30 апрель 2020 яңалыклары

  • 30 апрель 2020 - 16:38
    «ИҢ ШӘП СЫЕРЧЫК ОЯСЫ»: ҖИҢҮЧЕЛӘР!
    Хәтерләсәгез, без «Иң шәп сыерчык» оясы исемле конкурс игълан иткән идек. Бер айга якын тавыш биргәннән соң, ниһаять җиңүчеләр билгеле!
    504
    1
    2
  • 30 апрель 2020 - 15:59
    «СӘЛӘТ - ARTS BILER FORUM»: ГАРИЗАЛАР КАБУЛ ИТЕЛӘ БАШЛАДЫ
    29 апрельдән “Сәләт” оешмасының “Arts Biler Forum”ына гариазалар кабул ителә башлады. Нинди форум бу? Анда катнашу нәрсә бирә? Катнашу өчен гаризаларны кайда калдырырга?
    435
    0
    0
  • 30 апрель 2020 - 15:53
    ДИСТАНЦИОН УКУДА АВЫР БУЛСА, РДШга МӨРӘҖӘГАТЬ ИТ!
    Үзизоляция вакытында өй эшен башкару авыр биреләме? Берәр киңәш кирәкме? Яки программадан артта калдым, дип борчыласыңмы? Сиңа “Россия мәктәп укучылары хәрәкәте” (“Российское движение школьников”) ярдәмгә килер. Әлеге оешма “Йолдызчыклы күнегү” (“Задача со звездочкой*”) дигән проект башлап җибәргән.
    369
    0
    0
  • 30 апрель 2020 - 15:49
    МАЙ АЕНДА ҺАВА ТОРЫШЫ НИНДИ БУЛАЧАК?
    Апрель ае ахырына якынлаша. Бу айда кояш безгә  елмаерга ашыгып тормады. Дөресен генә әйткәндә изоляция режимы сакланылсын өчен шулай булуы яхшырак та иде кебек. Ә май ае нинди булыр? Җылы көннәр килерме? Яңгыр явармы, әллә коры булырмы?
    512
    0
    0
  • 30 апрель 2020 - 15:34
    ИСМӘГЫЙЛЬ НИЗАМИЕВ: «ЗӨЛӘЙХА КҮЗЛӘРЕН АЧА»да АЮНЫ ҮЗЕМ ЯСАДЫМ!
    «Зөләйха күзләрен ача» фильмындагы кечкенә Йосыфны бер сөясе, бер кысып кочаклыйсы килде. Яшь актерның искиткеч уйнавы тамашачыларны үзенә җәлеп итте. Бу рольне Г. Кариев исемендәге яшь тамашачы театры артистлары, Илнар һәм Лилия Низамиевларның 11 яшьлек уллары Исмәгыйль башкарды.
    494
    0
    2
  • 30 апрель 2020 - 11:30
    ҮЗИЗОЛЯЦИЯ ВАКЫТЫНДА УКУЧЫЛАР НИЛӘР БЕЛӘН КЫЗЫКСЫНА?
    Дистанцион уку режимында Россия укучылары кайсы фәннәрне күбрәк үз итә? Бу сорауларга җавапны “Фоксфорд” онлайн-мәктәбе тикшеренүе күрсәткән. 
    460
    0
    0
  • 30 апрель 2020 - 10:43
    ОЛЬГА БУЗОВА ИЛНАЗ САФИУЛЛИННЫҢ ЯҢА ҖЫРЫН ЮГАРЫ БӘЯЛӘГӘН
    Җырчы Илназ Сафиуллинның күптән түгел "Я с тобой" дип аталган җыры дөнья күргән иде. Ольга Бузова һәм Сергей Зверев әлеге җырны Instagram'да үзләренең сторизына алып куйганнар.
    457
    0
    0
Шәп укыла
  • 26 сентябрь 2020 - 14:01
    «ДУСТЫМ МӘХӘББӘТ АҢЛАТТЫ» «2 яшькә кечерәк дус егет көтмәгәндә мәхәббәт аңлатты. Без аның белән төрле темаларга рәхәтләнеп сөйләшә алабыз. Бергә күңелле, ләкин мин аны егетем буларак күрмим. Дуслыкны да бозасы килми. Нишләп карарга икән?»
    1019
    0
    0
  • 13 октябрь 2020 - 10:20
    ЯНГАН ГОМЕР Уналты чакрым ераклыктагы авылдан үзен соратып килгән Ибраһимга Мөслимә, яше җитеп узып китсә дә, ата-анасының басымы аркасында тормышка чыгарга ризалык бирде. Сайланып торыр урында, егерме биш яшеңдә соратып килүче булган өчен рәхмәт әйт әле! Апаларыннан узып тормышка чыгарга базмыйча, ике сеңлең каңгыраеп утырганын онытма! Хатын аертса ни, тормышта булмый торган хәл түгел! Димәк, хатыны иренә ярап тора белмәгән!
    893
    0
    7
  • 12 октябрь 2020 - 13:35
    РЕЗЕДА ХАБИБУЛЛИНА ШИГЫРЬЛӘРЕ Сагындырды, әнием, кайтам әле, Очрашулар ешрак, күп булсын. Күңелебездә туган рәхмәт хисе Сезгә хөрмәт аша чагылсын.
    449
    0
    3

Блоглар