5 сентябрь 2019 яңалыклары

  • 5 сентябрь 2019 - 17:10
    ИЛЬИЧ ЛАМПОЧКАСЫН ТАПШЫР ДА, БҮЛӘККӘ ЯҢАНЫ АЛ!
    Моңа өстәп, электр энергиясен янга калдыру турында белемнәреңне дә арттыр. Әлеге мөмкинлек 7 сентябрьдә, Казанның Горький исемендәге үзәк мәдәният һәм ял паркында тудырылачак. Биредә #ВМЕСТЕЯРЧЕ-2019 энергияне янга калдыру һәм экология Бөтенроссия фестивале узачак.
    169
    0
    0
  • 5 сентябрь 2019 - 16:38
    "ЧЕБЕШЛӘР"НЕ САНАР ЧАК: КФУ НӘТИҖӘЛӘР ЯСЫЙ
    КФУ студентлары өчен яңа уку елы  быел бераз соңрак, 16 сентябрьдә башланып китә. Уку  Казанда август аенда «WorldSkills-2019» чемпионаты үткәрелү сәбәпле кичектерелә. Анда катнашучылар студентлар тора  торган Универсиада авылында яшәде. Бүгенге көндә авылда студентларны кабул итүгә әзерлек бара. Беренче студентлар 6 сентябрь көнне урнашыр, дип көтелә. КФУда тагын нинди яңалыклар бар? Быел күпме студент кабул ителгән? Аларның күпмесе түләп укыячак?
    199
    0
    0
  • 5 сентябрь 2019 - 16:23
    КАРИЕВ ТЕАТРЫНЫҢ ЯҢА СЕЗОНЫ: НУРБӘКСЕЗ ХОРЕОГРАФИЯ, ГАРДЕРОБТАГЫ СПЕКТАКЛЬ ҺӘМ БАШКАЛАР
    Былтыр үзенең яңа сезонын гөрләтеп башлаган Г. Кариев исемендәге Казан Татар дәүләт яшь тамашачы театры быел да шул планкадан төшәргә җыенмый. 2018 елда театр җитәкчелеге яңа булса, быел яңа премьералар белән беррәттән яңа хореографлар да пәйда була… Тамашачыларны бу сезонда ни көтә соң?
    350
    0
    0
  • 5 сентябрь 2019 - 16:03
    "ӘТИ" СҮЗЕ СҮЗ ГЕНӘМЕ?
    "Әллә ни куркыныч та түгел инде минем сезгә сөйлисе килгән нәрсәләр. Ләкин бу минем тормыш юлым. Минем сөйләгәннәрем кемгәдер ярдәм итәр, кемдер уйланыр, кемдер бөтенләй аңламас... Әти миңа беренче...
    301
    0
    1
  • 5 сентябрь 2019 - 15:36
    КАЗАНЛЫЛАР МӘКТӘП УКУЧЫЛАРЫ ӨЧЕН ҖӘМӘГАТЬ ТРАНСПОРТЫНА ТАШЛАМА СОРЫЙ
    Интернетта Казан шәһәрендә мәктәп укучылары өчен җәмәгать транспортында йөргәндә социаль ташлама кирәклеген ассызыклаган петиция барлыкка килде. 
    155
    0
    1
  • 5 сентябрь 2019 - 15:30
    КӨЗГЕ ЯҢГЫРЛЫ КӨННӘРДӘ...
    Көзге салкын, яңгырлы көннәрдә була торган киеренкелекле ничек бетерергә? Ничек иртәләрен елмаеп, яхшы кәеф белән уянырга һәм көнне дә шундый ук рухта уздырып җибәререгә?  Яңгыр, салкын һава торышы...
    225
    0
    0
  • 5 сентябрь 2019 - 14:58
    САУ БУЛ, БАШ МИЕ!
    Иманым камил, бу текстны 90% кеше укып бетермәячәк. Әмма шунысы бар: язмам нәкъ шул 90% кеше турында.
    231
    0
    3
  • 5 сентябрь 2019 - 11:34
    "ХАЛЫК МЕДИЦИНАСЫНА ЫШАНМАГЫЗ!"
    Популяр алып баручы, табиб Елена Малышева үзенең тапшыруында халык медицинасы темасына бәйле үз фикерләрен җиткерде. 
