19 июнь 2020 яңалыклары

  • 19 июнь 2020 - 16:55
    ҖЫЛЫ КӨННӘР КАЙЧАНГА КАДӘР ДӘВАМ ИТӘР? КФУ ПРОФЕССОРЫ ҺАВА ТОРЫШЫ ТУРЫНДА
    Соңгы көннәрдә җәй безне җылы, кояшлы көннәре белән шатландыра. Якын көннәрдә һава торышы нинди булыр? Бу турыда КФУ профессоры сөйли.
    640
    0
    0
  • 19 июнь 2020 - 16:49
    КЕШЕ КҮҢЕЛЕ – КАРА УРМАН (ХИКӘЯ)
    Рәгинә иртән эшкә барганда да, кичтән кайтканда да ике тукталыш арасын, гадәттә җәяүләп үтә. Кышын буранга, язын челләгә, язлы-көзле коеп яуган яңгырларга карамый, җәяүләп атлый. Бүген дә шулай итмәкче иде. Төнлә явып үткән яңгырдан соң сафланып, төсләре ачыкланып калган иртәнге кала урамнарына хозурланып баруга ни җитә!
    1509
    1
    9
  • 19 июнь 2020 - 16:15
    ЧЕРЕШНЯНЫ (ТӨЧЕ ЧИЯ) НИЧЕК САЙЛАРГА?
    Россиянең сыйфатны бәяләү системасы (Роскачество) черешняны ничек сайларга кирәклеге турында хәбәр итә.
    272
    0
    0
  • 19 июнь 2020 - 15:36
    ПЕРФЕКЦИОНИЗМ: УҢАЙ ҺӘМ ТИСКӘРЕ ЯКЛАРЫ
    Әлеге төшенчә соңгы вакытта сезгә дә бик еш очрыймы ул? Бәлки, сез дә перфекционист рәтләреннәндер? Әйдәгез, бергәләп, әлеге сүзнең асылына төшеник әле һәм аның уңай-тискәре якларын барлыйк.
    501
    0
    0
  • 19 июнь 2020 - 14:31
    ТЕЛЕФОН: НАРКОТИК, ӘЛЛӘ ЗАМАНА ЧИРЕ?
    Мөгаен, һәрберебез дә: «Без нәрсәдән башка үзебезнең тормышны күз алдына китерә алмыйбыз?» дигән сорау алдында уйга калганы бардыр. Әлбәттә инде, кешелеккә һәрдаим кирәк әйберләр ул – су, һава һәм ризык. Ә тормышын телефонсыз күз алдына китерә алмаучылар турында ни әйтерсез?
    381
    0
    0
  • 19 июнь 2020 - 11:54
    АНТРОПОФОБИЯ: КЕШЕ КЕШЕДӘН КУРЫКСА...
    Без барыбыз да күпмедер күләмдә антропофоблар. Яңа танышулардан качабыз, таныш булмаган кешеләрдән куркабыз, чит-ятлар белән аралашмаска тырышабыз. Тик кайберәүләрдә бу гадәттәгедән артыграк. Андыйлар дуслары, туганнары белән аралашудан да ояла. Һәм бу – бик куркыныч. Әлеге фобияне ничек булдырмаска соң?
    314
    0
    0
  • 19 июнь 2020 - 09:49
    СТУДЕНТЛАР ӨЧЕН ОНЛАЙН-ЧЫГАРЫЛЫШ КИЧӘСЕНЕҢ ДАТАСЫ БИЛГЕЛЕ БУЛДЫ
    Озакламый студентлар өчен Бөтенроссия онлайн-чыгаралыш кичәсе узачак. Кайчан һәм ничек булачак ул?
    327
    0
    0
Шәп укыла
  • 30 июль 2020 - 14:54
    КОЕ Кечерәк вакытында ерак әбисе аңа кое турында бер кызганыч хәл турында сөйләгән иде. Әбисе алардан җиде чакрым ераклыктагы авылда яши. Ерак әби исеме дә шуннан алынган. Имеш, кечкенә ятимә кызны үги әнисе кояш баегач коега суга җибәрә. Кайтмыйча озак тора кыз. Үги әни үз кызын кочаклап йоклап китә. Иртән таң суы алырга коега килгән апайлар су өстендә нәни баланың үле гәүдәсенә тап булалар. Шуннан соң бу коедан беркем дә су алмый. Үткән-киткән аннан әлләнинди ят авазлар килгәнен дә ишеткәләгән.
    1760
    0
    13
  • 15 июль 2020 - 17:52
    ГАДИЛЕКНЕҢ ГАЕБЕ БАРМЫ? Айдар Лилияне танымады. Әмма аның сылулыгымы, серле матурлыгымы ирне үзенә әсир итте. Карашында да аңлатып бетергесез нур, яктылык бар төсле. Шул ук вакытта башкалардан әллә ни аерылмый да кебек. Бары тик якын туганың, кадерле кешең кебек кенә нигәдер. Могҗиза диярсең.
    1382
    0
    8
  • 6 август 2020 - 09:16
    ҖИР АСТЫНДАГЫ ЯЗМЫШЛАР — Әнкәй юк инде... Күптән юк. Мин бит детдом баласы. Әткәйне соң гына эзләп таптым. Эзләмәс тә, тапмас та идем. Әнкәй өчен үч аласым килде. Ул бит әнкәйне тереләй кабергә керткән, аңа көн күрсәтмәгән... Кыйналып, изелеп яшәгән-яшәгән дә, бердәнбер көнне газизен, биш яшьлек малаен калдырып, бакый дөньяга күчеп киткән. Мин эзләп тапканда әткәй бик бетеренгән иде. Үлем чигенә җиткән иде. Ә минем, укуны бетереп, аякка ныклап баскан чагым. Акыл керә башлаган чак... Ә бит мин, детдомда чакта, аны табып дөмектерергә антлар эчкән идем. Бармагымны кисеп агызган җылы канымны кабып сүз бирдем. Хәнҗәр әзерләдем.
    1063
    0
    5

Блоглар