17 сентябрь 2019 яңалыклары

  • 17 сентябрь 2019 - 17:13
    ЭКОЛОГИЯНЕ САКЛАУГА ҮЗ ӨЛЕШЕҢНЕ НИЧЕК КЕРТЕРГӘ?
    Әйләнә-тирәгә карата ничек сакчыл булырга? Бер карасаң, агач утыртырга, шимбә өмәләрендә катнашырга мөмкин. Тик шул ук вакытта, син көндәлек тормыштагы әйберләрне дә сакчыл рәвештә куллана аласың. Бу да экологияне саклап калуга зур бер адым булачак.
    370
    0
    1
  • 17 сентябрь 2019 - 16:46
    ТАМГА
    Данияр белән Алсу, дәү әтиләренең кырыгын үткәрүгә, аның кием-салымнарын җыештыра башладылар. Мәрхүмнең орден-медальләр сырып алган костюмына кагылмадылар. Анысы фронтовик картның истәлеге булып торачак. Ә менә башка кием-салымны кая куярга белмичә, аптырабрак калдылар. Күрше-күләнгә кертсәң – көләчәкләр генә, хәзер бит мохтаҗлык заманы түгел, ни киясең килсә – кибетендә шул бар...
    704
    0
    2
  • 17 сентябрь 2019 - 16:30
    ӘСТЕРХАН ЧИКЛӘВЕГЕ ЗЫЯНЛЫ?
    Әстерхан чикләвеген (грецкий орех) һәркем  белә. Аның үзен генә дә, башка ризыкларга кушып та ашыйлар. Әлеге тәмле чикләвек турында Гиппократ яшәгән елларда ук белгәннәр. Аның өчен өзелеп торучылар бүген дә җитәрлек. Әстерхан чикләвегенең зыяны нидә? Ә файдасы бармы?
    425
    0
    0
  • 17 сентябрь 2019 - 15:38
    КАМАЛ, КАРИЕВ, “ӘКИЯТ”, КАЧАЛОВ, ОПЕРА ҺӘМ БАЛЕТ ТЕАТРЛАРЫ НӘРСӘ БЕЛӘН ШАККАТТЫРАЧАК?
    Быелгы 2019-2020 елгы театраль сезон кызу булырга охшаган. Төнге 12гә чаклы уза торган спектакльләр, театраль лабораторияләр, өр-яңа проектлар – болар барысы да мавыктыргыч тоела. Шуңа да театрга тугъры булган тамашачы яңа сезонның башлануын түземсезлек белән көтә.
    329
    0
    0
  • 17 сентябрь 2019 - 13:20
    КЕМЕРОВОДА ЯНГАН "ЗИМНЯЯ ВИШНЯ" УРЫНЫНА – "ФӘРЕШТӘЛӘР СКВЕРЫ"
    Кемеровода янган "Зимняя вишня" сәүдә үзәге урынына "Фәрештәләр скверы" ачылган. Бу турыда Интерфакс хәбәр итә. 
    355
    0
    0
  • 17 сентябрь 2019 - 12:48
    НИ ӨЧЕН: ПЕ-СИ-ЛӘР!
    Аларны барысы да (барысы да диярлек!) ярата, аларга карап, бар кеше дә (барысы да диярлек!)  елмая,  аларны гел ( гел диярлек!) сыйпап торасы килә. Кемне, дисеңме? Песиләрне билгеле! Ә син аларда турындагы кайбер фактларны белмәгәнсеңдер дә. Хәзер төзәтәбез моны. "Ни өчен" сәхифәсен дүртьаяклы дусларыбыз – песиләргә багышлыйбыз!
    320
    0
    0
  • 17 сентябрь 2019 - 11:21
    ЯҢА ЗАКОН: АЛКОГОЛЬНЕ 21 ЯШЬТӘН СОҢ ГЫНА!
    Быел көз исерткеч эчемлекләр белән бәйле яңа закон кабул ителергә мөмкин. Кибетләрдә алкогольне хәзерге кебек 18 түгел, ә 21 яше тулганнарга гына сатарга рөхсәт ителәчәк.
    272
    0
    0
  • 17 сентябрь 2019 - 10:59
    УКЫТУЧЫЛАР КӨНЕНӘ ШИГЫРЬЛӘР
    Шытым салып нәни йөрәгемә, Белем дөньясына озатучы. Һәр уңышым саен сөенүче Бары Сез ул, минем Укытучым!
    5557
    0
    1
  • 17 сентябрь 2019 - 09:38
    ЯШЕЛЧӘЛЕ WOK!
    Вок токмачы – безгә Кытайдан килеп кергән ризык. Вок дип әлеге ризык әзерләнә торган конус формасындагы табаны атыйлар. Күпчелеге күчмә тормыш алып барган кытайлылар өчен бу таба бик уңайлы җайланма булган, чөнки анда ризык тиз әзерләнә. Әмма сездә андый таба булмаса да куркыныч түгел, чөнки гади табада да бу ризык искиткеч тәмле булып пешә. Сез дә кытайлылар уйлап тапкан бу ризыкны әзерләп карагыз әле, сезгә ошар, дип ышанам
    587
    0
    1
Шәп укыла
  • 21 сентябрь 2020 - 13:02
    ҮКЕНЕЧ ...«Тагын бабай саташып ята инде!» – дип уйлап куйды Камил, ыңгырашкан тавыш ишеткәч. Компьютерда барган атышлы уенын туктатып торырга мәҗбүр булган малай, өстәл артыннан кузгалмыйча гына, бабасы яткан почмакка таба борылды. «Нәрсә булды инде тагын?! Ник җүләр шикелле акырасың!» – диде ул, ачулы күзләрен кечерәеп калган, бөгәрләнеп яткан картка төбәп.
    1552
    0
    10
  • 26 сентябрь 2020 - 14:01
    «ДУСТЫМ МӘХӘББӘТ АҢЛАТТЫ» «2 яшькә кечерәк дус егет көтмәгәндә мәхәббәт аңлатты. Без аның белән төрле темаларга рәхәтләнеп сөйләшә алабыз. Бергә күңелле, ләкин мин аны егетем буларак күрмим. Дуслыкны да бозасы килми. Нишләп карарга икән?»
    942
    0
    0
  • 13 октябрь 2020 - 10:20
    ЯНГАН ГОМЕР Уналты чакрым ераклыктагы авылдан үзен соратып килгән Ибраһимга Мөслимә, яше җитеп узып китсә дә, ата-анасының басымы аркасында тормышка чыгарга ризалык бирде. Сайланып торыр урында, егерме биш яшеңдә соратып килүче булган өчен рәхмәт әйт әле! Апаларыннан узып тормышка чыгарга базмыйча, ике сеңлең каңгыраеп утырганын онытма! Хатын аертса ни, тормышта булмый торган хәл түгел! Димәк, хатыны иренә ярап тора белмәгән!
    784
    0
    5

Блоглар