26 март 2020 яңалыклары

  • 26 март 2020 - 17:17
    ИНГЛИЗ ТЕЛЕ БУЕНЧА БЕЛЕМНӘРНЕ ЯХШЫРТУ ӨЧЕН 4 САЙТ
    Буш вакыт – чит телләр өйрәнү өчен менә дигән вакыт. Укыганда, эшләгәндә, моңа вакыт җитми дә җитми инде. Ә менә озынайтылган каникуллар яки дистанцион уку вакытында телләр өйрәнсәң, баш миен дә яхшырак эшләтәсең, ялкаулыгың да кими.
    485
    0
    0
  • 26 март 2020 - 17:15
    КИЛӘСЕ АТНАДА КАЙЛАРГА БАРЫП БУЛМАЯЧАК?
    25 март көнне Владимир Путин короновирус сәбәпле бер атна ял итәчәкбез, дип игълан итте. COVID-19ның таралу куркынычын киметү өчен бу каникулны ул өйдә уздырырга киңәш итә. Тик шулай да берәр җиргә чыгарга уйласагыз, билгеле бер урыннарга барыбер бара алмаячаксыз. Кайларга?
    465
    0
    0
  • 26 март 2020 - 16:49
    СТРЕССТАН КОТЫЛУНЫҢ 7 ЫСУЛЫ
    Күп авырлуарның нигезендә стресс ятканын һәркем белә. Шул зәхмәттән ничек котылырга соң? Файдасы тикшеренүләр белән расланган 7 ысул тәкъдим итәбез.
    434
    0
    0
  • 26 март 2020 - 16:49
    КАРАНТИНДА ТӘРТИП БОЗУЧЫЛАР ТУРЫНДА “ХАЛЫК КОНТРОЛЕ”НӘ ХӘБӘР ИТ
    Әгәр дә син чит илдән кайтып та үз-үзен изоляцияләмәгән кеше турында беләсең яисә инде үз эшен тыймаган кальян клублары,  сәүдә үзәкләре турында мәгълүматың бар икән, бу турыда хәбәр итәргә кирәк.
    409
    0
    0
  • 26 март 2020 - 16:28
    СӘҮДӘ ҮЗӘКЛӘРЕ, КИНОТЕАТРЛАР ҺӘМ БАЛАЛАР МӘЙДАНЧЫКЛАРЫ ЯБЫЛА
    Сәүдә үзәкләре, бассейннар, төнге клублар, кинотеатрлар, балалар өчен мәйданчыклар һәм спорт үзәкләре... 28 марттан алып 5 апрельгә кадәр әлеге оешмалар үз эшләрен туктатырга мәҗбүр. 
    439
    0
    0
Шәп укыла
  • 13 октябрь 2020 - 10:20
    ЯНГАН ГОМЕР Уналты чакрым ераклыктагы авылдан үзен соратып килгән Ибраһимга Мөслимә, яше җитеп узып китсә дә, ата-анасының басымы аркасында тормышка чыгарга ризалык бирде. Сайланып торыр урында, егерме биш яшеңдә соратып килүче булган өчен рәхмәт әйт әле! Апаларыннан узып тормышка чыгарга базмыйча, ике сеңлең каңгыраеп утырганын онытма! Хатын аертса ни, тормышта булмый торган хәл түгел! Димәк, хатыны иренә ярап тора белмәгән!
    959
    0
    7
  • 12 октябрь 2020 - 13:35
    РЕЗЕДА ХАБИБУЛЛИНА ШИГЫРЬЛӘРЕ Сагындырды, әнием, кайтам әле, Очрашулар ешрак, күп булсын. Күңелебездә туган рәхмәт хисе Сезгә хөрмәт аша чагылсын.
    512
    0
    4
  • 10 октябрь 2020 - 12:07
    «ДУСТЫМНЫ ӘТИ-ӘНИСЕ КЫЙНЫЙ» «Якын дустымны әти-әнисе кыйный. Алар начар гаилә түгел, эчмиләр, тартмыйлар, уңган, тырыш кешеләр. Ник алай эшләүләрен һич аңламыйм. Берәр эшне алар теләгәнчә башкармаса да, сеңлесе еласа да кыйныйлар икән. Кул күтәреп, кешене тәрбияләп булмый бит... Дустыма ничек ярдәм итим?»
    385
    0
    1

Блоглар