый.
    4740
    3
    70
  • 13 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГОМЕРЛЕ КОЕ “Авылыбызның бер чишмәсе миңа аеруча якын, – дип сөйләп китте, ике ел элек кенә бакча күршебез булып киткән Наилә апа. Дөресрәге, авылдан бераз читтәрәк ул, урман юлы буенда. Ата-бабаларның чишмәне “Гомерле кое” дип атаулары юктан гына булмагандыр – авылыбызның озын гомерле кешеләре байтак. Гадәттә коены – кое диләр, чишмәне – чишмә. Нишләп “Гомерле чишмә” түгел?
    4325
    2
    48

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    541
    0
    0