19 май 2020 яңалыклары

  • 19 май 2020 - 16:15
    ЙОКЫ ӨЧЕН БЕЗГӘ ЧЫНЛЫКТА НИЧӘ СӘГАТЬ ВАКЫТ КИРӘК?
    Йокы безнең баш мие эшчәнлегенә бәйле. Әгәр табиблар йокыга сарыф итәргә киңәш иткән сәгатьләрне гомер буена бүлсәк, кеше 79 яшькә кадәр 9587 көнен йоклап уздыра икән. Бу – гомернең өчтән бер өлеше. Эволюция ягыннан караганда, йокы – вакытны бушка уздыру. Һәм монда мөһим сорау туа: ул шулкадәр мөһимме соң?
    540
    0
    0
  • 19 май 2020 - 15:34
    БЫЕЛГА БДИда ҮТӘЛЕРГӘ ТИЕШЛЕ ТАЛӘПЛӘР БИЛГЕЛЕ БУЛДЫ
    Кулланучы хокукларын яклау һәм кеше иминлеге өлкәсендә күзәтчелек итү федераль хезмәте мәгариф министрлыгы белән берлектә быелгы имтиханнарда нинди таләпләр үтәлергә тиешлеген билгеләде.
    425
    0
    0
  • 19 май 2020 - 15:28
    АЙДАР СӘЛИМГӘРӘЕВ ЖУРНАЛИСТЛАРНЫ ТАТАРСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ МАТБУГАТ КӨНЕ БЕЛӘН КОТЛАДЫ
    «Татмедиа» Республика матбугат һәм массакүләм коммуникацияләр агентлыгы җитәкчесе Айдар Сәлимгәрәев журналистларны, полиграфистларны, нәшриятләрдә хезмәт куючыларны һәм әлеге өлкә ветераннарын Татарстан Республикасы Матбугат көне белән тәбрикләде.
    375
    0
    0
  • 19 май 2020 - 14:28
    КӨЛЛИЯТЛӘРДӘ УКУ БАШЛАНА?
    Белгәнебезчә, 19 марттан башлап, Россиянең техникум, көллиятләре дистанцион укуга күчкән иде. Тик хәзерге вакытта бары тик урта һөнәри уку йортлары остаханәләре, лаборатория, җитештерү участокларында гына үткәреп була торган практик эшләрне уздыру мәсьәләсе бик кискен тора икән.
    390
    0
    0
  • 19 май 2020 - 11:39
    ТЕЛНЕ ЙОТАРЛЫК ГӨМБӘ АШЫ РЕЦЕПТЫ
    Әлеге аш балаларның да, өлкәннәрнең дә күңеленә хуш киләчәк! Хуш килмичә, гөмбәле аш бит ул! Аның исе генә дә башларны әйләндерә. Рецепты да бик гади! Әллә ни күп әйбер дә кирәкми. Әйдәгез, бүген үк пешереп моңа үзебез дә инаныйк. Моның өчен нәрсәләр кирәк булачак?
    560
    0
    0
  • 19 май 2020 - 10:18
    СУГЫШ МӨҺЕР СУККАН ЯЗМЫШЛАР...
    Аның өе авыл башында урнашкан. Узган-киткән кеше әлеге яшел капкалы,  кечкенә, әмма үзенә күрә серле, мөлаем  йортка керми китә алмый. Авыл халкы һәм, гомумән,  тирә-юньдәге һәрбер кеше хөрмәт итә, ярата Гыйрифәбану әбине! Әле дә булса таягына ипләп таянып акрын гына капка төбенә чыгар шикелле ул... Бер гасыр яшәгән булса да, ак әбиебезнең инде юк икәненә күңел һаман ышана алмый әле.
    559
    0
    2
Шәп укыла
  • 8 гыйнвар 2021 - 17:17
    УРЛАНГАН БӘХЕТ Нишләптер бик кәефсез уянды бүген Ләйлә. Борчылырлык урын да юк кебек, тик күңеле тыныч түгел. Гәрчә, иртәнге кояш нурлары иркәләп, назлап уятса да. 
    917
    0
    4
  • 6 гыйнвар 2021 - 14:13
    ПАНКЕЙК ПЕШЕРҮ РЕЦЕПТЫ Панкейк –Америка белене. Аны сөт белән ясыйлар, коры табада кыздыралар. Алар кабарып, йомшак булып пешә. Иртәнге аш өчен менә дигән ризык инде менә. Гадәттә, аны сироп, арахис мае, джем белән ашыйлар.
    800
    0
    2
  • 3 гыйнвар 2021 - 10:05
    «ДУСЛАРЫМ МИННӘН ЧИТЛӘШТЕ...» «Без сыйныфта 3 кенә кыз. Моңа кадәр гел дус булып, бер-беребезгә ярдәм итешеп укыдык. Быел алар икесе миннән читләште. Тәнәфестә дә гел бергә чыгып китәләр. Мин яннарына килеп утырсам, сөйләшми башлыйлар. Берәр нәрсә сорасам, теләмичә генә җавап бирәләр. Минем дә алар белән дус буласым, аралашасым килә. Нишләргә икән?» Аноним, 15 яшь
    725
    0
    0

Блоглар