6 март 2020 яңалыклары

  • 6 март 2020 - 16:41
    КОРОНАВИРУС СӘБӘПЛЕ, «ЕВРОВИДЕНИЕ» БУЛМАСКА МӨМКИН?
    2019-nCoV дип исемләнгән вирус килеп чыгу сәбәпле, конкурс белән проблемалар булырга мөмкин. Быел «Евровидение» булмас микән?
    477
    0
    0
  • 6 март 2020 - 15:18
    РӨСТӘМ МИҢНЕХАНОВ АВЫЛЛАРДА ДИСКӘТҮКЛӘР ОЕШТЫРЫРГА ТӘКЪДИМ ИТӘ
    Татарстан президенты Рөстәм Миңнеханов авылларда дискәтүкләр оештыра башларга тәкъдим итә. Моның максаты нәрсәдә?
    531
    0
    0
  • 6 март 2020 - 15:12
    «СОЗВЕЗДИЕ-ЙОЛДЫЗЛЫК»НЫҢ ҮЗ ЙОРТЫНДА НИЛӘР БУЛАЧАК?
    “Созвездие-Йолдызлык” хәрәкәте катнашучыларының яңа өе – арт-резиденциясе булачак. Ул – Алафузов театры бинасы. Хәзерге вакытта биредә төзекләндерү эшләре бара.
    493
    0
    0
  • 6 март 2020 - 10:58
    “МИКУЛАЙ” – КАРИЕВ ТЕАТРЫНДА ПРЕМЬЕРА
    Быелгы театр сезоны Кариев театры өчен премьераларга бай булды. Чираттагысы – Мансур Гыйләҗевның “Микулай” дип исемләнгән әсәре буенча куелган монодрама. Аны театрның баш режиссеры Ренат Әюпов сәхнәләштергән.
    609
    0
    0
  • 6 март 2020 - 10:42
    ЮХИДИ: ҖӘЯҮЛЕГӘ ФОНАРЬ НӘРСӘГӘ?
    Җәяүлеләрнең гомерен ничек саклап калырга? Бу сорауга ачык кына җавап биреп буламы? Баксаң, үз тормышыңа җаваплы карасаң, иминлек кагыйдәләрен сакласаң, барысы да яхшы булачак бит. Хәер, машина йөртүчеләргә дә игътибарлырак булу мөһим. Ә ерактан ук үзеңне, җәяүле кешене, таныта торган деталь тагып куйсаң, гомерең тагын да күбрәк сакланып калачак дигән сүз.
    495
    0
    0
  • 6 март 2020 - 08:58
    АВЫЛ ЧИТЕНДӘГЕ ЙОРТ
    Баш очыннан очып үткән кыр казларына ияреп диярлек, көзге эшләрне бетергәч тә Алмалының дачалы халкы, машиналарына бакча уңышын төи-төи, шәһәргә кайтып китә башлый. Авылда кыш чыгарга төп халык кына кала. Хәер, утыз-кырык кешене халык дип атау да бик дөрес түгел кебек. Шау-шулы, ыгы-зыгылы дачалылар киткәч авыл тынып кала, кешеләр дә җиңел сулап куя. Җирле халык “шәһәр ялкауларын” бик сөеп бетермәсә дә, алар юк чакта йортларын ут-күздән, намусын югалткан яман куллардан сакларга тырыша. 
    1473
    0
    7
Шәп укыла
  • 17 март 2021 - 10:43
    ИКӘҮ ЭЧМӘГӘН ЧӘЙЛӘР – Әй, Кар кызы! Кая, бир сумкаңны, озатып куйыйм үзеңне! – Артыннан куып җиткән таныш түгел егетнең сүзләреннән Сәмирә башта сискәнеп китте. Ләкин алай да сер бирмәгәндәй кыланды:  – Миңа ерак түгел, монда гына... Мәшәкатьләнмә, Кыш бабай, – диде. 
    1737
    0
    6
  • 21 март 2021 - 10:13
    «МИН – ТЕЛЕФОН КОЛЫ...» «Мин телефонга бәйле. Бу турыда моңа кадәр үк әти-әнием, дусларым әйтә иде инде. Аларны тыңламый, ишетми идем. Хәзер моны үзем дә аңлый башладым. Чыннан да кереп китәм дә, чыга алмыйм. Көнем дә, төнем дә шул телефонда уза. Бу бәйлелектән ничек тә булса арынып буламы?»
    702
    0
    0
  • 17 март 2021 - 13:39
    СЫРЛЫ ШАМПИНЬОННАР РЕЦЕПТЫ Бу гади һәм бик туклыклы ризык. Өстәлдән иң беренче булып аны сыпырталар. Нәрсәләр кирәк була?
    547
    0
    0

Блоглар