23 август 2019 яңалыклары

  • 23 август 2019 - 16:21
    БУ АТНАДА 3 КӨН ЯЛ ИТӘБЕЗ
    Бу турыда Татарстанның Хезмәт, мәшгульлек һәм социаль яклау министрлыгы хәбәр итә.
    345
    0
    0
  • 23 август 2019 - 16:06
    COCA-COLA ТАТАРСТАНДА ЧҮПНЕ АЕРЫМ ҖЫЮ БУЕНЧА ПРОЕКТ БАШЛЫЙ
    Coca-Cola компаниясе Казанда чүпне аерып җыю буенча программа башлап җибәрәчәк. Бу программага шәһәр халкы белән чүпне дөрес җыю буенча күрешүләр оештыру, махсус контейнерлар урнаштыру кергән. Татарстан Республикасы һәм Coca-Cola компаниясе бу килешүгә бүген, 23нче августта WorldSkills-2019 дөнья чемпионатында кул куйганнар.
    344
    0
    0
  • 23 август 2019 - 13:35
    ХАЛЫК БАЛГА ЯБЫРЫЛДЫ: НИ ӨЧЕН?
    Россиядә күпләп бал сатып алучылар саны арткан. Бу тәм-томга бәя артуы да күзәтелә: якынча 18%ка артканнан соң, балның уртача бәясе 620 сумга җиткән.
    355
    0
    0
  • 23 август 2019 - 11:28
    НИ ӨЧЕН: КИБЕТЧЕСЕЗ КИБЕТЛӘР
    “Ни өчен” cәхифәсенең чираттагы чыгарылышын тәкъдим итәбез, дуслар!
    426
    0
    0
  • 23 август 2019 - 11:14
    WORLDSKILLS KAZAN 2019 АЧЫЛДЫ! (ФОТО)
    Эшче профессияләрне популярлаштырган WorldSkillsKazan2019 чемпионаты ачылды. Чара кичке 7дә генә башланса да, тамашачылар “Казан Арена” стадионына кичке 5тә үк җыела башлады.
    411
    0
    1
Шәп укыла
  • 17 март 2021 - 10:43
    ИКӘҮ ЭЧМӘГӘН ЧӘЙЛӘР – Әй, Кар кызы! Кая, бир сумкаңны, озатып куйыйм үзеңне! – Артыннан куып җиткән таныш түгел егетнең сүзләреннән Сәмирә башта сискәнеп китте. Ләкин алай да сер бирмәгәндәй кыланды:  – Миңа ерак түгел, монда гына... Мәшәкатьләнмә, Кыш бабай, – диде. 
    1707
    0
    6
  • 21 март 2021 - 10:13
    «МИН – ТЕЛЕФОН КОЛЫ...» «Мин телефонга бәйле. Бу турыда моңа кадәр үк әти-әнием, дусларым әйтә иде инде. Аларны тыңламый, ишетми идем. Хәзер моны үзем дә аңлый башладым. Чыннан да кереп китәм дә, чыга алмыйм. Көнем дә, төнем дә шул телефонда уза. Бу бәйлелектән ничек тә булса арынып буламы?»
    672
    0
    0
  • 17 март 2021 - 13:39
    СЫРЛЫ ШАМПИНЬОННАР РЕЦЕПТЫ Бу гади һәм бик туклыклы ризык. Өстәлдән иң беренче булып аны сыпырталар. Нәрсәләр кирәк була?
    535
    0
    0

Блоглар