23 август 2019 яңалыклары

  • 23 август 2019 - 16:21
    БУ АТНАДА 3 КӨН ЯЛ ИТӘБЕЗ
    Бу турыда Татарстанның Хезмәт, мәшгульлек һәм социаль яклау министрлыгы хәбәр итә.
    262
    0
    0
  • 23 август 2019 - 16:06
    COCA-COLA ТАТАРСТАНДА ЧҮПНЕ АЕРЫМ ҖЫЮ БУЕНЧА ПРОЕКТ БАШЛЫЙ
    Coca-Cola компаниясе Казанда чүпне аерып җыю буенча программа башлап җибәрәчәк. Бу программага шәһәр халкы белән чүпне дөрес җыю буенча күрешүләр оештыру, махсус контейнерлар урнаштыру кергән. Татарстан Республикасы һәм Coca-Cola компаниясе бу килешүгә бүген, 23нче августта WorldSkills-2019 дөнья чемпионатында кул куйганнар.
    251
    0
    0
  • 23 август 2019 - 13:35
    ХАЛЫК БАЛГА ЯБЫРЫЛДЫ: НИ ӨЧЕН?
    Россиядә күпләп бал сатып алучылар саны арткан. Бу тәм-томга бәя артуы да күзәтелә: якынча 18%ка артканнан соң, балның уртача бәясе 620 сумга җиткән.
    261
    0
    0
  • 23 август 2019 - 11:28
    НИ ӨЧЕН: КИБЕТЧЕСЕЗ КИБЕТЛӘР
    “Ни өчен” cәхифәсенең чираттагы чыгарылышын тәкъдим итәбез, дуслар!
    337
    0
    0
  • 23 август 2019 - 11:14
    WORLDSKILLS KAZAN 2019 АЧЫЛДЫ! (ФОТО)
    Эшче профессияләрне популярлаштырган WorldSkillsKazan2019 чемпионаты ачылды. Чара кичке 7дә генә башланса да, тамашачылар “Казан Арена” стадионына кичке 5тә үк җыела башлады.
    323
    0
    1
Шәп укыла
  • 21 сентябрь 2020 - 13:02
    ҮКЕНЕЧ ...«Тагын бабай саташып ята инде!» – дип уйлап куйды Камил, ыңгырашкан тавыш ишеткәч. Компьютерда барган атышлы уенын туктатып торырга мәҗбүр булган малай, өстәл артыннан кузгалмыйча гына, бабасы яткан почмакка таба борылды. «Нәрсә булды инде тагын?! Ник җүләр шикелле акырасың!» – диде ул, ачулы күзләрен кечерәеп калган, бөгәрләнеп яткан картка төбәп.
    1552
    0
    10
  • 26 сентябрь 2020 - 14:01
    «ДУСТЫМ МӘХӘББӘТ АҢЛАТТЫ» «2 яшькә кечерәк дус егет көтмәгәндә мәхәббәт аңлатты. Без аның белән төрле темаларга рәхәтләнеп сөйләшә алабыз. Бергә күңелле, ләкин мин аны егетем буларак күрмим. Дуслыкны да бозасы килми. Нишләп карарга икән?»
    942
    0
    0
  • 13 октябрь 2020 - 10:20
    ЯНГАН ГОМЕР Уналты чакрым ераклыктагы авылдан үзен соратып килгән Ибраһимга Мөслимә, яше җитеп узып китсә дә, ата-анасының басымы аркасында тормышка чыгарга ризалык бирде. Сайланып торыр урында, егерме биш яшеңдә соратып килүче булган өчен рәхмәт әйт әле! Апаларыннан узып тормышка чыгарга базмыйча, ике сеңлең каңгыраеп утырганын онытма! Хатын аертса ни, тормышта булмый торган хәл түгел! Димәк, хатыны иренә ярап тора белмәгән!
    784
    0
    5

Блоглар