6 март 2020 яңалыклары

  • 6 март 2020 - 16:41
    КОРОНАВИРУС СӘБӘПЛЕ, «ЕВРОВИДЕНИЕ» БУЛМАСКА МӨМКИН?
    2019-nCoV дип исемләнгән вирус килеп чыгу сәбәпле, конкурс белән проблемалар булырга мөмкин. Быел «Евровидение» булмас микән?
    403
    0
    0
  • 6 март 2020 - 15:18
    РӨСТӘМ МИҢНЕХАНОВ АВЫЛЛАРДА ДИСКӘТҮКЛӘР ОЕШТЫРЫРГА ТӘКЪДИМ ИТӘ
    Татарстан президенты Рөстәм Миңнеханов авылларда дискәтүкләр оештыра башларга тәкъдим итә. Моның максаты нәрсәдә?
    440
    0
    0
  • 6 март 2020 - 15:12
    «СОЗВЕЗДИЕ-ЙОЛДЫЗЛЫК»НЫҢ ҮЗ ЙОРТЫНДА НИЛӘР БУЛАЧАК?
    “Созвездие-Йолдызлык” хәрәкәте катнашучыларының яңа өе – арт-резиденциясе булачак. Ул – Алафузов театры бинасы. Хәзерге вакытта биредә төзекләндерү эшләре бара.
    402
    0
    0
  • 6 март 2020 - 10:58
    “МИКУЛАЙ” – КАРИЕВ ТЕАТРЫНДА ПРЕМЬЕРА
    Быелгы театр сезоны Кариев театры өчен премьераларга бай булды. Чираттагысы – Мансур Гыйләҗевның “Микулай” дип исемләнгән әсәре буенча куелган монодрама. Аны театрның баш режиссеры Ренат Әюпов сәхнәләштергән.
    483
    0
    0
  • 6 март 2020 - 10:42
    ЮХИДИ: ҖӘЯҮЛЕГӘ ФОНАРЬ НӘРСӘГӘ?
    Җәяүлеләрнең гомерен ничек саклап калырга? Бу сорауга ачык кына җавап биреп буламы? Баксаң, үз тормышыңа җаваплы карасаң, иминлек кагыйдәләрен сакласаң, барысы да яхшы булачак бит. Хәер, машина йөртүчеләргә дә игътибарлырак булу мөһим. Ә ерактан ук үзеңне, җәяүле кешене, таныта торган деталь тагып куйсаң, гомерең тагын да күбрәк сакланып калачак дигән сүз.
    400
    0
    0
  • 6 март 2020 - 08:58
    АВЫЛ ЧИТЕНДӘГЕ ЙОРТ
    Баш очыннан очып үткән кыр казларына ияреп диярлек, көзге эшләрне бетергәч тә Алмалының дачалы халкы, машиналарына бакча уңышын төи-төи, шәһәргә кайтып китә башлый. Авылда кыш чыгарга төп халык кына кала. Хәер, утыз-кырык кешене халык дип атау да бик дөрес түгел кебек. Шау-шулы, ыгы-зыгылы дачалылар киткәч авыл тынып кала, кешеләр дә җиңел сулап куя. Җирле халык “шәһәр ялкауларын” бик сөеп бетермәсә дә, алар юк чакта йортларын ут-күздән, намусын югалткан яман куллардан сакларга тырыша. 
    1343
    0
    7
Шәп укыла
  • 26 сентябрь 2020 - 14:01
    «ДУСТЫМ МӘХӘББӘТ АҢЛАТТЫ» «2 яшькә кечерәк дус егет көтмәгәндә мәхәббәт аңлатты. Без аның белән төрле темаларга рәхәтләнеп сөйләшә алабыз. Бергә күңелле, ләкин мин аны егетем буларак күрмим. Дуслыкны да бозасы килми. Нишләп карарга икән?»
    1030
    0
    0
  • 13 октябрь 2020 - 10:20
    ЯНГАН ГОМЕР Уналты чакрым ераклыктагы авылдан үзен соратып килгән Ибраһимга Мөслимә, яше җитеп узып китсә дә, ата-анасының басымы аркасында тормышка чыгарга ризалык бирде. Сайланып торыр урында, егерме биш яшеңдә соратып килүче булган өчен рәхмәт әйт әле! Апаларыннан узып тормышка чыгарга базмыйча, ике сеңлең каңгыраеп утырганын онытма! Хатын аертса ни, тормышта булмый торган хәл түгел! Димәк, хатыны иренә ярап тора белмәгән!
    911
    0
    7
  • 12 октябрь 2020 - 13:35
    РЕЗЕДА ХАБИБУЛЛИНА ШИГЫРЬЛӘРЕ Сагындырды, әнием, кайтам әле, Очрашулар ешрак, күп булсын. Күңелебездә туган рәхмәт хисе Сезгә хөрмәт аша чагылсын.
    463
    0
    4

Блоглар