18 июль 2016 яңалыклары

  • 18 июль 2016 - 17:13
    ОЧРАШТЫРГАН ЯЗМЫШ: Ирек (III БҮЛЕК)
    Әсәрнең алдагы бүлегендә: Гөлсем шәһәргә килгәч, беренче танышкан кешесе Гөлнур апаның язмышы бик фаҗигале булып чыкты. Ул бай гаиләдә туып-үскән чибәр кыз була. Үзе сөйгән яры белән язмышларын бәйләр...
    113
    0
    0
  • 18 июль 2016 - 13:46
    ТАТАРСТАНГА МӘХӘББӘТ АҢЛАТЫР ВАКЫТ
    Моның өчен күп сүзләр дә кирәкми, бары бер селфи җитә! Татарстанда «Җиңүчеләр командасы» фотоконкурсы башланды. Ул  - Татарстанга мәхәббәт тоеп, аның табигатен, йола-гадәтләрен, анда яшәүчеләрне ярату...
    71
    0
    0
  • 18 июль 2016 - 11:40
    ҖӘЙГЕ КОЯШ ТУРЫНДА 5 ФАКТ
    Җәй җиттеме, җәйге кояш эзләп, халык пляжларга агыла башлый. Инде бер килгәч, әлбәттә, озакка калырга кирәк, арка, иңнәр кысланыкы кебек  кызарганчы. Имештер, 9 ай буена бозланган илдә ял итә белүеңне...
    166
    0
    0
  • 18 июль 2016 - 10:22
    ПИТРАУ: МАМАДЫШТАН ФОТОКҮЗӘТҮ
    Питрау - җәйнең нәкъ уртасы. Бу көннән соң кошлар сайрамый, чәчәкләр дә атмый дип сөйлиләр. Шул көнне керәшен халкы җыелып, бәйрәм итә, яшь кызлар тәкыялар үреп, елгага агызалар - сөйгән ярлары кайсы...
    133
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 гыйнвар 2020 - 13:07
    ҮГИ ӘНИ Чит авылга килен булып төшкәч, ут күршем дә, киңәшчем, таянычым да Әминә апа булды. Җор күңелле, шатланып, җырлап кына йөри торган апа иде ул. Өч улының өзелеп яраткан әнисе, Ядъкәр абыйның тугрылыклы хатыны иде.
    5284
    2
    83
  • 7 гыйнвар 2020 - 22:36
    ӨЧ ТУГАН − Кызым, йонны алай тарткалама, сузгалама, ярыймы? Менә болай көйләп кенә, аермый гына яз.  Алай өзгәләп бетергәч, ничек  аны җепкә оештырырга, ничек  эрләргә була? Оекбашсыз каласың бит! Нәни куллары белән йон язып утырган Лилия, әнисе күрсәткәнчә эшләргә тырышса да, онытылып китеп уйный башлый.
    4743
    3
    70
  • 13 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГОМЕРЛЕ КОЕ “Авылыбызның бер чишмәсе миңа аеруча якын, – дип сөйләп китте, ике ел элек кенә бакча күршебез булып киткән Наилә апа. Дөресрәге, авылдан бераз читтәрәк ул, урман юлы буенда. Ата-бабаларның чишмәне “Гомерле кое” дип атаулары юктан гына булмагандыр – авылыбызның озын гомерле кешеләре байтак. Гадәттә коены – кое диләр, чишмәне – чишмә. Нишләп “Гомерле чишмә” түгел?
    4325
    2
    48

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    541
    0
    0