14 сентябрь 2016 яңалыклары

  • 14 сентябрь 2016 - 19:20
    ЗАРНИЦА ПОВОЛЖЬЯ-2016: ТАТАРСТАННЫ БӨГЕЛМӘ КОМАНДАСЫ ЯКЛЫЙ
    13 сентябрьдә Оренбургта ЗАРНИЦА ПОВОЛЖЬЯ-2016 уеннары башланып китте. Татарстан исеменнән уеннарда Бөгелмәнең 14 гимназиясе укучылары катнаша. Быел Зарница - Аҗаган уеннарында егетләр-кызлар берни...
    64
    0
    0
  • 14 сентябрь 2016 - 14:31
    ИТАЛИЯ АТМОСФЕРАСЫН ТОЙ!
    Италиягә, итальян теленә гашыйк булсаң, бу илдә яшәп алу турында хыяллансаң, аның тәмнәрен татып карарга теләсәң, "Штаб"ка кил. Бүген үк! Нәрсә булачак: "Speaking Planet" чит телләр мәктәбе лингвисты...
    60
    0
    0
  • 14 сентябрь 2016 - 12:39
    КЫЗЫК-МЫЗЫК: ПЕСИ ХАЛКЫН ӨЙРӘНӘБЕЗ
    Бу пост бөтен песи яратучы кешеләргә багышлана.  Ана песиләр, гадәттә, сулагайлар, ә ата песиләр, киресенчә, уң пәпиләрен куллана. Песиләр үзләренә андый-мондый гына хуҗа сайламый. 17% песинең...
    73
    0
    0
  • 14 сентябрь 2016 - 11:42
    КАЗАНДА КӘРИМ ТИНЧУРИН ИСЕМЕНДӘГЕ VIII ХАЛЫКАРА МИЛЛИ ДРАМАТУРГИЯ ФЕСТИВАЛЕ
    15-21 сентябрьдә Казанда Кәрим Тинчурин исемендәге VIII Халыкара милли драматургия театр фестивале үткәрелә. Чара ТР Мәдәният министрлыгы һәм Кәрим Тинчурин исемендәге Татар дәүләт драма һәм комедия т...
    90
    0
    0
  • 14 сентябрь 2016 - 08:14
    ДМИТРИЙ МЕДВЕДЕВ БЕЛӘН МУРАКАМИ ТӨРКЕМЕН НӘРСӘ БЕРЛӘШТЕРӘ?
    Ләкин бу кешене туган көне белән тәбрик итәсебез килә. Бүген Д. Медведевның туган көне бит. Ул Русия Федерациясенең өченче президенты (2008-2012), Русия премьер-министры. Шулай ук дустыбыз Диләрәнең...
    51
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 гыйнвар 2020 - 13:07
    ҮГИ ӘНИ Чит авылга килен булып төшкәч, ут күршем дә, киңәшчем, таянычым да Әминә апа булды. Җор күңелле, шатланып, җырлап кына йөри торган апа иде ул. Өч улының өзелеп яраткан әнисе, Ядъкәр абыйның тугрылыклы хатыны иде.
    5284
    2
    83
  • 7 гыйнвар 2020 - 22:36
    ӨЧ ТУГАН − Кызым, йонны алай тарткалама, сузгалама, ярыймы? Менә болай көйләп кенә, аермый гына яз.  Алай өзгәләп бетергәч, ничек  аны җепкә оештырырга, ничек  эрләргә була? Оекбашсыз каласың бит! Нәни куллары белән йон язып утырган Лилия, әнисе күрсәткәнчә эшләргә тырышса да, онытылып китеп уйный башлый.
    4743
    3
    70
  • 13 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГОМЕРЛЕ КОЕ “Авылыбызның бер чишмәсе миңа аеруча якын, – дип сөйләп китте, ике ел элек кенә бакча күршебез булып киткән Наилә апа. Дөресрәге, авылдан бераз читтәрәк ул, урман юлы буенда. Ата-бабаларның чишмәне “Гомерле кое” дип атаулары юктан гына булмагандыр – авылыбызның озын гомерле кешеләре байтак. Гадәттә коены – кое диләр, чишмәне – чишмә. Нишләп “Гомерле чишмә” түгел?
    4325
    2
    48

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    541
    0
    0