23 март 2020 яңалыклары

  • 23 март 2020 - 16:48
    БЫЕЛГЫ ЯЗ ҺӘМ ҖӘЙ НИНДИ БУЛЫР?/ҺАВА ТОРЫШЫ
    Узган елгы салкын җәйдән һәм быелгы җылы кыштан соң күп кеше: “Быелгы җәй ничек килер икән?” – дип борчыла. Чыннан да, нинди булыр? Хәзер беләбез.
    609
    0
    0
  • 23 март 2020 - 16:20
    «НИ ӨЧЕН?»: ТАБИБЛАР
    Ни өчен табибларның халаты ак төстә? Ә ни өчен хирурглар операция вакытында зәңгәр яки яшел халат кия? “Ни өчен?” сәхифәсен сагынган дусларыбыз! Игътибар! Бүгенге темабыз - ТАБИБЛАР. Тагын да төгәлрәге – аларның кием төсләре!
    576
    0
    1
  • 23 март 2020 - 16:08
    УҢЫШНЫ ҮЗЕҢӘ ТАРТЫП КИТЕРЕР ӨЧЕН НИНДИ СЫЙФАТЛАРГА ИЯ БУЛЫРГА КИРӘК?
    Матур сүзләрне кем дә сөйли ала ул! Ә син сүзләреңне эш белән дәлилләп кара! Шул чакта күп кешенең көймәсе комга терәлә дә инде. Шуңа да кеше шәхесен кылган гамәлләре белән билгелиләр. Югары нәтиҗәләргә ирешә торган кешеләрне башкалардан аерып тора торган билгеле бер сыйфатлар исемлеге бар. Аларга ия булсаң, уңышка ирешәчәгеңне көт тә тор!
    593
    0
    0
  • 23 март 2020 - 14:31
    МАСКАЛАРНЫ ТАТАРСТАН СТУДЕНТЛАРЫ ТЕГӘ
    Бүген инфекциядән саклый торган битлекләрне даруханәләрдә табып булмый диярлек. Бу уңайдан, Татарстан студентлары да әлеге ихтыяҗны канәгатьләндерү өчен, республика халкына ярдәмгә килгән. Алар медицина битлекләре тегә башлаган.
    571
    1
    1
  • 23 март 2020 - 11:21
    КОНКУРС: «ИҢ ШӘП СЫЕРЧЫК ОЯСЫ»
    Бу коронавирус атлы зәхмәт бигрәк уйламаганда-көтмәгәндә килеп чыкты бит әле. Хәзер күпләр карантинда, өйләрендә ни эшләргә белмичә ята торгандыр. Махсус сезнең өчен «ЯЛКЫН» яңа конкурс игълан итә: иң матур сыерчык оясы!
    832
    0
    0
  • 23 март 2020 - 10:54
    «ИНТЕРНЕТТА УТЫРЫРГА РӨХСӘТ ИТМИЛӘР»
    «Әти-әнием миңа Интернетта утырырга рөхсәт итми. Күп дигәндә, атнага бер тапкыр керергә ярый. Алардан качып анда утырудан туйдым. Дусларым Интернетта аралаша. Мин кайчак мөһим яңалыкларны да белми калам. «Миңа әти белән әни Интернетта утырырга рөхсәт бирми» дип әйтә алмыйм бит инде аларга. Нишләргә?»
    1312
    0
    0
Шәп укыла
  • 21 март 2021 - 10:13
    «МИН – ТЕЛЕФОН КОЛЫ...» «Мин телефонга бәйле. Бу турыда моңа кадәр үк әти-әнием, дусларым әйтә иде инде. Аларны тыңламый, ишетми идем. Хәзер моны үзем дә аңлый башладым. Чыннан да кереп китәм дә, чыга алмыйм. Көнем дә, төнем дә шул телефонда уза. Бу бәйлелектән ничек тә булса арынып буламы?»
    782
    0
    0
  • 3 апрель 2021 - 16:45
    ЭРЕМЧЕКЛЕ-БАНАНЛЫ ДЕСЕРТ Хәзер бергәләп эремчекле-бананлы десерт әзерлибез. Ул иртәнге ашка да, кичке ашка да шәп кенә булачак.
    453
    0
    0
  • 10 апрель 2021 - 10:33
    ШАМПИНЬОНЛЫ КАРАБОДАЙ. РЕЦЕПТ Дөрес тукланучылар өчен бик тәмле һәм җиңел рецепт. 20 минут эчендә әзер дә була.
    392
    0
    0

Блоглар