27 апрель 2020 яңалыклары

  • 27 апрель 2020 - 16:40
    ӨМЕТКӘ ТӨРЕНГӘН ХАТ
    “Абый! Телефоннан бөтенесен сөйләп тә булмый. Шуңа күрә эш урыныңа хат язып салганга, аптырама. Нигә өй адресына җибәрмәдең дисәң, башкаларның укуын теләмәдем.
    1613
    0
    7
  • 27 апрель 2020 - 16:19
    «МИН ТАТАРЧА СӨЙЛӘШӘМ» АКЦИЯСЕ БЕРЕНЧЕ ТАПКЫР ОНЛАЙН ФОРМАТТА УЗДЫ
    26нчы апрель көнне Вконтакте, Facebook һәм You-Tubeта туры трансляция форматында «Мин татарча сөйләшәм» акциясе беренче тапкыр онлайн форматта узды.
    249
    0
    0
  • 27 апрель 2020 - 16:03
    ИНТЕРНЕТТА ТАТАР ТЕЛЕ БАРМЫ?
    Соңгы вакытта онлайн-тормышта татар теле күбрәк кулланыла кебек. Татар телендәге «барахолка»лардан алып блогерлар эшчәнлегенә кадәр барлап чыгыйк әле. Интернеттагы татар теленең хәле ничек? Татар теле ярдәмендә Интернетта акча эшләп буламы?
    294
    0
    0
  • 27 апрель 2020 - 10:44
    БДИ УЗДЫРЫЛМЫЙ КАЛУ 11 СЫЙНЫФ УКУЧЫЛАРЫНА ПРОБЛЕМАЛАР ТУДЫРАЧАК
    Россиянең мәгариф министры Сергей Кравцов коронавирус аркасында БДИны уздырмый калдыру һәм вузларга “аттестат нәтиҗәләре буенча” керү чыгарылыш сыйныф укучыларының үзләренә үк проблема булачак, дип саный. Җитмәсә, бу адым абруйлы вузларның кабул итү комиссияләрендә ажиотаж булдырачак һәм күп кенә югары уку йортларын абитуриентсыз калдырачак.
    296
    0
    0
  • 27 апрель 2020 - 09:06
    ГАЛИМНӘР КОРОНАВИРУСНЫҢ ДУСТЫН ҺӘМ ДОШМАНЫН АТАДЫ
    Россия галимнәре әлеге вирус турында яңадан-яңа фикерләрен җиткерә. Бу юлы алар аның дустын һәм дошманын атады. Таҗлы вирус нәрсәне яратмый һәм нәрсәне ярата?
    357
    0
    0
Шәп укыла
  • 22 май 2020 - 14:23
    ВАСЫЯТЬ Бер авыл балалары, араларында бер яшь кенә аерма булган Мәдинә белән Дания, бәләкәйдән җитәкләшеп, бергә уйнап үстеләр. Барлы-юклы уенчыклары белән бүлештеләр. Өч тәрәзәле, бәләкәй генә, җиде җанны сыйдырган кысан өйдә үскән Дания күп вакытын Мәдинәләрнең иркен, якты өендә үткәрә иде. Мәдинәнең әнисе дә, бу ике кызның саф дуслыгына сөенеп, Данияне үз кызыдай якын күрде.      
    2848
    1
    32
  • 12 май 2020 - 15:16
    ҖАНЫҢНЫ БИРСӘҢ ДӘ... Илназы Ходайдан сорап кына алган баласы булды Тәслимәнең.  Ире Хариска чыккач та сигез ел буена балага уза алмады ул. И ул чакта күргәннәре!.. Кайларда гына бармады, кемнәргә генә күренмәде. Багучылар, фал ачучылар, дәвалаучылар калмады. Врачлар турыдан-туры өметеңне өз дигәннәр иде инде.
    2316
    0
    18
  • 15 май 2020 - 14:45
    ЮЛ Яңгыр ява. Ишеп тә, биткә бәреп тә түгел — сибәләп... Салкын пар кебек, тавышсыз-тынсыз гына, әмма үзәкләргә үтәрлек итеп... Бигрәк тә олы юл чатында басып торганда, болай да еларга тулышкан җаныңа дым булып сеңә бу яңгыр...
    1823
    0
    15

Блоглар