9 сентябрь 2019 яңалыклары

  • 9 сентябрь 2019 - 17:23
    БАРСАМ
    1942 елның февраль башлары иде. Мин өченче сыйныфта укып йөрим. Көннәрдән бер көнне, дәрес вакытында, кинәт кенә кемдер безнең сыйныф ишеген шакыды. Сискәнеп киттек. Укытучы апабыз ашыгып ишеккә юнәлде...
    191
    0
    0
  • 9 сентябрь 2019 - 17:19
    КАЗАН МӘКТӘПЛӘРЕНДӘ РЕСТОРАННАР АЧЫЛДЫ
    1 сентябрьгә Казандагы мәктәп ашханәләрен модернизацияләүгә 250 млн сум акча тотылган.  38 яңа мәктәп рестораны ачылган.
    49
    0
    0
  • 9 сентябрь 2019 - 16:59
    МӘКТӘПЛӘРДӘ ГАДӘТИ БУЛМАГАН ПИКНИКЛАР УЗА
    Казанның 10 мәктәбендә ата-аналар өчен мәктәп пикниклары уздырылачак.
    31
    0
    0
  • 9 сентябрь 2019 - 16:06
    КИЛӘЧӘКТӘ МӘКТӘПЛӘРДӘ НИНДИ ФӘННӘР ӨЙРӘНЕЛӘЧӘК?
    Математика, физика, биология, телләр, физкультура – бүген мәктәптәге предметларның гадәти исемлеге шундый. Тагын 10 елдан белән нәрсә булып бетәр? Аларны яңалары алмаштырырмы?
    82
    0
    0
  • 9 сентябрь 2019 - 15:41
    ҮСМЕРЛӘРГӘ МАШИНА ЙӨРТЕРГӘ РӨХСӘТ ИТӘЧӘКЛӘР?
    Россиянең Эчке эшләр министрлыгы 18 яше тулмаган үсмерләргә машина йөртергә рөхсәт итәргә җыена. Моның өчен бары тик автомәктәптә укырга һәм имтиханнар бирергә генә кирәк.
    58
    0
    0
  • 9 сентябрь 2019 - 12:12
    INSTAGRAMдагы ИҢ ПОПУЛЯР КЕШЕ... ҮЗГӘРДЕ!
    Instagram челтәрендә иң популяр россияле кем дип уйлыйсыз? Ольга Бузова, дисезме? Юк икән шул! Хәзер Россия Инстаграм челтәрендә яңа лидер - Хәбиб Нурмагомедов.
    49
    0
    0
  • 9 сентябрь 2019 - 11:37
    “14...30” ТӘМАМ: НАКАЗ БАР, ЭШЛИСЕ ГЕНӘ КАЛДЫ!
    “14...30” тәмамланды. Татарстанның дәүләт яшьләр сәясәте белән кызыксынганнар бу атаманы, һичшиксез, белә. Бер ай сәяхәт иткәннән соң, “14...30” яшьләр автобусы акциясе тәмамланды. Шушы вакыт эчендә республиканың Яшьләр минитсрлыгы вәкилләре Татарстанның һәр районында булып, 14-30 яшьлекләрне борчыган сораулар белән танышты.
    56
    0
    2
  • 9 сентябрь 2019 - 10:47
    "МИНЕМ УКЫТУЧЫМ – ИҢ ШӘБЕ!" КОНКУРС
    Тиздән көз аеның иң матур бәйрәмнәренең берсе – укытучылар көне! Ә мондый бәйрәмне болай гына үткәреп җибәрергә ярыймы соң? Юк, әлбәттә! Һәр кешенең – мәктәп укучысының, студентның, мәктәп бусагасын атлап чыгып киткәнгә инде дистә еллар үткәннәрнең дә күңел түрендә бер укытучы турында хатирә яши. Ул – гади генә укытучы түгел, ул укучыларын үз балаларыдай якын күрә, үз эшен, мәктәпне үлеп ярата, укучыларны ишетә, ә иң мөһиме, тыңлый белә!
    224
    0
    1
  • 9 сентябрь 2019 - 09:45
    ЯЛГЫШУ
    Туксанны куган Әминә карчык ялгыша башлады. Олыгайган әнисен шәһәргә үз янына карарга алган кызы Рәзинә, башта ни уйларга да белмәсә дә, тора-бара аның ялгыш ычкынган сүзләреннән хикмәт таба башлады.
