18 сентябрь 2019 яңалыклары

  • 18 сентябрь 2019 - 17:39
    СОҢГЫ АУ
    Бүген Мөсәллим картка сиксән ике яшь тулды. Чынлыкта сиксән яшьлек ул. Соңгы ике елын өйдән чыкмыйча, түшәк иясе булып, үлемнең күзенә карап яшәде. Ике ел буе беркем белән сөйләшмәде, аралашмады. Аның бөтен дөньясы, күңеле, уе тәрәзә яңагына кыстырылган күн тышлы догалык дәфтәре, аннары... ишек башында эленеп торган ау мылтыгы белән бәйле иде...
    877
    0
    1
  • 18 сентябрь 2019 - 17:05
    ОЛИМПИАДАЛАР: КАЙЧАН? НИЧЕК?
    Мәктәпләрдә Россиякүләм олимпиадаларның мәктәп этабы башланып китте. Олимпиадалар 24 фәннән уза һәм аларда 4-11 сыйныф укучылары катнаша ала. Иң кечкенә мәктәп укучылары   рус теле һәм математика буенча белемнәрен сыный. Беренче этап (мәктәп этабы) 1 ноябрьдә төгәлләнәчәк.
    388
    0
    0
  • 18 сентябрь 2019 - 16:55
    САК БУЛ, СЕКТА! НИЧЕК ҮЗЕҢНЕ САКЛАРГА?
    Бу көннәрдә Татарстанда “Экстремизмга – юк!” айлыгы үтә. Шуңа бәйле, Казанда төрле чаралар, әңгәмәләр, лекцияләр оештырыла. Шундый чараларның берсен Татарстан Республикасы мөселманнарының диния нәзарәте уздырды. Казанда 17нче сентябрьдә “Сак булыгыз, секталар!” дип аталган ачык лекторий үтте. 
    500
    0
    4
  • 18 сентябрь 2019 - 16:09
    "МӘДӘНИ НОРМАТИВ"НЫ КАЙЧАН ТАПШЫРАСЫ?
    Укучылар өчен эшләнелгән “Мәдәни норматив” проектын Россиянең Мәдәният һәм Мәгариф министрлыклары тәгаенләгән. Әлеге проект мәктәп укучыларын спектакль, концерт, күргәзмә, киносеансларга алып баруны оештыруны үз эченә ала. Мондый культпоходлар ай саен узачак. Шул ук вакытта бу бушлай һәм ирекле рәвештә булырга тиеш.
    338
    0
    0
  • 18 сентябрь 2019 - 14:55
    ИЛСӨЯ БӘДРЕТДИНОВА: ДЕПРЕССИЯГӘ БИРЕЛҮЧЕЛӘР – ЭШСЕЗ КЕШЕЛӘР!
    Кәеф төшү, күңел төшенкелеге, моңсулык... Көзге депрессиягә ничек бирешмәскә, дигән сорауга җавап эзләүне дәвам итәбез, дуслар. Бүген  татар эстрадасының иң танылган җырчыларының берсе – ИЛСӨЯ БӘДРЕТДИНОВАНЫ тыңлыйбыз!
    600
    0
    5
  • 18 сентябрь 2019 - 11:19
    КАЗАН ЯШЬЛӘРЕНЕҢ КҮПМЕСЕ БАШКАЛАДАН КИТӘРГӘ ТЕЛИ?
    Кайсы шәһәр кешеләре үз торган җирләреннән канәгать түгел? Алар кая күченеп китәргә хыяллана? Шушы сорауга җавапны табу өчен Россиядә яшәүче 18-30га яшьтәге кешеләр арасында сораштыру уздырганнар.
    368
    0
    0
  • 18 сентябрь 2019 - 10:09
    ӘТИ-ӘНИЛӘР ИНГЛИЗ ТЕЛЕННӘН МӘҖБҮРИ БДИга КАРШЫ ЧЫККАН
    Ата-аналар комитеты инглиз теленнән мәҗбүри БДИ һәм ТДИга каршы чыкан. Алар бу мәсьәлә белән Мәгариф Министрлыгына мөрәҗәгать иткәннәр. 
    345
    0
    0
Шәп укыла
  • 6 гыйнвар 2021 - 14:13
    ПАНКЕЙК ПЕШЕРҮ РЕЦЕПТЫ Панкейк –Америка белене. Аны сөт белән ясыйлар, коры табада кыздыралар. Алар кабарып, йомшак булып пешә. Иртәнге аш өчен менә дигән ризык инде менә. Гадәттә, аны сироп, арахис мае, джем белән ашыйлар.
    746
    0
    2
  • 8 гыйнвар 2021 - 17:17
    УРЛАНГАН БӘХЕТ Нишләптер бик кәефсез уянды бүген Ләйлә. Борчылырлык урын да юк кебек, тик күңеле тыныч түгел. Гәрчә, иртәнге кояш нурлары иркәләп, назлап уятса да. 
    734
    0
    4
  • 19 декабрь 2020 - 10:35
    «ТАШБАКА»: БАЛЫК ПИРОГЫ РЕЦЕПТЫ Бу пирог һәркемнең йөрәген яуларга сәләтле. Әллә ни күп әйбер дә кирәкми!
    619
    0
    0

Блоглар