6 сентябрь 2016 яңалыклары

  • 6 сентябрь 2016 - 16:15
    МИЛЛИ МУЗЕЙДА ПОЛИНА ИЛЮШКИНА КҮРГӘЗМӘСЕ
    Милли Музей Казан кешеләрен һәм шәһәр кунакларын сәяхәткә чакыра. Бер сәгатьтә сез Иран, Төркия, Тунис, Мальдив утраулары, Россия, Венгриягә сәяхәт итә, Чехия, Мьянм, Грузияне күреп кайта, шул җирләрн...
    83
    0
    0
  • 6 сентябрь 2016 - 13:53
    ЭЛЬМИРА КӘЛИМУЛЛИНА, РАЯЗ ФАСЫЙХОВ, АЙДАР СӨЛӘЙМАНОВ - "СОГРЕЙ СВОИМ ТЕПЛОМ" КОНЦЕРТЫНДА
    7 октябрь - Дөньякүләм хоспислар көнендә С.Сәйдәшев исемендәге Зур концертлар залында "СОГРЕЙ СВОИМ ТЕПЛОМ" концерты узачак. Бу проектны С.Гобәйдуллина исемендәге заманча музыка үзәге, Анна Гулишамбар...
    56
    0
    0
  • 6 сентябрь 2016 - 13:01
    КАМАЛ ТЕАТРЫНДА ПРЕМЬЕРА
    8 һәм 9 октябрьдә Г.Камал исемендәге Татар дәүләт Академия театрында 111нче сезонның беренче премьерасы – татар драматургиясе классигы Кәрим Тинчуринның “Җилкәнсезләр” спектакле. Яңа алтынчы куелышның...
    92
    0
    0
  • 6 сентябрь 2016 - 11:19
    МӘРХӘМӘТ АТНАСЫ: 5-11 СЕНТЯБРЬ
    5-11 сентябрьдә Татарстанда МӘРХӘМӘТ АТНАСЫ үтәчәк. Бу атнада мохтаҗ кешеләргә ярдәм итү чаралары күпләп үтәчәк. Республикабызның танылган кешеләре инде бу акциягә кушылырга да өлгергән.  Ә газ...
    73
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 гыйнвар 2020 - 13:07
    ҮГИ ӘНИ Чит авылга килен булып төшкәч, ут күршем дә, киңәшчем, таянычым да Әминә апа булды. Җор күңелле, шатланып, җырлап кына йөри торган апа иде ул. Өч улының өзелеп яраткан әнисе, Ядъкәр абыйның тугрылыклы хатыны иде.
    5281
    2
    83
  • 7 гыйнвар 2020 - 22:36
    ӨЧ ТУГАН − Кызым, йонны алай тарткалама, сузгалама, ярыймы? Менә болай көйләп кенә, аермый гына яз.  Алай өзгәләп бетергәч, ничек  аны җепкә оештырырга, ничек  эрләргә була? Оекбашсыз каласың бит! Нәни куллары белән йон язып утырган Лилия, әнисе күрсәткәнчә эшләргә тырышса да, онытылып китеп уйный башлый.
    4739
    3
    70
  • 13 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГОМЕРЛЕ КОЕ “Авылыбызның бер чишмәсе миңа аеруча якын, – дип сөйләп китте, ике ел элек кенә бакча күршебез булып киткән Наилә апа. Дөресрәге, авылдан бераз читтәрәк ул, урман юлы буенда. Ата-бабаларның чишмәне “Гомерле кое” дип атаулары юктан гына булмагандыр – авылыбызның озын гомерле кешеләре байтак. Гадәттә коены – кое диләр, чишмәне – чишмә. Нишләп “Гомерле чишмә” түгел?
    4324
    2
    48

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    540
    0
    0