12 октябрь 2020 яңалыклары

  • 12 октябрь 2020 - 16:39
    ҺӘРКЕМНЕ БӘХЕТЛЕ ИТӘ АЛА ТОРГАН 13 КҮНЕГҮ
    Кайчак бәхетле булу өчен әллә ни күп тә кирәкми. Әлеге язмага күз салып карагыз әле. Үзегез дә инанырсыз.
    389
    0
    0
  • 12 октябрь 2020 - 16:10
    МИНЗӘЛӘ ЕГЕТЕ ДАНИЛА НОВИКОВ «ТЫ СУПЕР!» ЯРЫМФИНАЛЫНДА!
    14 яшьлек Минзәлә егете Данила Новиков «Ты супер!» тапшыруының дүртенче сезонында Татарстан данын яклап, ярымфиналга узды.
    273
    0
    0
  • 12 октябрь 2020 - 15:00
    «ОЗЫН-ОЗАК БАЛАЧАК»: КАРИЕВ ТЕАТРЫНДА КҮҢЕЛ ТӘРӘЗӘЛӘРЕ АЧЫЛА.
    Әлеге спектакль Кариев театры өчен генә түгел, гомумән, татар театры өчен яңа сулыш булды. Сәхнә бизәлешендә, артистларның киемнәрендә соры, коңгырт, ак, кара төсләр өстенлек итә. Әйтерсең, синең каршыңда Мостай Кәримнең битләре саргая башлаган китабы ята. Һәм син ашыкмыйча гына әсәрне укырга керешәсең... Иске фотосурәтләрне кулланып, каркастан эшләнгән персонажлар гүя китаптагы иллюстрация.
    315
    0
    2
  • 12 октябрь 2020 - 13:35
    РЕЗЕДА ХАБИБУЛЛИНА ШИГЫРЬЛӘРЕ
    Сагындырды, әнием, кайтам әле, Очрашулар ешрак, күп булсын. Күңелебездә туган рәхмәт хисе Сезгә хөрмәт аша чагылсын.
    513
    0
    4
  • 12 октябрь 2020 - 13:28
    КӨЗГЕ ФОТОСЕССИЯ: НИЧЕК ӘЗЕРЛӘНЕРГӘ?
    Фотосессиягә әзерләнәсеңме? Нишләргә, нәрсә кирягә, нәрсәләр әзерләргә кирәген белмисеңме? Без сиңа ярдәм итәргә һәм башыңда әйләнеп йөргән сорауларга җаваплар әзерләргә булдык. Киттек!
    218
    0
    0
Шәп укыла
  • 13 октябрь 2020 - 10:20
    ЯНГАН ГОМЕР Уналты чакрым ераклыктагы авылдан үзен соратып килгән Ибраһимга Мөслимә, яше җитеп узып китсә дә, ата-анасының басымы аркасында тормышка чыгарга ризалык бирде. Сайланып торыр урында, егерме биш яшеңдә соратып килүче булган өчен рәхмәт әйт әле! Апаларыннан узып тормышка чыгарга базмыйча, ике сеңлең каңгыраеп утырганын онытма! Хатын аертса ни, тормышта булмый торган хәл түгел! Димәк, хатыны иренә ярап тора белмәгән!
    959
    0
    7
  • 12 октябрь 2020 - 13:35
    РЕЗЕДА ХАБИБУЛЛИНА ШИГЫРЬЛӘРЕ Сагындырды, әнием, кайтам әле, Очрашулар ешрак, күп булсын. Күңелебездә туган рәхмәт хисе Сезгә хөрмәт аша чагылсын.
    513
    0
    4
  • 10 октябрь 2020 - 12:07
    «ДУСТЫМНЫ ӘТИ-ӘНИСЕ КЫЙНЫЙ» «Якын дустымны әти-әнисе кыйный. Алар начар гаилә түгел, эчмиләр, тартмыйлар, уңган, тырыш кешеләр. Ник алай эшләүләрен һич аңламыйм. Берәр эшне алар теләгәнчә башкармаса да, сеңлесе еласа да кыйныйлар икән. Кул күтәреп, кешене тәрбияләп булмый бит... Дустыма ничек ярдәм итим?»
    387
    0
    1

Блоглар