26 март 2020 яңалыклары

  • 26 март 2020 - 17:17
    ИНГЛИЗ ТЕЛЕ БУЕНЧА БЕЛЕМНӘРНЕ ЯХШЫРТУ ӨЧЕН 4 САЙТ
    Буш вакыт – чит телләр өйрәнү өчен менә дигән вакыт. Укыганда, эшләгәндә, моңа вакыт җитми дә җитми инде. Ә менә озынайтылган каникуллар яки дистанцион уку вакытында телләр өйрәнсәң, баш миен дә яхшырак эшләтәсең, ялкаулыгың да кими.
    579
    0
    0
  • 26 март 2020 - 17:15
    КИЛӘСЕ АТНАДА КАЙЛАРГА БАРЫП БУЛМАЯЧАК?
    25 март көнне Владимир Путин короновирус сәбәпле бер атна ял итәчәкбез, дип игълан итте. COVID-19ның таралу куркынычын киметү өчен бу каникулны ул өйдә уздырырга киңәш итә. Тик шулай да берәр җиргә чыгарга уйласагыз, билгеле бер урыннарга барыбер бара алмаячаксыз. Кайларга?
    547
    0
    0
  • 26 март 2020 - 16:49
    СТРЕССТАН КОТЫЛУНЫҢ 7 ЫСУЛЫ
    Күп авырлуарның нигезендә стресс ятканын һәркем белә. Шул зәхмәттән ничек котылырга соң? Файдасы тикшеренүләр белән расланган 7 ысул тәкъдим итәбез.
    527
    0
    0
  • 26 март 2020 - 16:49
    КАРАНТИНДА ТӘРТИП БОЗУЧЫЛАР ТУРЫНДА “ХАЛЫК КОНТРОЛЕ”НӘ ХӘБӘР ИТ
    Әгәр дә син чит илдән кайтып та үз-үзен изоляцияләмәгән кеше турында беләсең яисә инде үз эшен тыймаган кальян клублары,  сәүдә үзәкләре турында мәгълүматың бар икән, бу турыда хәбәр итәргә кирәк.
    488
    0
    0
  • 26 март 2020 - 16:28
    СӘҮДӘ ҮЗӘКЛӘРЕ, КИНОТЕАТРЛАР ҺӘМ БАЛАЛАР МӘЙДАНЧЫКЛАРЫ ЯБЫЛА
    Сәүдә үзәкләре, бассейннар, төнге клублар, кинотеатрлар, балалар өчен мәйданчыклар һәм спорт үзәкләре... 28 марттан алып 5 апрельгә кадәр әлеге оешмалар үз эшләрен туктатырга мәҗбүр. 
    514
    0
    0
Шәп укыла
  • 17 март 2021 - 10:43
    ИКӘҮ ЭЧМӘГӘН ЧӘЙЛӘР – Әй, Кар кызы! Кая, бир сумкаңны, озатып куйыйм үзеңне! – Артыннан куып җиткән таныш түгел егетнең сүзләреннән Сәмирә башта сискәнеп китте. Ләкин алай да сер бирмәгәндәй кыланды:  – Миңа ерак түгел, монда гына... Мәшәкатьләнмә, Кыш бабай, – диде. 
    1704
    0
    6
  • 21 март 2021 - 10:13
    «МИН – ТЕЛЕФОН КОЛЫ...» «Мин телефонга бәйле. Бу турыда моңа кадәр үк әти-әнием, дусларым әйтә иде инде. Аларны тыңламый, ишетми идем. Хәзер моны үзем дә аңлый башладым. Чыннан да кереп китәм дә, чыга алмыйм. Көнем дә, төнем дә шул телефонда уза. Бу бәйлелектән ничек тә булса арынып буламы?»
    668
    0
    0
  • 17 март 2021 - 13:39
    СЫРЛЫ ШАМПИНЬОННАР РЕЦЕПТЫ Бу гади һәм бик туклыклы ризык. Өстәлдән иң беренче булып аны сыпырталар. Нәрсәләр кирәк була?
    535
    0
    0

Блоглар