    294
    0
    6
Шәп укыла
  • 6 сентябрь 2019 - 14:06
    ӘТИ ЙОРТЫ Гөлсинурга авылда атасыннан мирас булып калган йортлары турында әнисе Сәвия бүген тагын шалтыратты: - Кызым, син кайчан барып рәтләп киләсең инде андагы эшләрне? Эчендәге әйберләрен җыеп түгәргә дә, сатарга кирәк инде өйне. Күпме торыр ул? Болай хуҗасыз килеш торса, тиз черер. Урыны да әйбәт йортның. Авыл уртасында. Хакларның әле әйбәт чагы. Акчасы артык булмас, кирәк җире табылыр.
    4768
    2
    93
  • 8 сентябрь 2019 - 10:29
    ИСКЕ ЙОРТ Яңа йорт салып, анда күченгәнгә тугыз ел үтсә дә, Гайшә карчык түбәләре тишелгән, ишеге кыйшайган, күбесенчә келәт вазифасын үтәгән иске өйне сүтәргә улы Рәискә моңа хәтле һич кенә дә ризалык бирергә теләмәде. Рәис, иске йортны сүтик, дип ничә кат сүз башламасын, Гайшә әби улының игътибарын башка якка бора торды, я аңа бик тә мөһим бүтән эш табып биргәләде.
    2816
    1
    78
  • 5 сентябрь 2019 - 10:08
    ӘНИ, СУ БИР! Зур хастаханәнең реанимация бүлеге янында күн эскәмиягә сеңеп диярлек утырган, ябык гәүдәле, башына ак яулык бәйләгән, моңсу-җитди кыяфәтле карчык яныннан табиблар, шәфкать туташлары тыз-быз үтеп йөри. Инде икенче атна моннан китми диярлек утырган әби аларның барысын да өмет тулы карашы белән каршы ала һәм сагыш белән озатып кала. Шәфкать туташлары... Нинди мәгънәле бу исем! Шәфкатьле!.. Менә берәрсе янына килер дә, әйтер кебек: ”Әбекәй, кызыгыз терелде. Бүген аны өйгә алып кайтып китәрсез”, - дияр кебек.
    2413
    0
    58
  • 24 август 2019 - 18:02
    ӘНИЗӘР (ХИКӘЯ) Алар газета-журнал нәшриятында очраштылар. Әнизәр, бер кочак кәгазь күтәреп лифттан чыгып килгәндә, колагына телефонын “ябыштырган” берәү белән бәрелеште.
    1846
    0
    20
  • 2 сентябрь 2019 - 14:57
    СУКЫР ЯЗМЫШ Электричкада кеше күп түгел. Көпә-көндез ник бушка куалардыр бу кадәр тимер өемен?! Әллә шул кеше юклыккамы – тавыш-тынсыз гына, шыңшып кына йөри ул бүген.
    1550
    0
    18

  • 27 август 2019 - 11:02
    РОССИЯДӘ ШӘП ФИЛЬМ ТӨШЕРӘ БЕЛӘЛӘР! 27нче август – Россия кинематографиясе көне. Россиядә, Совет чорында төшерелгән фильмнарга карата шикләнеп караучылар шактый, әмма син андыйлардан булсаң, бу язманы ябып куярга ашыкма, чөнки Россия кинематографиясе “Ёлки”, “Притяжение”, “Бабушка лёгкого поведения” ише чүп-чардан гына тормый. Һәм без сиңа блогер Badcomedian фикеренчә иң яхшы 5 рус телле фильм тәкъдим итәбез!
    102
    0
    2
  • 15 август 2019 - 09:28
    142 ЕЛ РӘТТӘН ЯҢГЫРЫЙ ТОРГАН СҮЗ! Нәкъ 142 ел элек, 1877 елның 15 августында Томас Эдисон телефоннан сөйләшкәндә «Hello» («Алло») сүзен кулланырга тәкъдим итә.

    1876 елда Филадельфияның бөтендөнья күргәзмәсендә Александр Белл исемле...
    103
    0
    0