18 март 2020 яңалыклары

  • 18 март 2020 - 16:18
    ТЫНЫЧЛАНДЫРА ТОРГАН 3 ЧӘЙ РЕЦЕПТЫ
    Кешеләрнең үлә-бетә карабодай белән токмач җыюларын карап торудан гына да йөрәкләр кысып куя. Паникага бирелмәс өчен үзеңне тыныч тотарга кирәк. Ә ул тынычлыкны каян алырга соң? Без сезгә бүген тынычландыра торган бик файдалы чәй рецептлары тәкъдим итәбез.
    1336
    0
    0
  • 18 март 2020 - 16:16
    УКЫМАСАҢ ДА СТИПЕНДИЯ КИЛӘ!
    Россиянең бөтен вузлары да диярлек дистанцион укуга күчә. Бүген Россиянең Мәгариф һәм фән министрлыгына караган вузларның 65 проценты шундый карар кабул иткән. Моның турында фән һәм югары белем министры Валерий Фальков җиткергән.
    616
    0
    0
  • 18 март 2020 - 15:36
    ТӘҮГЕ МӘХӘББӘТ
    Ә мәхәббәт дигәнең буйга-сынга карыймы соң? Ул бит буйга гына түгел, яшькә дә карамый. Мәхәббәт үтмәслек киртәләр юк. Ә тәүге сөю бигрәк тә...Ә Зөлфәтнең йөрәгендә әле бу саф тойгының бөреләнеп чәчәк атар чагы гына. Унҗиде яшь... Гомернең иң матур, иң кадерле чагы икәнлеген без бик күп еллар үткәч кенә аңлыйбыз шул. Мәңгегә шулай яшь, матур, дәртле булырбыз кебек.
    4473
    0
    37
  • 18 март 2020 - 15:18
    КЕШЕ ПСИХОЛОГИЯСЕ ТУРЫНДА КЫЗЫКЛЫ ФАКТЛАР (ДӘВАМЫ)
    Сезнең игътибарга кеше психологиясе турында кызыклы фактлар тәкъдим итә башлаган идек. Әлеге теманы дәвам итәбез! Чөнки үзебезгә дә бик кызык булып китте!
    546
    0
    1
  • 18 март 2020 - 15:03
    ЯЗЫН ӨЙДӘ ЭШЛӘНЕРГӘ ТИЕШЛЕ ЭШЛӘР ИСЕМЛЕГЕ
    Бөтен җирдә коронавирус, дип шашалар. Сез ничектер, без бераз туеп киттек. Урамда бит ЯЗ! Ә яз ул - яңарыш чоры! Язын өйдә эшләнергә тиешле төп эшләр исемлеге белән танышыйк әле.
    507
    0
    0
  • 18 март 2020 - 10:27
    TATAR BOYBAND: ТАТАР ЭСТРАДАСЫНА ЯҢА «КАРАШ» (ВИДЕО)
    Татар эстрадасына уйламаганда-көтмәгәндә килеп кереп, күп кызларның күңелен яндырган «Караш» төркемен ишетмәгәннәр сирәктер. Без аларның буш вакытларын эләктереп, видеоинтервью әзерләргә булдык!
    429
    0
    0
Шәп укыла
  • 17 ноябрь 2020 - 17:43
    БӘХЕТЛӘРЕҢ БУЛСЫН, КЫЗ БАЛА Бүген эштә Флүрәнең әллә нигә көне буена үтереп эче пошты. Бар тынычлыгын алып, билгесез бер сәбәптән күкрәк турысын күзгә күренмәгән мәче тырнагы тына белмичә тырный да тырный. Эше бүген ярыйсы гына барганы да хатынны шатландырмады.
    1136
    0
    7
  • 10 ноябрь 2020 - 15:12
    ЯШЕЛ КАР Әхмәт яшь чагында ук дуамаллыгы белән сукыр авыл мулласының да күзен ачкан егет. Юкны сөйләмә инде, дуамаллык белән генә ачыла торган булсамы, дөнья  йөзен бер күрер өчен тилмереп яшәүчеләр шулкадәр дә күп булмас иде. Никадәр егет асыллары үзләренең сөйгәннәрен күрер өчен нинди генә дуамаллыклар кылмас иде икән.
    908
    0
    3
  • 2 ноябрь 2020 - 11:38
    ЙӨРӘК БИТ УЛ! – Моңарчы ашларыңны бүлмәңә ташып, сине кадерләп кенә тордык, инде үзеңә барып ашарга туры килер, – диде табиб, елмаеп. Кулыннан тотып диваннан торгызды да бүлмә буйлап йөртеп карады. Аякларының хәлсезлеге бер нәрсә – йөри-йөри ныгыр, ә менә тын кысылуы, йөрәк хәлсезлеге белән нишләргә?
    864
    0
    6

Блоглар