12 ноябрь 2019 яңалыклары

  • 12 ноябрь 2019 - 18:05
    САЛФЕТКАЛАРНЫ ТЫЯРГА ҖЫЕНАЛАР?
    “Гринпис” Россиядә дымлы салфетка (влажная салфетка) һәм мамыклы таякчыкларны (ватные палочки) тыярга тәкъдим итә.
    492
    0
    1
  • 12 ноябрь 2019 - 15:42
    СИН ЕЛАМА, АБЫЙ!
    Җил Казанның тар урамнарыннан йөгереп үтә дә, бөтерелеп-бөтерелеп, таш диварлар арасыннан ишегалларына кереп югала. Усал җил артыннан ияреп барырга өлгерә алмагангамы, әллә шулай тиеш булгангамы – бары чүп-чар өеме генә сибелеп кала. Кайчакларда җил шулкадәр тыныч, гүя ул шәһәрнең һәр баганасын, диварын үзенчә сыйпап уза. Талгын гына искән җил назыннан иркәләнәсе, җылысын тоясы килә...
    3678
    2
    35
  • 12 ноябрь 2019 - 15:30
    “БЕЗНЕҢ ЗАМАН” ГАЛА-КОНЦЕРТЫ: КАЙЧАН, КАЙДА, НИЧЕК?
    “Наше время – Безнең заман” эшләүче яшьләрнең VII ачык республика телевизион фестиваленең финиш сызыгы якынлаша. Аның суперфиналы 13-14 ноябрьдә Казанның Ленин исемендәге мәдәният йортында узачак. Шушы көннәр дәвамында аның катнашучылары “Визитка-презентация» – «Безнең предприятие – илебез горурлыгы!», «Музыка»,  «Хореография» һәм «Минута славы» номинацияләрендә сынашачак. Гран-При ияләрен 16 ноябрьдә “Пирамида” концерт залында игълан итәчәкләр.
    339
    0
    0
  • 12 ноябрь 2019 - 14:41
    «Ё» ХӘРЕФЕН ЯКЛАУ КИРӘКМЕ?
    Хәзерге вакытта интернет челтәрендә «Ё» хәрефен куллануны мәҗбүри итәргә теләп, имзалар җыялар. Хәрефне яклаучылар фикеренчә, «Ё» хәрефен кулланмау сүзләрнең дөрес әйтелешенә тискәре йогынты ясый.
    426
    0
    0
  • 12 ноябрь 2019 - 13:46
    КАНИКУЛЛАРДА 15 МЕҢ БАЛА КАЙДА БУЛГАН?
    Көзге каникуллар күз ачып йомганчы узып та китте. Кыска гына булып тоелган бер атнаны да файдалы һәм кызыклы итеп уздыручы укучылар шактый. Шундый 15 мең кеше республика лагерьларында ял итеп өлгергән.
    319
    0
    0
  • 12 ноябрь 2019 - 11:36
    РОССИЯ БӨТЕНДӨНЬЯ БӘЙГЕСЕНДӘ БЕРЕНЧЕ!
    Россия робототехника буенча бөтендөнья бәйгесендә беренчелекне яулаган.
    317
    0
    0
Шәп укыла
  • 8 гыйнвар 2021 - 17:17
    УРЛАНГАН БӘХЕТ Нишләптер бик кәефсез уянды бүген Ләйлә. Борчылырлык урын да юк кебек, тик күңеле тыныч түгел. Гәрчә, иртәнге кояш нурлары иркәләп, назлап уятса да. 
    963
    0
    4
  • 6 гыйнвар 2021 - 14:13
    ПАНКЕЙК ПЕШЕРҮ РЕЦЕПТЫ Панкейк –Америка белене. Аны сөт белән ясыйлар, коры табада кыздыралар. Алар кабарып, йомшак булып пешә. Иртәнге аш өчен менә дигән ризык инде менә. Гадәттә, аны сироп, арахис мае, джем белән ашыйлар.
    816
    0
    2
  • 3 гыйнвар 2021 - 10:05
    «ДУСЛАРЫМ МИННӘН ЧИТЛӘШТЕ...» «Без сыйныфта 3 кенә кыз. Моңа кадәр гел дус булып, бер-беребезгә ярдәм итешеп укыдык. Быел алар икесе миннән читләште. Тәнәфестә дә гел бергә чыгып китәләр. Мин яннарына килеп утырсам, сөйләшми башлыйлар. Берәр нәрсә сорасам, теләмичә генә җавап бирәләр. Минем дә алар белән дус буласым, аралашасым килә. Нишләргә икән?» Аноним, 15 яшь
    764
    0
    0

Блоглар