28 июль 2020 яңалыклары

  • 28 июль 2020 - 17:02
    ФАЙДАЛЫ TIKTOK: МӘКТӘП ПРОГРАММАСЫН ӨЙРӘТҮЧЕ 8 КАНАЛ
    TikTok платформасына кискен тикәре карашта булучыларның, мөгаен, аны яхшылап өйрәнгәннәре дә юктыр. Ә TikTok’та файдалы контент та җитәрлек, эзли белергә генә кирәк. Мәктәп программасын ансат кына аңларга ярдәм итә торган 10 канал тәкъдим итәбез!
    629
    0
    0
  • 28 июль 2020 - 11:29
    1 СЕНТЯБРЬДӘН ҺӘР МӘКТӘПКӘ - ТАБИБ
    1 сентябрьдән башлап, Россиянең һәр мәктәбенә табиблар җибәреләчәк. Бу турыда Россиянең Мәгариф министры Сергей Кравцов хәбәр иткән.
    522
    0
    0
  • 28 июль 2020 - 10:54
    «ДУСТЫМ ӘЙБЕРЛӘР УРЛЫЙ!»
    «Өч ай элек кыйбатлы сәгатемне югалттым. Аны әти белән әни 16 яшьлегемә бүләк иткәннәр иде. Шушы вакыт дәвамында һаман эзлим, әмма таба алмыйм. Бик озак искә төшереп карадым. Кая куеп калдырганымны хәтерләмим. «Урламадылармы икән?» дип тә шикләнәм. Сәгатем югалган көннәрдә бездә дус кызым кунакта булган иде... Ул түгел микән? Аның үзеннән сорарга батырчылыгым җитми. Араларны да бозасым килми».
    1474
    0
    0
  • 28 июль 2020 - 10:19
    ҖЫРЧЫ АЛСУ TIKTOKта КАЗАН БУЕНЧА ЭКСКУРСИЯ ҮТКӘРӘЧӘК
    Бүген, 28нче июль көнне җырчы Алсу Казан шәһәре гиды ролендә булачак. Әлеге виртуаль тур хакында ул үзенең Instagram битендә хәбәр итте. 
    432
    0
    0
  • 28 июль 2020 - 09:57
    ҖАН КАДЕРЕ
    Шәһәргә яз авылдагыча килми төсле: таш йортларның диварлары арасында яшәп, җылы яктан кошлар кайтканын да сизмисең, иртәләрен сарай түбәсенә кунып сайраган сыерчыкларны да күрмисең… Шушындый уйлар кичереп, Лилия да язын авылга кайтырга әзерләнә башлады.
    1430
    0
    0
Шәп укыла
  • 26 май 2021 - 17:40
    САБАНТУЙГА КАРШЫ КИЧ Юлы уңарга тиеш бүген Нәргизәнең. Иртәдән болытлы торган күк йөзе, өйләдән соң кинәт ачылып китте дә, ялтырап кояш чыкты. Соңгы зачетын тапшырып, университет баскычларыннан йөгерә-йөгерә тукталышка ашыкты кыз. Хәзер тиз генә бүлмәсенә кереп, юл сумкасын алыр да, электричкага чыгар. Кыз җәлт кенә кул сәгатенә күз төшерде. Өлгерергә тиеш, электричка китәргә сәгатьтән артык вакыт бар әле.
    873
    0
    0
  • 31 май 2021 - 17:44
    ЗАМАНЧА КЫСТЫБЫЙ РЕЦЕПТЫ «Кыстыбый tatar-food» рестораннарының берсендә директор булып эшләүче Айнур Идиятулин белән «Чеп-чеби» кыстыбые әзерләдек. Аннан ашадык... Шундый тәмле булды! Серле рецептны сезнең өчен дип  язып та алдым. Уңайлырак булсын өчен фотога да төшердек. Рәхәтләнеп кулланыгыз!
    830
    0
    1
  • 2 июнь 2021 - 12:45
    «БЕТЧӘГӘ БАТТЫМ...» «Соңгы елда кисәк кенә бетчәгә баттым. Башта артык игътибар итмәгән идем, әмма хәзер бик борчыла башладым. Кешеләр белән аралашырга да читенсенәм. Гел бетчәләремә карап торалардыр кебек. Борчылуымны әнигә әйткән идем: «Бетә ул», -диде. Бетми бит... Түзеп, бетчәле килеш йөрергәмени инде хәзер?»
    570
    0
    0

Блоглар