12 декабрь 2019 яңалыклары

  • 12 декабрь 2019 - 17:50
    «НИ ӨЧЕН?»: АВЫРТУ
    Авырту (боль). “Ни өчен?” сәхифәсен шушы темага багышлыйк әле. Ни өчен кайбер кешеләр авыртуны тоймый? Ә ни өчен кайчак авырту рәхәтлек бирә? Нигә яра төзәлгәндә кычыта?
    452
    0
    0
  • 12 декабрь 2019 - 16:31
    САГЫНУ ИСЕ
    Иртәнге савымнан кайтып, чәй эчеп алганнан соң, Гөлйөзем урын-җирләрне юып алыйм дип, су кайнатырга куйды да, эчке якка кереп, мендәр тышларын салдыра башлады. Авыр эшме ул, җиңелме – нинди булуына карамастан, рәхәт итеп эшли белә ул. Һәр эштән тәм таба. Әле менә мендәр тышын салдыргач та, сүрү аша чыккан мамыкларны берәмтекләп җыеп, буш конвертка салды да матрас астына тыгып куйды.
    1480
    0
    16
  • 12 декабрь 2019 - 16:02
    ИРТӘЛӘРЕН ТАУЛАР КҮЧЕРЕРЛЕК БУЛЫП УЯНУ ӨЧЕН НИШЛӘРГӘ? 7 КИҢӘШ
    Иртә белән үк арып уянучылар арасында син дә бармы? Алайса безнең язмабыз нәкъ менә синең өчен! Бүген без иртән таулар күчерерлек дәрәҗәдә энергияле булып уяну өчен нишләргә икәнлеген сөйләрбез.
    375
    0
    0
  • 12 декабрь 2019 - 11:48
    XXI ГАСЫР: КИБЕРСУГЫШЛАР
    Сугыш – коточкыч нәрсә. Үзенең куркыныч максатларына ирешер өчен, ул галимнәрне дә корал камилләштерү эшенә җәлеп итә. Урта гасыр сугышлары белән ХХ-XXI гасыр сугышлары арасында җир белән күк аермасы: элек сугыш коралы берьюлы шулкадәр күп кешене һәлак итә алмаган.
    269
    0
    0
  • 12 декабрь 2019 - 11:39
    300 МЕҢ СУМ АЛ: ФИЗИК ЗАТЛАР ӨЧЕН ГРАНТ БӘЙГЕСЕНДӘ КАТНАШ!
    11 декабрьдән башлап, 11 гыйнварга кадәр яшьләргә грантлар буенча ярдәм күрсәтү бәйгесе уза. Моның өчен grantminmol-rt.ru сайтында теркәлергә кирәк. Республика күләмендә уздырыла торган башка бәйгеләрдән аермалы буларак, бу юлы грант алыр өчен, ниндидер иҗтимагый оешманы тәкъдим итәргә кирәкми. Ярдәмне 18-30 яшьлек физик затлар алырга мөмкин. Моның өчен республика бюджеты 7 миллион сумга кадәр акча бүлеп бирәчәк.
    273
    0
    0
  • 12 декабрь 2019 - 10:19
    ИМӘНЛЕК УРМАНЫ КАЙЧАН АЧЫЛАЧАК?
    Ел саен Татарстанда парк-сквер яки берәр иҗтимагый киңлекнең яңартылуы 2015 елдан бирле яхшы традициягә әверелде. Нәкъ менә шул ел республикабызда Парк һәм скверлар елы, дип игълан ителгән иде. Быел Имәнлек урманының керү ягы да Парк һәм скверлар эшчәнлеге хезмәткәрләренең “кызган таба”сына эләкте.
    298
    0
    0
  • 12 декабрь 2019 - 09:40
    ИҢ УҢГАН УКУЧЫЛАРГА МӨХӘММӘТШИН КУЛЫННАН ПАСПОРТЛАР ТАПШЫРЫЛДЫ
    14 яшь тулгач, нишлиләр? Төп документ - паспортны алалар! Ә Фәрид Мөхәммәтшин кулыннан паспортны Республиканың иң шәп укучылары гына ала! Димәк, 11нче декабрь, Казан, Дәүләт Советы, сәгать 11.00. “Паспортларны тапшыру ачык дип игълан ителә!”
    236
    0
    0
Шәп укыла
  • 30 июль 2020 - 14:54
    КОЕ Кечерәк вакытында ерак әбисе аңа кое турында бер кызганыч хәл турында сөйләгән иде. Әбисе алардан җиде чакрым ераклыктагы авылда яши. Ерак әби исеме дә шуннан алынган. Имеш, кечкенә ятимә кызны үги әнисе кояш баегач коега суга җибәрә. Кайтмыйча озак тора кыз. Үги әни үз кызын кочаклап йоклап китә. Иртән таң суы алырга коега килгән апайлар су өстендә нәни баланың үле гәүдәсенә тап булалар. Шуннан соң бу коедан беркем дә су алмый. Үткән-киткән аннан әлләнинди ят авазлар килгәнен дә ишеткәләгән.
    1828
    0
    14
  • 6 август 2020 - 09:16
    ҖИР АСТЫНДАГЫ ЯЗМЫШЛАР — Әнкәй юк инде... Күптән юк. Мин бит детдом баласы. Әткәйне соң гына эзләп таптым. Эзләмәс тә, тапмас та идем. Әнкәй өчен үч аласым килде. Ул бит әнкәйне тереләй кабергә керткән, аңа көн күрсәтмәгән... Кыйналып, изелеп яшәгән-яшәгән дә, бердәнбер көнне газизен, биш яшьлек малаен калдырып, бакый дөньяга күчеп киткән. Мин эзләп тапканда әткәй бик бетеренгән иде. Үлем чигенә җиткән иде. Ә минем, укуны бетереп, аякка ныклап баскан чагым. Акыл керә башлаган чак... Ә бит мин, детдомда чакта, аны табып дөмектерергә антлар эчкән идем. Бармагымны кисеп агызган җылы канымны кабып сүз бирдем. Хәнҗәр әзерләдем.
    1179
    0
    5
  • 19 июль 2020 - 02:17
    ТӨССЕЗ ДӨНЬЯ Шулай үз дөньяма чумып, автобус тукталышына җиткәндә, бер егеткә килеп төртелдем. Колагымдагы наушниклар җиргә төшеп киттеләр. Аларны алырга үрелгәндә, егетнең агач шикелле басып торуын күреп: – Күзең күрмиме әллә? – дип сукрандым. Эчемнән шушы сүзләр өчен үз-үземне сүксәм дә, уйларымнан нәүмизләнеп, кәефем кырылган чак иде. – Күрмим, – диде егет тыныч кына.
    1086
    0
    11

Блоглар