29 июнь 2020 яңалыклары

  • 29 июнь 2020 - 18:43
    АШЫГЫЧ ХӘБӘР! САБАНТУЙЛАР БУЛМЫЙ?
    Башта Татарстанда Сабантуйлары 4 июльдә авылларда узачак, дигән карар кабул ителгән булса, бүген исә яңа мәгълүмат билгеле булды. Татарстан Президенты Рөстәм Миңнеханов 4 июльдә Сабантуйларны онлайн уздыру турында Карар имзалаган.
    1058
    0
    1
  • 29 июнь 2020 - 17:00
    ТАТАРСТАНДА ИЮЛЬДӘ НИНДИ ҺАВА ТОРЫШЫ КӨТЕЛӘ?
    Июль аенда безне нинди һава торышы көтә?
    236
    0
    0
  • 29 июнь 2020 - 15:54
    2022 НЧЕ ЕЛДА ТАТАРСТАНДА – ОЛИМПИАДА!
    Бүген күңелле яңалык билгеле булды – 2022 елда Казанда дөньякүләм кышкы уеннар буенча Махсус Олимпиада узачак.
    177
    0
    0
  • 29 июнь 2020 - 15:38
    ТАТАРСТАНДА ЧИКЛӘҮЛӘРНЕ БЕТЕРҮНЕҢ ЯҢА ЭТАБЫ БАШЛАНДЫ
    Татарстан чикләүләрне бетерүнең яңа этабына күчте. Ул 29 июньнән башлана. Нәрсәләр эшли башлаячак?
    109
    0
    0
  • 29 июнь 2020 - 15:30
    “ЧИСТА” ИНТЕРНЕТНЫ ҮСТЕРҮ ӨЧЕН ГРАНТ!
    Вакытыңны берөзлексез Интернет белән үткәрәсеңме? Безнең буын – технологияләр белән үсә торган беренче буын. Әмма аның да үз куркыныч яклары бар икән...
    135
    0
    0
  • 29 июнь 2020 - 15:14
    ЮГАРЫ ТИЗЛЕКТӘГЕ ИНТЕРНЕТ - БӨТЕН АВЫЛЛАРДА
    2020 нче елның ахырына кадәр Татарстанның барлык авыллары да югары тизлектәге интернетка тоташып бетәргә тиеш. Бу - барлыгы 559 белем бирү оешмасы дигән сүз.
    67
    0
    0
  • 29 июнь 2020 - 11:48
    "СӘЛӘТ" ПРОЕКТЫ ҖИҢҮ ЯУЛАДЫ
    30 апрель көнне Бөтенроссия яшьләр проектлары бәйгесенә йомгак ясалды һәм җиңүчеләре билгеле булган иде. Искәртеп узарга кирәк: әлеге бәйге беренче тапкыр 14-30 яшьтәге Россия гражданнары һәм Россия Федерациясе законнарында билгеләнгән тәртипкә теркәлгән югары белем бирү оешмалары өчен бергә уздырылды.
    186
    0
    0
  • 29 июнь 2020 - 10:34
    «ПИРАТЫ КАРИБСКОГО МОРЯ» - ЯҢАЧА!
    “Хищные птицы” картинасының сценаристы – Кристина Ходсон «Пираты Карибского моря»ны яңача төшерергә булган.
    89
    0
    0
Шәп укыла
  • 11 июнь 2020 - 15:54
    ТУГАН ЙОРТ БУСАГАСЫ Җиңел велосипедының бер як мөгезенә аскан авыр сумкасын йорттан-йортка йөри-йөри бушатып бетергәч, Гүзәлия өенә табан атлады. Замана үзгәрү белән, кеше белән кеше арасындагы элемтә чаралары арта бара.
    6415
    3
    59
  • 9 июнь 2020 - 10:26
    БЕРЕНЧЕ МИЧ Җәй азагында, әле көннәр коры чакта, дип Гөлбадиян яңа мич чыгартырга уйлады. Иске миче өйнең үзе белән бер яшьле, картайды. Кирпече дә үзләре генә суккан кирпеч. Урыны-урыны белән җимерелә дә башлады, төтене дә юньләп тартмый, җылы да тотмый. Бәладән башаяк, ут-күз чыгуы бар. Рәхмәт, мичкәй. Балалар үскәндә ак калач, бәлеш, яңа ипекәйләр ашаттың. Туңып кайтканда үзеңә сыендырып җылыттың.
    2538
    2
    11
  • 15 июнь 2020 - 16:58
    КАРЛЫГАННАР ӨЛГЕРГӘН ЧАК Бакчада кара карлыганнар өлгерде. Кара төннең үзеннән дә кара карлыганнар. Татлы да үзе, әчкелтем дә. Табигатьтә гел шулай: иң бәрәкәтле, иң шифалы сые – әче җимешендә...  
    1298
    0
    11

Блоглар