24 апрель 2020 яңалыклары

  • 24 апрель 2020 - 15:24
    9 СЫЙНЫФЛАРНЫҢ ЧЫГАРЫЛЫШ ӘҢГӘМӘСЕ ДИСТАНЦИОН УЗАЧАКМЫ?
    Рособрнадзор мәктәпләргә 9нчы сыйныфта рус теле буенча резерв көннәрендәге чыгарылыш әңгәмәсен май аенда дистанцион рәвештә үткәрергә тәкъдим иткән. Әлеге сынауны уңышлы тапшыру имтиханга керү хокукы бирә.
    447
    0
    0
  • 24 апрель 2020 - 15:21
    «ҮЛЕМСЕЗ ПОЛК» БЫЕЛ ОНЛАЙН УЗА. НИЧЕК КАТНАШЫРГА?
    «Үлемсез полк» акциясе һәр ел саен Җиңү көнендә уздырыла иде. Узган ел Казан урамнары аша,  туганнарының портретын тотып, 169 мең кеше үтте. Ә быел әлеге акция онлайн узачак. Бу турыда тулырак безнең язмада.
    467
    0
    0
  • 24 апрель 2020 - 14:52
    КЕШЕ АҢЛАТА АЛМАГАН 20 ЭМОЦИЯ
    Кайвакыт күңелдә әллә нинди бураннар, хисләр уйлый. Үзеңнең күңелең аша уздырган эмоцияләрне кайчак сүз белән дә аңлатып булмый хәтта. Баксаң, аларның һәрберсенең үз термины, төшенчәсе бар икән бит! Бүген шулар турында сөйләшәбез.
    440
    0
    0
  • 24 апрель 2020 - 14:00
    БАШ МИЕН МӘҖБҮРИ ЭШЛӘТЕП БУЛМЫЙ ТОРГАН 5 ӘЙБЕР
    Безнең баш мие бик кире. Баш миенә теләсә-кайсы нәрсәне мәҗбүри эшләтә алам, дип уйласагыз, ялгышасыз. Нәрсәләрне ул беркайчан да эшләмәячәк?
    405
    0
    0
  • 24 апрель 2020 - 11:48
    КАРАНТИНДА ТУГАН КӨН БӘЙРӘМЕН НИЧЕК ОНЫТЫЛМАСЛЫК ИТЕП ҮТКӘРЕРГӘ?
    Пандемия дөньяны беркем көтмәгәндә генә биләп алды, ә туган көн – без һәрчак зарыгып көтеп ала торган бәйрәм ул. Тик яз айларында дөньяга килгән бөтен кешегә быел туган көннәрен үзизоляция режимында билгеләп үтәргә туры килә. Мәсәлән, минем иң якын дустым Камиләнең күптән түгел туган көне булды. Аның тәҗрибәсеннән чыгып, мин сезгә туган көнегезне карантин вакытында онытылмаслык итеп үткәрергә тәкъдим итәм:
    532
    0
    7
  • 24 апрель 2020 - 10:28
    РӨСТӘМ МИҢНЕХАНОВ «ТАТМЕДИА»да БАЛАЛАР ӨЧЕН СТУДИЯ АЧТЫ
    Кичә зур вакыйга булды! «ТАТМЕДИА» бинасында «Салават күпере», «Сабантуй» һәм «Ялкын» журналлары базасында балалар өчен студия ачылды. Тантанада Татарстан Президенты Рөстәм Миңнеханов та катнашты.
    416
    0
    1
  • 24 апрель 2020 - 10:22
    ЙОКЫЛЫ ХАЛӘТТӘН НИЧЕК АРЫНЫРГА?
    Авыз ачыла...Йокы килә... Бер нәрсә дә эшләмичә, юрган белән мендәр кочагында гына ятып торасы киләме? Хәзер хәл итәбез моны! Йокылы халәттән арынырга ярдәм итә торган 5 лайфхак тәкъдим итәбез.
    378
    0
    0
Шәп укыла
  • 21 сентябрь 2020 - 13:02
    ҮКЕНЕЧ ...«Тагын бабай саташып ята инде!» – дип уйлап куйды Камил, ыңгырашкан тавыш ишеткәч. Компьютерда барган атышлы уенын туктатып торырга мәҗбүр булган малай, өстәл артыннан кузгалмыйча гына, бабасы яткан почмакка таба борылды. «Нәрсә булды инде тагын?! Ник җүләр шикелле акырасың!» – диде ул, ачулы күзләрен кечерәеп калган, бөгәрләнеп яткан картка төбәп.
    1552
    0
    10
  • 26 сентябрь 2020 - 14:01
    «ДУСТЫМ МӘХӘББӘТ АҢЛАТТЫ» «2 яшькә кечерәк дус егет көтмәгәндә мәхәббәт аңлатты. Без аның белән төрле темаларга рәхәтләнеп сөйләшә алабыз. Бергә күңелле, ләкин мин аны егетем буларак күрмим. Дуслыкны да бозасы килми. Нишләп карарга икән?»
    942
    0
    0
  • 13 октябрь 2020 - 10:20
    ЯНГАН ГОМЕР Уналты чакрым ераклыктагы авылдан үзен соратып килгән Ибраһимга Мөслимә, яше җитеп узып китсә дә, ата-анасының басымы аркасында тормышка чыгарга ризалык бирде. Сайланып торыр урында, егерме биш яшеңдә соратып килүче булган өчен рәхмәт әйт әле! Апаларыннан узып тормышка чыгарга базмыйча, ике сеңлең каңгыраеп утырганын онытма! Хатын аертса ни, тормышта булмый торган хәл түгел! Димәк, хатыны иренә ярап тора белмәгән!
    784
    0
    5

Блоглар