1 октябрь 2019 яңалыклары

  • 1 октябрь 2019 - 16:38
    ВАКЫТНЫ ҮЗ-ҮЗЕҢ БЕЛӘН УЗДЫРУНЫҢ 45 ШӘП ЫСУЛЫ!
    Ни дисәгез дә, вакытны үзеңә багышлау шәп инде ул. Вакытыңны үзеңә багышлау өчен ВАКЫТ табу тагын да шәп! Әнә шул вакытны тапсагыз, без аны нәрсәләргә багышлап булуы турында сөйлибез сезгә! Киттекме?   
    248
    0
    1
  • 1 октябрь 2019 - 15:11
    КӨЗГЕ ЧАКЫРЫЛЫШ: ЕГЕТЛӘР АРМИЯДӘН КАЧМЫЙ БАШЛАГАН
    Татарстанда армиядән качып йөрүчеләр саны кими. Өстәвенә, сәламәтлеге яхшы егетләр саны да елдан-ел арта икән.
    270
    0
    0
  • 1 октябрь 2019 - 15:10
    СӘЛАМ
    «Сәлам, Рамил! Хәлләрең ничек? Әйдә, танышабыз: мин Алинә булам. Казан кызы, университетта укыйм. Үзең турында яз әле. Җавап көтәм.»
    1609
    0
    10
  • 1 октябрь 2019 - 15:04
    ТАТАРСТАН УКУЧЫЛАРЫ КӨНГӘ НИЧӘ БИШЛЕ ҺӘМ ИКЕЛЕ АЛА?
    Татарстан укучылары көнгә 400 меңгә якын бишле ала икән. Бу турыда инормацион технологияләр һәм элемтә министры Айрат Хәйруллин хәбәр итә. 
    205
    0
    0
  • 1 октябрь 2019 - 13:40
    ЯШЬЛӘР ПАРЛАМЕНТЫНЫҢ БАШЛЫГЫ КЕМ?
    Ниһаять, Татарстанның Яшьләр парламенты составы билгеле булды. Берничә айга сузылган “ярыш” тәмамланды. Татарстан Дәүләт Советы каршындагы Яшьләр парламенты рәисе беренче тапкыр ачык тавыш бирү ярдәмендә сайлап алынды. Хәзер анда “Татарстан Республикасының әниләр берләшмәсе” директоры Нина Шимина сайланган. Шунысын да әйтергә кирәк: ул әлеге сайлауларга үзен-үзе тәкъдим иткән иде.
    242
    0
    0
  • 1 октябрь 2019 - 11:02
    ЕГЕТЛӘРНЕ ЧЫН ИР-АТ ИТЕП НИЧЕК ТӘРБИЯЛӘРГӘ?
    Бу сорау яшүсмерләрне тәрбияләүче әти-әниләрдә аеруча еш туа. Кызганыч, гаиләдә ир-ат тарафыннан тәрбия булмаса, белем бирү йортларына гына таянып булмый. Шуңа да биредә дәүләт тарафыннан махсус программалар кирәклеге көн кебек ачык. Хәзерге вакытта бу юнәлештә дәүләт программасы юк, тик активистлар да йоклап ятмый. Алар үзләре үк махсус проектлар уйлап таба.
    211
    0
    0
Шәп укыла
  • 15 июнь 2020 - 16:58
    КАРЛЫГАННАР ӨЛГЕРГӘН ЧАК Бакчада кара карлыганнар өлгерде. Кара төннең үзеннән дә кара карлыганнар. Татлы да үзе, әчкелтем дә. Табигатьтә гел шулай: иң бәрәкәтле, иң шифалы сые – әче җимешендә...  
    1407
    0
    12
  • 19 июнь 2020 - 16:49
    КЕШЕ КҮҢЕЛЕ – КАРА УРМАН (ХИКӘЯ) Рәгинә иртән эшкә барганда да, кичтән кайтканда да ике тукталыш арасын, гадәттә җәяүләп үтә. Кышын буранга, язын челләгә, язлы-көзле коеп яуган яңгырларга карамый, җәяүләп атлый. Бүген дә шулай итмәкче иде. Төнлә явып үткән яңгырдан соң сафланып, төсләре ачыкланып калган иртәнге кала урамнарына хозурланып баруга ни җитә!
    1214
    1
    8
  • 26 июнь 2020 - 10:30
    ЯШЬЛЕК ХАТАСЫ Лаеклы ялга чыгуына ике ел үтсә дә, Энҗе, һаман эшкә барасы булган кебек, һәр көн ашкынып иртә таңнан тора. Ничектер, көтеп алган лаеклы ялда үз җаена, салмак-тыныч кына яшәргә өйрәнеп китә алмый әле хатын. Башта бер-ике тапкыр, тиз-тиз киенеп, эшенә чыгып киткән чаклары да булган иде. Ишек төбенә барып җитеп, ире Расих туктаткач кына ушына килә иде элекке шәфкать туташы.
    804
    0
    11

Блоглар