11 август 2020 яңалыклары

  • 11 август 2020 - 23:34
    ТИМУР СӨЛӘЙМАНОВ: «АЛТЫН КАЛӘМ» – ЖУРНАЛИСТИКА ӨЛКӘСЕНДӘ КАДРЛАР МӘКТӘБЕ
    11 август «Идел» яшьләр үзәге базасында «Алтын каләм – Золотое перо» XXV Республикакүләм балалар, яшүсмерләр һәм яшьләр матбугаты фестиваленә старт бирелде! Бу хакта оештыручылар «Татар-информ» матбугат агентлыгында узган пресс-конференциядә сөйләде.
    517
    0
    0
  • 11 август 2020 - 15:42
    ГАДИ ҺӘМ ТӘМЛЕ ТОРТ РЕЦЕПТЫ
    Кайчак рецептларны ачып җибәрәсең дә, ничек кире ябып куйганыңны сизми дә каласың. Шулай булмасын өчен без сезгә бүген аҗдаһа теше, елан мөгезе кирәкми торган ТӘМЛЕ ТОРТ РЕЦЕПТЫ тәкъдим итәргә булдык. Моның өчен нәрсәләр кирәк булачак?
    382
    0
    0
  • 11 август 2020 - 12:36
    МӘКТӘПЛӘРГӘ - ЮГАРЫ ТИЗЛЕКТӘГЕ ИНТЕРНЕТ
    2020 елда Татарстанда барлыгы 1045 мәктәпне югары тизлектәге интернетка тоташтырачаклар. Бу турыда Татарстанның цифрлы үсеш һәм элемтә министры урынбасары Альберт Яковлев белдерде.
    314
    0
    0
  • 11 август 2020 - 11:18
    БДИда 393 БАЛЛ ҖЫЙГАН ИНСАФ: «МИНЕМ КЕБЕК ЯЛКАУЛАНМАГЫЗ»
    Кукмара егете Инсаф Фәйзрахманов 4 фәннән БДИда барлыгы 393 балл җыйган! Ул 2018нче елда «Ялкын» журналы «Газпром» белән берлектә уздырган «Газ – яшәү чыганагы» конкурсында катнашып җиңү яулаган иде. Имтиханга әзерлек, югары уку йортын сайлау һәм киләчәккә планнар турында сораштырыр өчен, «Ялкын» Инсаф белән элемтәгә чыкты.
    451
    0
    3
  • 11 август 2020 - 09:32
    ЭЛЬВИНА ХӘСӘНШИНА ШИГЫРЬЛӘРЕ. «АК КАУРЫЙ» ӘДӘБИ ТҮГӘРӘГЕ
    Хәсәншина Эльвина, Яр Чаллы шәһәре, 41 нче мәктәп, “Ак каурый” әдәби түгәрәге.
    358
    0
    0
Шәп укыла
  • 13 октябрь 2020 - 10:20
    ЯНГАН ГОМЕР Уналты чакрым ераклыктагы авылдан үзен соратып килгән Ибраһимга Мөслимә, яше җитеп узып китсә дә, ата-анасының басымы аркасында тормышка чыгарга ризалык бирде. Сайланып торыр урында, егерме биш яшеңдә соратып килүче булган өчен рәхмәт әйт әле! Апаларыннан узып тормышка чыгарга базмыйча, ике сеңлең каңгыраеп утырганын онытма! Хатын аертса ни, тормышта булмый торган хәл түгел! Димәк, хатыны иренә ярап тора белмәгән!
    964
    0
    7
  • 12 октябрь 2020 - 13:35
    РЕЗЕДА ХАБИБУЛЛИНА ШИГЫРЬЛӘРЕ Сагындырды, әнием, кайтам әле, Очрашулар ешрак, күп булсын. Күңелебездә туган рәхмәт хисе Сезгә хөрмәт аша чагылсын.
    518
    0
    4
  • 10 октябрь 2020 - 12:07
    «ДУСТЫМНЫ ӘТИ-ӘНИСЕ КЫЙНЫЙ» «Якын дустымны әти-әнисе кыйный. Алар начар гаилә түгел, эчмиләр, тартмыйлар, уңган, тырыш кешеләр. Ник алай эшләүләрен һич аңламыйм. Берәр эшне алар теләгәнчә башкармаса да, сеңлесе еласа да кыйныйлар икән. Кул күтәреп, кешене тәрбияләп булмый бит... Дустыма ничек ярдәм итим?»
    391
    0
    1

Блоглар