3 апрель 2019 яңалыклары

  • 3 апрель 2019 - 16:53
    БАЛАЛАР КИТАПЛАРЫ: УКУЧЫ БАРМЫ?
    Без – барыбыз да балачак иленнән. Ә бу могҗизалы илнең иң төп "атрибуты" – һичшиксез, китаплар! Татар балаларын китап дөньясына Габдулла Тукайның “Шүрәле”се алып керә - күбебезнең беренче балачак кита...
    155
    0
    0
  • 3 апрель 2019 - 14:50
    КӨРӘШЧЕЛӘР СӘХНӘДӘ ДӘ БЕРЕНЧЕ
    Таныш булыгыз: Россия беренчелегендә Татарстан көрәшчесен медальсез калдырган Чувашия егете – Инсаф Хәкимов! Ни гаҗәп, келәм читендә түгел, сәхнә артында якыннан таныштык үзе белән. Бар яктан да талан...
    126
    0
    0
  • 3 апрель 2019 - 12:09
    “Юнармия”челәргә БДИга балл өстиләр!
    “Юнармия” хәрәкәтендә катнашучыларга БДИ балларына тагын берничә балл кушачаклар. Аларны үзләрен яхшы яктан күрсәткән укытучыларга бирәләр. - Хәзерге вакытта безнең 20 югары уку йорты белән килешүл...
    103
    0
    0
  • 3 апрель 2019 - 11:59
    Авыл укытучысына – 1 миллион сум?
    2020 елдан Россия төбәкләрендә «Земский учитель» проекты башланып китәчәк. Хәзерге вакытта аның документлары әзерләнелә. Быел Россия Президенты Владимир Путин Федераль җыенга юлламада «Земский учит...
    96
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 февраль 2020 - 09:47
    КОШЛАР КЫШЫН ДА САЙРЫЙ Гөлбәһия ахшам намазыннан соң озак юанмыйча, урын-ястыкларын актара башлады. Бүген иртәдән бирле, кунак киләсе бар кебек, авырайтып торды. Көннең кисәк кенә үзгәрүенең халәткә тәэсиреме?! Шулай дип уйлап та бетермәде, ишек кыңгыравы чыңлады. Ул мендәрен кочаклаган килеш тынып калды.
    2909
    3
    32
  • 14 февраль 2020 - 15:10
    ХӘЕРЛЕ БУЛСЫН СӘФӘР Ярата Рушан шәһәрдән читтәге заказларны. Монда юллар да ярыйсы гына. Шәһәр урамнарындагы кебек чокырлы-чакырлы урыннар аз. Якынлашу белән һәр чатта кызыл күзләрен кабызып көтеп торган светофорлар да юк. Аны-моны уйламыйча, саклыкның ни икәнен дә белмичә юлга атылып чыккан җәяүлеләр дә күренми.
    2683
    1
    18
  • 5 февраль 2020 - 16:42
    МИЛӘШ АЧЫСЫ Ашыкмый шул Сәвия әби: өйдә көтеп утырган кешесе, умырып эшләрдәй эше юк. Ялларда балалары килгәч, җыештырып, ашарына әзерләп китәләр. Балалары күпме генә үзләренә чакырсалар да, алар янына китеп яшисе килми аның.
    1785
    2
    33

Блоглар
  • 19 февраль 2020 - 10:46
    2020 ЕЛДА ЯЗ-ҖӘЙ ТРЕНДЛАРЫ!
    Сәлам! Мин – Галия, стилист. «Ялкын»да үз шәхси рубрикамны ачып җибәрәм һәм бирегә мода белән кызыксынган, һәрвакыт зәвыклы, матур булырга омтылучы үсмерләр һәм яшьләрне чакырам.
    Галия Сафина
    50
    0
    0