18 декабрь 2019 яңалыклары

  • 18 декабрь 2019 - 16:50
    ЯШЬЛӘР ПАРЛАМЕНТЫН НИ БОРЧЫЙ?
    Быелның көзендә формалашкан Татарстан Дәүләт Советы каршындагы Яшьләр парламенты тулы куәтенә эшли башлады. Аның икенче утырышында 2020 елга эш планы кабул ителде.
    363
    0
    0
  • 18 декабрь 2019 - 14:50
    ЧИТ ТЕЛДӘН БДИ АВЫЛ БАЛАСЫНА ВУЗГА ЮЛНЫ ЯБАЧАК
    Бу турыда “Бердәм Россия” партиясе генсовет президиумы әгъзасы Алена Аршинова белдергән. Аның сүзләренчә, гомумбелем бирү учреждениеләренең 60 процентка якыны авыл җирлегендә урнашкан. Һәм анда белем алучыларның күбесенә киләчәктә чит телләр белүнең кирәге булмаячак.
    447
    0
    0
  • 18 декабрь 2019 - 12:26
    ТАТАРСТАН ӘЙДӘМАННАРЫ – ТОП-100дә
    Татарстанда Студент хезмәт отрядлары үзләрен актив күрсәтә. Педагогик отрядлар (бу турыда язма) да – аларның аерылгысыз бер өлеше. Биредә әйдаманнарны тәрбияләп кенә калмыйлар, ә башка төбәкләр арасында көндәшлеккә сәләтле итеп тә үстерәләр. Республикабызның ике гүзәле Россиянең иң яхшы әйдаманнар исемлегенә кергән.
    404
    0
    0
  • 18 декабрь 2019 - 11:35
    СОҢГЫ 10 ЕЛДА ИҢ ПОПУЛЯР ТЕЛЕФОН КУШЫМТАЛАРЫ НИНДИ?
    App Annie компаниясе 2010-2019нчы еллар аралыгында иң популяр булган телефон кушымталары (приложение) исемлеген тәкъдим итә.
    329
    0
    0
  • 18 декабрь 2019 - 10:05
    КАЗАН ПАРКЛАРЫНДА ЯҢА ЕЛЫ ЧАРАЛАРЫ/ПРОГРАММА
    Яңа елга вакыт бик аз калып бара, Казаныбызда бәйрәм рухы! Кайда, кайчан, нинди чаралар була Казанда? Хәзер сөйлибез!
    361
    0
    0
  • 18 декабрь 2019 - 08:15
    БУШЛАЙ ТҮГӘРӘКЛӘР, СТУДЕНТЛАРГА ТАШЛАМАЛЫ ПРОЕЗДНОЙ ҺӘМ КУЛАЙ ИПОТЕКА – ТАТАРСТАНЛЫЛАР НИ ТЕЛИ
    Татарстанның Яшьләр эшләре министры киләсе елга 7 өстенлекле максат һәм бурычларны билгеләде. Алга таба аларны үтәү буенча министрлык һәр өч ай саен хисап тотачак.
    305
    0
    0
Шәп укыла
  • 26 сентябрь 2020 - 14:01
    «ДУСТЫМ МӘХӘББӘТ АҢЛАТТЫ» «2 яшькә кечерәк дус егет көтмәгәндә мәхәббәт аңлатты. Без аның белән төрле темаларга рәхәтләнеп сөйләшә алабыз. Бергә күңелле, ләкин мин аны егетем буларак күрмим. Дуслыкны да бозасы килми. Нишләп карарга икән?»
    1030
    0
    0
  • 13 октябрь 2020 - 10:20
    ЯНГАН ГОМЕР Уналты чакрым ераклыктагы авылдан үзен соратып килгән Ибраһимга Мөслимә, яше җитеп узып китсә дә, ата-анасының басымы аркасында тормышка чыгарга ризалык бирде. Сайланып торыр урында, егерме биш яшеңдә соратып килүче булган өчен рәхмәт әйт әле! Апаларыннан узып тормышка чыгарга базмыйча, ике сеңлең каңгыраеп утырганын онытма! Хатын аертса ни, тормышта булмый торган хәл түгел! Димәк, хатыны иренә ярап тора белмәгән!
    911
    0
    7
  • 12 октябрь 2020 - 13:35
    РЕЗЕДА ХАБИБУЛЛИНА ШИГЫРЬЛӘРЕ Сагындырды, әнием, кайтам әле, Очрашулар ешрак, күп булсын. Күңелебездә туган рәхмәт хисе Сезгә хөрмәт аша чагылсын.
    463
    0
    4

Блоглар