9 сентябрь 2019 яңалыклары

  • 9 сентябрь 2019 - 17:23
    БАРСАМ
    1942 елның февраль башлары иде. Мин өченче сыйныфта укып йөрим. Көннәрдән бер көнне, дәрес вакытында, кинәт кенә кемдер безнең сыйныф ишеген шакыды. Сискәнеп киттек. Укытучы апабыз ашыгып ишеккә юнәлде...
    332
    0
    0
  • 9 сентябрь 2019 - 17:19
    КАЗАН МӘКТӘПЛӘРЕНДӘ РЕСТОРАННАР АЧЫЛДЫ
    1 сентябрьгә Казандагы мәктәп ашханәләрен модернизацияләүгә 250 млн сум акча тотылган.  38 яңа мәктәп рестораны ачылган.
    141
    0
    0
  • 9 сентябрь 2019 - 16:59
    МӘКТӘПЛӘРДӘ ГАДӘТИ БУЛМАГАН ПИКНИКЛАР УЗА
    Казанның 10 мәктәбендә ата-аналар өчен мәктәп пикниклары уздырылачак.
    113
    0
    0
  • 9 сентябрь 2019 - 16:06
    КИЛӘЧӘКТӘ МӘКТӘПЛӘРДӘ НИНДИ ФӘННӘР ӨЙРӘНЕЛӘЧӘК?
    Математика, физика, биология, телләр, физкультура – бүген мәктәптәге предметларның гадәти исемлеге шундый. Тагын 10 елдан белән нәрсә булып бетәр? Аларны яңалары алмаштырырмы?
    212
    0
    0
  • 9 сентябрь 2019 - 15:41
    ҮСМЕРЛӘРГӘ МАШИНА ЙӨРТЕРГӘ РӨХСӘТ ИТӘЧӘКЛӘР?
    Россиянең Эчке эшләр министрлыгы 18 яше тулмаган үсмерләргә машина йөртергә рөхсәт итәргә җыена. Моның өчен бары тик автомәктәптә укырга һәм имтиханнар бирергә генә кирәк.
    155
    0
    0
  • 9 сентябрь 2019 - 12:12
    INSTAGRAMдагы ИҢ ПОПУЛЯР КЕШЕ... ҮЗГӘРДЕ!
    Instagram челтәрендә иң популяр россияле кем дип уйлыйсыз? Ольга Бузова, дисезме? Юк икән шул! Хәзер Россия Инстаграм челтәрендә яңа лидер - Хәбиб Нурмагомедов.
    166
    0
    0
  • 9 сентябрь 2019 - 11:37
    “14...30” ТӘМАМ: НАКАЗ БАР, ЭШЛИСЕ ГЕНӘ КАЛДЫ!
    “14...30” тәмамланды. Татарстанның дәүләт яшьләр сәясәте белән кызыксынганнар бу атаманы, һичшиксез, белә. Бер ай сәяхәт иткәннән соң, “14...30” яшьләр автобусы акциясе тәмамланды. Шушы вакыт эчендә республиканың Яшьләр минитсрлыгы вәкилләре Татарстанның һәр районында булып, 14-30 яшьлекләрне борчыган сораулар белән танышты.
    168
    0
    2
  • 9 сентябрь 2019 - 10:47
    "МИНЕМ УКЫТУЧЫМ – ИҢ ШӘБЕ!" КОНКУРС
    Тиздән көз аеның иң матур бәйрәмнәренең берсе – укытучылар көне! Ә мондый бәйрәмне болай гына үткәреп җибәрергә ярыймы соң? Юк, әлбәттә! Һәр кешенең – мәктәп укучысының, студентның, мәктәп бусагасын атлап чыгып киткәнгә инде дистә еллар үткәннәрнең дә күңел түрендә бер укытучы турында хатирә яши. Ул – гади генә укытучы түгел, ул укучыларын үз балаларыдай якын күрә, үз эшен, мәктәпне үлеп ярата, укучыларны ишетә, ә иң мөһиме, тыңлый белә!
    391
    0
    1
  • 9 сентябрь 2019 - 09:45
    ЯЛГЫШУ
    Туксанны куган Әминә карчык ялгыша башлады. Олыгайган әнисен шәһәргә үз янына карарга алган кызы Рәзинә, башта ни уйларга да белмәсә дә, тора-бара аның ялгыш ычкынган сүзләреннән хикмәт таба башлады.
    442
    0
    6
Шәп укыла
  • 3 февраль 2020 - 09:47
    КОШЛАР КЫШЫН ДА САЙРЫЙ Гөлбәһия ахшам намазыннан соң озак юанмыйча, урын-ястыкларын актара башлады. Бүген иртәдән бирле, кунак киләсе бар кебек, авырайтып торды. Көннең кисәк кенә үзгәрүенең халәткә тәэсиреме?! Шулай дип уйлап та бетермәде, ишек кыңгыравы чыңлады. Ул мендәрен кочаклаган килеш тынып калды.
    2909
    3
    32
  • 14 февраль 2020 - 15:10
    ХӘЕРЛЕ БУЛСЫН СӘФӘР Ярата Рушан шәһәрдән читтәге заказларны. Монда юллар да ярыйсы гына. Шәһәр урамнарындагы кебек чокырлы-чакырлы урыннар аз. Якынлашу белән һәр чатта кызыл күзләрен кабызып көтеп торган светофорлар да юк. Аны-моны уйламыйча, саклыкның ни икәнен дә белмичә юлга атылып чыккан җәяүлеләр дә күренми.
    2683
    1
    18
  • 5 февраль 2020 - 16:42
    МИЛӘШ АЧЫСЫ Ашыкмый шул Сәвия әби: өйдә көтеп утырган кешесе, умырып эшләрдәй эше юк. Ялларда балалары килгәч, җыештырып, ашарына әзерләп китәләр. Балалары күпме генә үзләренә чакырсалар да, алар янына китеп яшисе килми аның.
    1785
    2
    33

Блоглар
  • 19 февраль 2020 - 10:46
    2020 ЕЛДА ЯЗ-ҖӘЙ ТРЕНДЛАРЫ!
    Сәлам! Мин – Галия, стилист. «Ялкын»да үз шәхси рубрикамны ачып җибәрәм һәм бирегә мода белән кызыксынган, һәрвакыт зәвыклы, матур булырга омтылучы үсмерләр һәм яшьләрне чакырам.
    Галия Сафина
    50
    0
    0