    150
    0
    0
  • 5 сентябрь 2019 - 10:33
    МӘКТӘПЛӘРДӘ ИМТИХАННАРНЫ БЕТЕРЕРГӘ!
    Сбербанк җитәкчесе Герман Греф мәктәпләрдәге классик имтиханнар системасыннан баш тартырга тәкъдим итә. Аның фикеренчә, имтиханнар укучыларда белем алу теләген бетерә. 
    177
    0
    0
  • 5 сентябрь 2019 - 10:08
    ӘНИ, СУ БИР!
    Зур хастаханәнең реанимация бүлеге янында күн эскәмиягә сеңеп диярлек утырган, ябык гәүдәле, башына ак яулык бәйләгән, моңсу-җитди кыяфәтле карчык яныннан табиблар, шәфкать туташлары тыз-быз үтеп йөри. Инде икенче атна моннан китми диярлек утырган әби аларның барысын да өмет тулы карашы белән каршы ала һәм сагыш белән озатып кала. Шәфкать туташлары... Нинди мәгънәле бу исем! Шәфкатьле!.. Менә берәрсе янына килер дә, әйтер кебек: ”Әбекәй, кызыгыз терелде. Бүген аны өйгә алып кайтып китәрсез”, - дияр кебек.
    3436
    0
    82
  • 5 сентябрь 2019 - 09:12
    ЛАНДЫШ НИГЪМӘТҖАНОВАДАН РОГАЛИКЛАР РЕЦЕПТЫ
    Безнең эстрада артистлары җырлап-биеп кенә йөрми, сәхнә белән беррәттән гаилә тормышын да матур итеп алып бара беләләр, социаль челтәрләрне дә онытмыйлар. Еш кына төрле тәм-том рецептлары да куялар әле алар, анысын укучылар исә аеруча ярата: гади генә рецепт түгел бит ул, ә йолдызның үзеннән!
    261
    0
    0
Шәп укыла
  • 27 март 2020 - 10:08
    ПАР БЕЛӘЗЕК Зөлхиҗҗә иртәгесен туган-тумача, дусларын, тирә-күршеләрен җыеп Коръән мәҗлесе уздырырга әзерләнә иде. Киләсе кунаклар инде чакырылган. Бик озак урын хастасы булып яткан әнисенең бакыйлыкка күчкәненә ике ел узып та киткән. Хәергә өләшәсе йомшак ак сөлгеләре күптән түрдәге тумбочка өстенә таслап куелган. Зөлхиҗҗә әнисе исән чакта да аңа гел ак төстәге күлмәкләр, яулыклар гына ала иде. Биш ел урында ятты карчык.
    4044
    0
    79
  • 18 март 2020 - 15:36
    ТӘҮГЕ МӘХӘББӘТ Ә мәхәббәт дигәнең буйга-сынга карыймы соң? Ул бит буйга гына түгел, яшькә дә карамый. Мәхәббәт үтмәслек киртәләр юк. Ә тәүге сөю бигрәк тә...Ә Зөлфәтнең йөрәгендә әле бу саф тойгының бөреләнеп чәчәк атар чагы гына. Унҗиде яшь... Гомернең иң матур, иң кадерле чагы икәнлеген без бик күп еллар үткәч кенә аңлыйбыз шул. Мәңгегә шулай яшь, матур, дәртле булырбыз кебек.
    3499
    0
    31
  • 24 март 2020 - 16:21
    ҮЗ ЯЛГЫШЫМ, ҮЗ ЯЗМЫШЫМ Рәмилә, уйларыннан арынып, наушнигын салды да кызының бүлмәсенә керде. Индира скайптан Марс белән аралаша иде. Шулай да әнисен күргәч, экранны сүндереп куйды. Рәмиләнең Хәбир турында бик сорыйсы килә иде. Әмма сүзне башка яктан башлады: “Син, кызым, дәү әниең белән алай дорфа сөйләшмә, ярыймы. Ул бит сиңа яхшылык кына тели”. Әнисенең бу сүзләре ачуын китердеме, Индира йөзен чытты: “Әни, син ул җен карчыгына буйсынып, үзеңне ирдән, мине әтидән яздырдың! Сез икегез дә аның корбаны!
    3351
    0
    33

Блоглар