25 июнь 2020 яңалыклары

  • 25 июнь 2020 - 14:40
    КАЗАНДА “УРАМ” ЭКСТРИМ ПАРКЫ АЧЫЛА. КАЙЧАН?
    Казанда бик тиздән “Урам” дип исемләнгән экстрим-парк ачылачак. Кайда урнашкан ул? Кайчан ачыла?
    352
    0
    0
  • 25 июнь 2020 - 13:30
    КИЛӘСЕ УКУ ЕЛЫ НИНДИ БУЛАЧАК? МИНИСТР ҖАВАП БИРӘ!
    26 июнь көнне, ягъни, иртәгә Татарстанның Мәгариф һәм фән министры Рафис Борһанов туры эфир уздырачак.
    397
    0
    0
  • 25 июнь 2020 - 13:14
    БДИ УРЫНЫНА - ДӘҮЛӘТ ЧЫГАРЫЛЫШ ИМТИХАННАРЫ?
    Югары уку йортында белем алырга теләмәгән укучыларны БДИ дан азат итәргә кирәк. «Справедливая Россия» фракциясе депутатлары Дәүләт Думасына шул турыдагы закон проектын керткән.
    320
    0
    0
  • 25 июнь 2020 - 12:12
    ИНТЕРНЕТТА ГРАМОТАЛЫ БУЛУ МӘҖБҮРИМЕ?
    Мәктәптә рус һәм  татар телләреннән 1 005 000 кагыйдә өйрәнәбез, барлык искәрмәләрне хәтердә калдырырга тырышабыз. Ә чынбарлыкта бу белемнәр кирәкме соң?
    446
    0
    0
  • 25 июнь 2020 - 11:40
    ҖИТМЕШ ҺӨНӘРЛЕ САЛАВАТ
    Чәчеңне кистергән вакытта фокуслар карап, матур җырлар тыңлап, мәктәп яшеннән үк акча эшләү хакында сөйләшеп утырасың киләме? Моның өчен әле уйлап та чыгарылмаган күпфункциональ чәчтараш үзәкләренә бару да, йөз эшне бер итеп башкара алучы Цезарь заманнарына кайту да кирәкми! Боларның барысын  да Салават Галимҗанов ут итеп эшләп бирә ала! Аның кебекләр турында «җитмеш һөнәрле егет» диләр.
    407
    0
    0
  • 25 июнь 2020 - 11:21
    ЫШТАН КЫЙССАСЫ
    Безгә авыл мәктәбендә чит телләрне уку бәхете тәтемәде. Дөресрәге, ничектер аралыкта калдык. Берничә яшь олырак абый-апаларыбыз немец теле, ә кечерәк туганнарыбызга инглиз теле эләкте.
    578
    0
    1
Шәп укыла
  • 30 июль 2020 - 14:54
    КОЕ Кечерәк вакытында ерак әбисе аңа кое турында бер кызганыч хәл турында сөйләгән иде. Әбисе алардан җиде чакрым ераклыктагы авылда яши. Ерак әби исеме дә шуннан алынган. Имеш, кечкенә ятимә кызны үги әнисе кояш баегач коега суга җибәрә. Кайтмыйча озак тора кыз. Үги әни үз кызын кочаклап йоклап китә. Иртән таң суы алырга коега килгән апайлар су өстендә нәни баланың үле гәүдәсенә тап булалар. Шуннан соң бу коедан беркем дә су алмый. Үткән-киткән аннан әлләнинди ят авазлар килгәнен дә ишеткәләгән.
    1827
    0
    14
  • 6 август 2020 - 09:16
    ҖИР АСТЫНДАГЫ ЯЗМЫШЛАР — Әнкәй юк инде... Күптән юк. Мин бит детдом баласы. Әткәйне соң гына эзләп таптым. Эзләмәс тә, тапмас та идем. Әнкәй өчен үч аласым килде. Ул бит әнкәйне тереләй кабергә керткән, аңа көн күрсәтмәгән... Кыйналып, изелеп яшәгән-яшәгән дә, бердәнбер көнне газизен, биш яшьлек малаен калдырып, бакый дөньяга күчеп киткән. Мин эзләп тапканда әткәй бик бетеренгән иде. Үлем чигенә җиткән иде. Ә минем, укуны бетереп, аякка ныклап баскан чагым. Акыл керә башлаган чак... Ә бит мин, детдомда чакта, аны табып дөмектерергә антлар эчкән идем. Бармагымны кисеп агызган җылы канымны кабып сүз бирдем. Хәнҗәр әзерләдем.
    1176
    0
    5
  • 19 июль 2020 - 02:17
    ТӨССЕЗ ДӨНЬЯ Шулай үз дөньяма чумып, автобус тукталышына җиткәндә, бер егеткә килеп төртелдем. Колагымдагы наушниклар җиргә төшеп киттеләр. Аларны алырга үрелгәндә, егетнең агач шикелле басып торуын күреп: – Күзең күрмиме әллә? – дип сукрандым. Эчемнән шушы сүзләр өчен үз-үземне сүксәм дә, уйларымнан нәүмизләнеп, кәефем кырылган чак иде. – Күрмим, – диде егет тыныч кына.
    1085
    0
    11

Блоглар