17 июнь 2020 яңалыклары

  • 17 июнь 2020 - 17:04
    МӘКТӘПТӘ 20 МИНУТТА АШАП ҖИТЕШӘСЕҢМЕ, яки МӘКТӘП МЕНЮСЫНДА НИЛӘР БУЛАЧАК?
    Роспотребнадзор мәктәпләр һәм әти-әниләр өчен методик тәкъдимнәр бастырган. Алар мәктәптәге туклануга карый. Әлеге документта иртәнге һәм төшке ашларга ничә минут вакыт бирелә, укучы көнгә ничә тапкыр ашарга тиеш, якынча меню нинди була – боларның барысына да җавап табып була.
    521
    0
    0
  • 17 июнь 2020 - 15:36
    ЙОКЫ ПРОДУКТИВЛЫККА НИЧЕК ТӘЭСИР ИТӘ?
    Әлеге сорауга без медицина күзлегеннән чыгып җавап бирергә тырышачакбыз.
    440
    0
    0
  • 17 июнь 2020 - 14:56
    11 СЫЙНЫФНЫ «5»кә ГЕНӘ ТӘМАМЛАУЧЫЛАР НИГӘ МЕДАЛЬСЕЗ КАЛГАН?
    Билгеле булганча, бу көннәрдә Татарстан мәктәпләрендә гөрләп соңгы кыңгырау бәйрәмнәре узды. Әмма мәктәпне бары тик “5”ле билгеләренә генә тәмамлаган укучыларга аттестат белән бергә медальләр тапшырмаганнар икән. Соңгы вакытта Татарстанның Мәгариф һәм фән министрлыгына әлеге сорау белән мөрәҗәгать итүчеләр шактый ешайган.
    432
    0
    0
  • 17 июнь 2020 - 13:57
    БДИ ЧОРЫНДА УКЫТУЧЫЛАР НИЧЕК ЭШЛӘЯЧӘК
    Быел БДИ җәй уртасына туры килә. Укытучыларның ял вакыты. Әлеге мәсьәлә ничек хәл ителәчәк.
    364
    0
    0
  • 17 июнь 2020 - 13:51
    ЗОЯ КУКУШКИНА – ДӨНЬЯНЫ ЯУЛАГАН КЫЗЧЫК!
    4 яшенә кадәр Кемерово өлкәсе балалар йортында тәрбияләнгән Зоя көннәрдән бер көнне бөтен чит ил подиумнарын шаулаткан кыз булып уяна! 8 яшендә шундый дәрәҗәгә ирешү һәркемнең дә хәленнән килми. Ә бүген бу сөйкемле кыз – модель. Хәйрия эше белән шөгыльләнә, ятим балаларга гаиләле булырга ярдәм итә. Үз кием брендын булдырган. «Ялкын»да гадәти булмаган  бу кызны эзләп табып, аның белән элемтәгә чыкты.
    435
    0
    0
Шәп укыла
  • 26 сентябрь 2020 - 14:01
    «ДУСТЫМ МӘХӘББӘТ АҢЛАТТЫ» «2 яшькә кечерәк дус егет көтмәгәндә мәхәббәт аңлатты. Без аның белән төрле темаларга рәхәтләнеп сөйләшә алабыз. Бергә күңелле, ләкин мин аны егетем буларак күрмим. Дуслыкны да бозасы килми. Нишләп карарга икән?»
    1019
    0
    0
  • 13 октябрь 2020 - 10:20
    ЯНГАН ГОМЕР Уналты чакрым ераклыктагы авылдан үзен соратып килгән Ибраһимга Мөслимә, яше җитеп узып китсә дә, ата-анасының басымы аркасында тормышка чыгарга ризалык бирде. Сайланып торыр урында, егерме биш яшеңдә соратып килүче булган өчен рәхмәт әйт әле! Апаларыннан узып тормышка чыгарга базмыйча, ике сеңлең каңгыраеп утырганын онытма! Хатын аертса ни, тормышта булмый торган хәл түгел! Димәк, хатыны иренә ярап тора белмәгән!
    893
    0
    7
  • 12 октябрь 2020 - 13:35
    РЕЗЕДА ХАБИБУЛЛИНА ШИГЫРЬЛӘРЕ Сагындырды, әнием, кайтам әле, Очрашулар ешрак, күп булсын. Күңелебездә туган рәхмәт хисе Сезгә хөрмәт аша чагылсын.
    448
    0
    2

Блоглар