18 март 2020 яңалыклары

  • 18 март 2020 - 16:18
    ТЫНЫЧЛАНДЫРА ТОРГАН 3 ЧӘЙ РЕЦЕПТЫ
    Кешеләрнең үлә-бетә карабодай белән токмач җыюларын карап торудан гына да йөрәкләр кысып куя. Паникага бирелмәс өчен үзеңне тыныч тотарга кирәк. Ә ул тынычлыкны каян алырга соң? Без сезгә бүген тынычландыра торган бик файдалы чәй рецептлары тәкъдим итәбез.
    1176
    0
    0
  • 18 март 2020 - 16:16
    УКЫМАСАҢ ДА СТИПЕНДИЯ КИЛӘ!
    Россиянең бөтен вузлары да диярлек дистанцион укуга күчә. Бүген Россиянең Мәгариф һәм фән министрлыгына караган вузларның 65 проценты шундый карар кабул иткән. Моның турында фән һәм югары белем министры Валерий Фальков җиткергән.
    514
    0
    0
  • 18 март 2020 - 15:36
    ТӘҮГЕ МӘХӘББӘТ
    Ә мәхәббәт дигәнең буйга-сынга карыймы соң? Ул бит буйга гына түгел, яшькә дә карамый. Мәхәббәт үтмәслек киртәләр юк. Ә тәүге сөю бигрәк тә...Ә Зөлфәтнең йөрәгендә әле бу саф тойгының бөреләнеп чәчәк атар чагы гына. Унҗиде яшь... Гомернең иң матур, иң кадерле чагы икәнлеген без бик күп еллар үткәч кенә аңлыйбыз шул. Мәңгегә шулай яшь, матур, дәртле булырбыз кебек.
    4301
    0
    37
  • 18 март 2020 - 15:18
    КЕШЕ ПСИХОЛОГИЯСЕ ТУРЫНДА КЫЗЫКЛЫ ФАКТЛАР (ДӘВАМЫ)
    Сезнең игътибарга кеше психологиясе турында кызыклы фактлар тәкъдим итә башлаган идек. Әлеге теманы дәвам итәбез! Чөнки үзебезгә дә бик кызык булып китте!
    437
    0
    1
  • 18 март 2020 - 15:03
    ЯЗЫН ӨЙДӘ ЭШЛӘНЕРГӘ ТИЕШЛЕ ЭШЛӘР ИСЕМЛЕГЕ
    Бөтен җирдә коронавирус, дип шашалар. Сез ничектер, без бераз туеп киттек. Урамда бит ЯЗ! Ә яз ул - яңарыш чоры! Язын өйдә эшләнергә тиешле төп эшләр исемлеге белән танышыйк әле.
    402
    0
    0
  • 18 март 2020 - 10:27
    TATAR BOYBAND: ТАТАР ЭСТРАДАСЫНА ЯҢА «КАРАШ» (ВИДЕО)
    Татар эстрадасына уйламаганда-көтмәгәндә килеп кереп, күп кызларның күңелен яндырган «Караш» төркемен ишетмәгәннәр сирәктер. Без аларның буш вакытларын эләктереп, видеоинтервью әзерләргә булдык!
    326
    0
    0
Шәп укыла
  • 13 июль 2020 - 15:26
    КИЛЕН КЫЗЫМ Өченче улы алып кайткан киленен Хөршидә беренче күрүдән үк ошатмады. Төскә-биткә матур, тыйнак холыклы күренсә дә, кайнана кеше Әлфинурның килешсез якларын гына күрде. Битенә бәреп әйтмәсә дә, кодагые туйга алып килгән чәкчәктән башлап, яшь киленнең нәсел-ыруына хәтле ахирәтләре, күршеләре белән тикшерде.
    2083
    0
    11
  • 30 июль 2020 - 14:54
    КОЕ Кечерәк вакытында ерак әбисе аңа кое турында бер кызганыч хәл турында сөйләгән иде. Әбисе алардан җиде чакрым ераклыктагы авылда яши. Ерак әби исеме дә шуннан алынган. Имеш, кечкенә ятимә кызны үги әнисе кояш баегач коега суга җибәрә. Кайтмыйча озак тора кыз. Үги әни үз кызын кочаклап йоклап китә. Иртән таң суы алырга коега килгән апайлар су өстендә нәни баланың үле гәүдәсенә тап булалар. Шуннан соң бу коедан беркем дә су алмый. Үткән-киткән аннан әлләнинди ят авазлар килгәнен дә ишеткәләгән.
    1595
    0
    13
  • 15 июль 2020 - 17:52
    ГАДИЛЕКНЕҢ ГАЕБЕ БАРМЫ? Айдар Лилияне танымады. Әмма аның сылулыгымы, серле матурлыгымы ирне үзенә әсир итте. Карашында да аңлатып бетергесез нур, яктылык бар төсле. Шул ук вакытта башкалардан әллә ни аерылмый да кебек. Бары тик якын туганың, кадерле кешең кебек кенә нигәдер. Могҗиза диярсең.
    1243
    0
    8

Блоглар