1 сентябрь 2020 яңалыклары

  • 1 сентябрь 2020 - 17:02
    «ЯШӘҮ ЧЫГАНАГЫ – ГАЗ» КОНКУРСЫНА СТАРТ БИРЕЛДЕ!
    Дуслар, без «Газпром трансгаз Казан» оешмасы белән берлектә чираттагы текә конкурсыбызны игълан итәбез! Бу конкурс башкаларыннан да шәбрәк, чөнки быел конкурс иҗат белән шөгыльләнүче балаларга да, төгәл фәннәр белән кызыксынучыларга да үзләрен күрсәтергә шәп мөмкинлек бирә! Син дә үз күңелеңә якын номинацияне сайлап, катнаш!
    479
    0
    0
  • 1 сентябрь 2020 - 15:57
    ТАТАРСТАНДА УКУЧЫЛАР ӨЧЕН ЯҢА СЕРВИС БУЛДЫРДЫЛАР
    Татарстанда мәктәп укучылары өчен яңа сервис булдырыдылар. Нинди сервис ул һәм ни өчен кирәк?
    347
    0
    0
  • 1 сентябрь 2020 - 14:56
    КАЗАНДА “АДЫМНАР” ПОЛИЛИНГВАЛЬ МӘКТӘБЕ АЧЫЛДЫ (ФОТОРЕПОРТАЖ)
    1 сентябрьдә, ягъни Белем көнендә Казанда татар теле, рус теле һәм инглиз телен тирәнтен өйрәтүгә юнәлдерелгән “Адымнар” беренче полилингваль мәктәбе ачылды.
    468
    0
    0
  • 1 сентябрь 2020 - 12:00
    ЮГАРЫ УКУ ЙОРТЛАРЫ ДИСТАНЦИОН УКУГА КИТӘРГӘ МӨМКИН?
    Югары уку йортлары дистанцион укуга китәргә мөмкинме? Бу дөрес сүзме?
    398
    0
    0
  • 1 сентябрь 2020 - 07:00
    ТАТАРСТАН ПРЕЗИДЕНТЫ РӨСТӘМ МИҢНЕХАНОВ БЕЛЕМ БӘЙРӘМЕ БЕЛӘН КОТЛАДЫ
    Һәр елны 1 сентябрь җитте исә, без иң җылы хисләр белән мәктәптә укыган елларны, яраткан укытучыларыбызны, җанга якын сабакташларыбызны искә төшерәбез. Тормышыбыздагы мөһим вакыйгалар, файдалы, мәрхәмәтле гамәлләр башлангычларының күпчелеге күңелебезгә шул чорда салынган. Чөнки мәктәп – белем туплау, иҗади ачышлар ясау, кыю эшләр ниятләү, ихластан дуслашу өчен чиксез мөмкинлекләр бирә торган могҗизалы бер галәм.
    372
    0
    0
Шәп укыла
  • 13 октябрь 2020 - 10:20
    ЯНГАН ГОМЕР Уналты чакрым ераклыктагы авылдан үзен соратып килгән Ибраһимга Мөслимә, яше җитеп узып китсә дә, ата-анасының басымы аркасында тормышка чыгарга ризалык бирде. Сайланып торыр урында, егерме биш яшеңдә соратып килүче булган өчен рәхмәт әйт әле! Апаларыннан узып тормышка чыгарга базмыйча, ике сеңлең каңгыраеп утырганын онытма! Хатын аертса ни, тормышта булмый торган хәл түгел! Димәк, хатыны иренә ярап тора белмәгән!
    959
    0
    7
  • 12 октябрь 2020 - 13:35
    РЕЗЕДА ХАБИБУЛЛИНА ШИГЫРЬЛӘРЕ Сагындырды, әнием, кайтам әле, Очрашулар ешрак, күп булсын. Күңелебездә туган рәхмәт хисе Сезгә хөрмәт аша чагылсын.
    512
    0
    4
  • 10 октябрь 2020 - 12:07
    «ДУСТЫМНЫ ӘТИ-ӘНИСЕ КЫЙНЫЙ» «Якын дустымны әти-әнисе кыйный. Алар начар гаилә түгел, эчмиләр, тартмыйлар, уңган, тырыш кешеләр. Ник алай эшләүләрен һич аңламыйм. Берәр эшне алар теләгәнчә башкармаса да, сеңлесе еласа да кыйныйлар икән. Кул күтәреп, кешене тәрбияләп булмый бит... Дустыма ничек ярдәм итим?»
    387
    0
    1

Блоглар