12 октябрь 2020 яңалыклары

  • 12 октябрь 2020 - 16:39
    ҺӘРКЕМНЕ БӘХЕТЛЕ ИТӘ АЛА ТОРГАН 13 КҮНЕГҮ
    Кайчак бәхетле булу өчен әллә ни күп тә кирәкми. Әлеге язмага күз салып карагыз әле. Үзегез дә инанырсыз.
    572
    0
    0
  • 12 октябрь 2020 - 16:10
    МИНЗӘЛӘ ЕГЕТЕ ДАНИЛА НОВИКОВ «ТЫ СУПЕР!» ЯРЫМФИНАЛЫНДА!
    14 яшьлек Минзәлә егете Данила Новиков «Ты супер!» тапшыруының дүртенче сезонында Татарстан данын яклап, ярымфиналга узды.
    442
    0
    0
  • 12 октябрь 2020 - 15:00
    «ОЗЫН-ОЗАК БАЛАЧАК»: КАРИЕВ ТЕАТРЫНДА КҮҢЕЛ ТӘРӘЗӘЛӘРЕ АЧЫЛА.
    Әлеге спектакль Кариев театры өчен генә түгел, гомумән, татар театры өчен яңа сулыш булды. Сәхнә бизәлешендә, артистларның киемнәрендә соры, коңгырт, ак, кара төсләр өстенлек итә. Әйтерсең, синең каршыңда Мостай Кәримнең битләре саргая башлаган китабы ята. Һәм син ашыкмыйча гына әсәрне укырга керешәсең... Иске фотосурәтләрне кулланып, каркастан эшләнгән персонажлар гүя китаптагы иллюстрация.
    522
    0
    2
  • 12 октябрь 2020 - 13:35
    РЕЗЕДА ХАБИБУЛЛИНА ШИГЫРЬЛӘРЕ
    Сагындырды, әнием, кайтам әле, Очрашулар ешрак, күп булсын. Күңелебездә туган рәхмәт хисе Сезгә хөрмәт аша чагылсын.
    920
    1
    8
  • 12 октябрь 2020 - 13:28
    КӨЗГЕ ФОТОСЕССИЯ: НИЧЕК ӘЗЕРЛӘНЕРГӘ?
    Фотосессиягә әзерләнәсеңме? Нишләргә, нәрсә кирягә, нәрсәләр әзерләргә кирәген белмисеңме? Без сиңа ярдәм итәргә һәм башыңда әйләнеп йөргән сорауларга җаваплар әзерләргә булдык. Киттек!
    368
    0
    0
Шәп укыла
  • 8 гыйнвар 2021 - 17:17
    УРЛАНГАН БӘХЕТ Нишләптер бик кәефсез уянды бүген Ләйлә. Борчылырлык урын да юк кебек, тик күңеле тыныч түгел. Гәрчә, иртәнге кояш нурлары иркәләп, назлап уятса да. 
    962
    0
    4
  • 6 гыйнвар 2021 - 14:13
    ПАНКЕЙК ПЕШЕРҮ РЕЦЕПТЫ Панкейк –Америка белене. Аны сөт белән ясыйлар, коры табада кыздыралар. Алар кабарып, йомшак булып пешә. Иртәнге аш өчен менә дигән ризык инде менә. Гадәттә, аны сироп, арахис мае, джем белән ашыйлар.
    815
    0
    2
  • 3 гыйнвар 2021 - 10:05
    «ДУСЛАРЫМ МИННӘН ЧИТЛӘШТЕ...» «Без сыйныфта 3 кенә кыз. Моңа кадәр гел дус булып, бер-беребезгә ярдәм итешеп укыдык. Быел алар икесе миннән читләште. Тәнәфестә дә гел бергә чыгып китәләр. Мин яннарына килеп утырсам, сөйләшми башлыйлар. Берәр нәрсә сорасам, теләмичә генә җавап бирәләр. Минем дә алар белән дус буласым, аралашасым килә. Нишләргә икән?» Аноним, 15 яшь
    763
    0
    0

Блоглар