27 июль 2020 яңалыклары

  • 27 июль 2020 - 18:25
    1 СЕНТЯБРЬДӘ - МӘКТӘПКӘ!
    1 сентябрьдән балалар мәктәптә гадәттәгечә белем ала башлаячак. Дистанцион уку булмаячак! 
    385
    0
    0
  • 27 июль 2020 - 16:18
    ЧИТ ИЛ – ҮЗЕБЕЗДӘ (КАЙДА ЯЛ ИТӘРГӘ?)
    Әкренләп чит илләр белән ике арадагы чикләр ачыла башласа да, кая да булса сәяхәткә чыгып китү шикләндерә. Әмма ял итәсе килә бит! Борчылыр урын юк, чөнки бүген без сезгә тәкъдим итәчәк матур урыннар чит илнекеннән бер дә ким түгел! Ә иң мөһиме – алар үзебездә!
    394
    0
    0
  • 27 июль 2020 - 12:32
    ТИМАТИ «BLACK STAR»ДАН КИТӘ!
    Җырчы Тимати яңа гына үзенең Инстаграм челтәрендә шул турыда пост урнаштырган. Әлеге постта ул үзенең "Блэк стар" компаниясеннән китүе турында хәбәр итә. 
    300
    0
    0
  • 27 июль 2020 - 11:58
    ҖӘЙГЕ ЛАГЕРЬЛАР ПАНДЕМИЯДӘ НИЧЕК ЭШЛИ? (БЕРЕНЧЕ НӘТИҖӘЛӘР)
    Шушы көннәрдә Татарстан лагерьларында беренче смена тәмамланды. Әлеге вакыт эчендә республиканың 92 лагеренда барлыгы 14 мең бала ял итәргә өлгергән.
    292
    0
    0
  • 27 июль 2020 - 11:34
    МИН БАРЫСЫН ДА ҮЗГӘРТЕРГӘ ТЕЛИМ! НӘРСӘДӘН БАШЛАРГА?
    Уку юнәлешен, эшне алыштыру – космонавтның ачык космоска чыгуына тиң. Аеруча, син бу юнәлештә инде берничә ел укысаң/эшләсәң, шактый зур тәҗрибә туплаган булсаң. Ни өчен яңа эшкә алыну куркыныч түгел һәм ничек аңа әзерләнергә?
    347
    0
    0
Шәп укыла
  • 30 август 2020 - 17:15
    ҮЛЕМНӘН КӨЧЛЕРӘК – Ну-ну-ну! Марш, агай, үз урыныңа! Үз тавышын үзе танымады кыз. Тик тегенең тамчы да исе китмәде, атлап барган шәпкә ике кулын сузып, күрешергә килгән кыяфәт чыгарды. Тагын ике секундтан ул аны шул пычрак куллары белән эләктереп үк алачак... – Үзең китәсеңме, әллә булышыргамы сиңа, абзый кеше? Зөмәрә аңышмый калды: кайчан, каян килеп чыкты бу зифа буйлы егет, ни ара аларның уртасына кереп басты? Сәрхуш ирнең йөзе әче әйбер капкандай җыерылып килде; селтәнергә дип күтәргән кулы белән башын кашып алды да, ава-түнә үз почмагына таба китте.
    2691
    0
    16
  • 6 сентябрь 2020 - 13:31
    МӘХӘББӘТ ТОЗАГЫ "Тавык төшенә тары керә” ди халык. Финанс-экономика институты студенты Рәсим төшендә үзен банк директоры итеп күреп ятканда гына ишек шакыдылар. “Их, нечкә билле чибәркәй – сәркатиб кабинетка килеп кергәч кенә уяттылар”, – дип сөйләнә-сөйләнә ишек ачырга юнәлде. Ә ишек артында… Әле генә төшендә күргән сәркатиб кыз басып тора иде.
    954
    0
    3
  • 13 сентябрь 2020 - 13:56
    КАЛАЙЧЫ КӘЛҮК Җиңел сөякле бабай, аягына эрҗинкә галушларын киеп алды да болдыр баскычыннан җәһәт кенә ишегалды чирәменә төште. Тагын бер кинәнеп арлы-бирле йөренгәләде. Алгысый иде аның күңеле, очына иде. Менә нидер эшлисе генә килеп тора бит. Ниндидер бер гайре табигый эш. Әмма дә ләкин файдалы эш булсын иде ул. Тиктомалдан чуарланып йөрергә яшь-җилкенчәк түгел лә ул! Хәкимәсе: «Вәт маладис, картым! Вәт булдыргансың, атасы!» – дип әйтерлек булсын. Мактаганны ярата ул. 
    795
    0
    6

Блоглар